tinkerbell is écht maf!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 16:46

ik had haar gereden en ze was behoorlijk bezweet,dus netjes afgespoeld met water en daarna rondje droog stappen,liepen we op het erf(steen)snuffelt ze aan de grond en wil zo door de knieen zakken om te rollen!!!ik had het net op tijd door kon haar weer omhoog sjorren,maar rollen op steen?naja die is echt Frusty

soms is het beter om te zwijgen


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 16:48

tja ze wou oefenen hoe ze lottie voor moest doen met omenomenomenomenom rollen *LOL*)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 19:09

Hier! Ik ken nog zo'n gek! Dennis kan het ook onwijs goed. Asfalt, midden in het gangpad van de stal, een grindpad, asfalt met net nieuwe steentjes er over heen, in de waterbak in het bos, in de berm onder het rijden enz. Je kan het zo gek niet bedenken en Dennis rolt er in/op. En ook als hij aan het werk moet. Gelukkig voel en zie ik het nu aankomen als hij gaat liggen. Hij gaat ook soms doodleuk in de berm liggen als hij ff mag grazen, dan gaat hij niet eens rollen maar gewoon liggen.
Toch gekke beesten hoor, die pony's(en het lijkt wel hoe kleiner hoe gekker).
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 07:58

Afbeelding

Wat een gekke pony!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 08:05

Hihi, wat lollig, zie het al helemaal voor me haha. Gelukkig is die doos van mij niet zo idioot, hij zou zich bezeren. Die van mij is nl. nogal onhandig...ach ja, die figuren moet je ook hebben hè? Houd het leven interessant...Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 07:46

Die gekke Tinkerbell! *LOL*

Toon had laatst ook de neiging om op het grindpad te gaan rollen. Leek me niet zo'n goed idee!

Vreemde wezens die paarden! *LOL*

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Bielsje, KDonna, Pellelilly, Rupser, Vagabondo en 50 bezoekers