Donderdag superfinale ---> uitslag !!!! + FOTO'S

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 15:33

Uitslag van de donderdag :

Donderdag 5.30, opstaan, inpakken en wegwezen, na een uur en een 15 min rijden ligt daar voor ons de reurachtige nekkerhal :
Afbeelding
Hier even een foto van de nekkerhal.
We rijden de parking op, kijken even of alles ok is net Jelle en gaan naar binnen, het parcours verkennen, rugnummers afhalen, nog een keertje verkennen, dan even een koffietje drinken en wachten tot de proef begint.
De eerste die binnen moeten even naar kijken en dan stilletjes aan zelf gaan opzadelen.Naar de inspringpiste wandelen (is helemaal aan de andere kant van de nekkerhal, en dan inrijden en inspringen, dan roepen ze mij af om klaar te houden, de zenuwen gieren door mijn lijf, we gaan naar de ingang, Jelle wilt nog steeds mee, we wachten en laten Jelle keuren voor de toilettage enz....De ingang is tussen de tribune in, toen kwam het applaus hier verschrok Jelle wel even van maar we stelden hem gerust en toen ging het al beter, toen moest ik binnen maar je moest dus van de beton over naar de piste en die bestond uit spierwit "zand" dat vond hij ook weer even eng maar toen ging hij toch door en eens binnen en wat rondgekeken werd hij al rustiger.De bel ging en we vertrokken, alles ging heel goed, mooi sprongen behalve de dubbelen die stond heel breed en de laatste hindernis kwamen niet zo goed uit maar de rest was heel goed. Ik had een score van 176 punten en stond toebn het 6de en er moesten er nog 8 gaan (wel de 8 beste van de halve finale) dus ik dacht dat ik mijn superfinale plaats al wel kon vergeten , maar was toch blij omdat ik foutloos was en Jelle zo rustig en braaf was !
Ik nog even uitstappen en toen hoorde ik ineens mijn naam afroepen dat ik mee door mocht naar de superfinale, ik was nog 6de gebleven!!!! Party!! *LOL*
Papa en ik en mama en iedereen die meegekomen was natuurlijk heel blij.
En de superfinale ging dus door op de grote piste het A-terrein dus hier enkele foto's van deze piste :
[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/prev33[1].jpg[/img]
[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/prev12[1].jpg[/img]
En daar moest ik dus rijden !
Wij dus weer opzadelen, nu inrijden en de andere inspringbak.Dan parcours gaan verkennen.Voormidaag lag het dus niet hoog, maar nu Lips are sealed
Een stevig hoog parcours, ik schat ronde de 90-100cm. De meest die in de superfinale zaten sprongen M ofzo en dus was het parcours voor hun geen probleem maar ik springen nog geen jaar met mijn pony en ik zit dus nog in de B dus voor mij was de hoogte al moeilijker, maja we gingen ervoor hoog of niet ! Vork
Toen was het mijn beurt , Jelle was het volk enzo nu wel al gewoon en hij was rustig maaar ikke niet echt, maar ik probeerde me zo kalm mogelijk te houden omdat je paard voelt wanner jij zenuwachtig bent. Als je daar aant springen bent geeft er iemand dus direcht commentaat en de punten op iedere hindernis, papa zei nog daar moet je niet naar luisteren hou je aandacht maar op de hindernissen.Ik binnen mooi groeten en vertrekken, alles ging weer goed tot de dubbel weer, toen sprong hij van te ver af en de 9, juist op de laatste galoppas verwisselde hij van galop en toen trok hij een balk.Voor de rest was alles heel goed, wat voor score of plaats ik ook had, we waren supertevreden !
Mijn score was weer 176 punten toen stond ik nog het 2de, maar ja toen kwamen natuurlijk al de goeie, en ook het zoontje van Ludo Phillipaerts en ja, door zijn naam alleen kreeg hij al meer punten dus dat was wel niet zo eerlijk maar de rest krijg allemaal eerlijke en correcte punten, ja de jury bestond dan ook uit : Dirk Demeersman(internationale ruiter), Karin Donckers(Rijd iedere 4 jaar de Olympische Spelen SWG) en Peter Postelmans (ook een internationale ruiter).
Dus nu de totale uitslag was ook het 6de !!!!!
Kvind het toch wel goed, tis de eerste keer dat ik meedoet en al direct in de superfinale geraakt, dat meisje dsat nu gewonnen had doet al voor de 4de keer mee en het is nu pas de eerste keer dat ze in de superfinale geraakt, de eerste keer heeft ze haar pony zelfs de piste niet ingekregen, dus daarom ben ik ook natuurlijk supertrots op mijn Jelle omdat hij zo zijn best heeft gedaan !! Lovers *LOL*
Toen dus nog de prijsuitreiking, weeral Jelle heel braag, ook bij het applaudiseren enzo, alleen bij de ereronde was hij eventjes bang en ging hij even "lopen" maja dat kan ik hem vergeven Knipoog .
En daarna was er nog een soort receptie met champagne en de verdere prijsuitreiking en wat had ik gewonnen : een kadobon en daar heb ik een mooie beige onderzadel van gekocht en een halster, een supergrote rozet !
Daarna nog dze tok van papa gekregen :
Afbeelding
Kheb dus een fantastische dag gehad, hier al 3 foto's de rest volgt nog (problemen met onze nieuwe digi Frusty ) :
[img]http://80.84.243.99/_fotos/screensize/friet1(1).jpg[/img]
Dit was op het A parcours en toevallig ook nog hindernis 9 Bloos
Afbeelding
Dit was net toen ik binnenkwam (zie Jelle's oog voor de angst Tong uitsteken )
Afbeelding
Hier nog op het B-terrein, hindernis 1 (is een beetje klein geworden, kan ieman ze misschien was vergroten???)

Zo dat was het, sorry voor het lange verhaal Gaaaap , de rest van de foto's volgen !!!)
(Zie www.jumping-mechelen.com voor verdere uitslagen en info, voor geinteresseerden)

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:13

wauw wat gaaf!!

echt superknap van je dat je al meteen zo ver bent gekomen met je pony!!

en gave foto's!Je hebt echt een leuke pony!mooi hoofdje!hij ziet er heel chique uit!

maar wat een supergrote hal is dat daar zeg!ik zou er mn paard nooit van mn leven naar binnen krijgen!met al die mensen enzo!

ben benieuwd naar de andere foto's!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:45

Dat ziet er mooi uit hoor!
Knap dat jullie zover zijn gekomen , de superfinale!
Gefeliciteerd!
Mooie pony ook, hele leuke foto's, jullie komen vast nog verder, succes ermee.

;-)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:56

he wat super gaaf zeg! ben wel een beetje jaloers hihi! super hoor 6e! en wat een gave foto's zeg! zodeju, koele pony!!!!!!!!!!!!
pittig koppie! toppie hoor!
waarom sprong je eigenlijk met bandages? om zo meer punten te krijgen ofzo?
ja ik dat belgische niet echt haha,

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:01

Super hoor!! Gefeliciteerd!!!!!

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:04

echt leuk dat je met je paardje al zo ver gekomen bent!
mooi paardje en gefeliciteerd!

}>

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 18:08

Bedankt allemaal !

reddytobias schreef:
waarom sprong je eigenlijk met bandages? om zo meer punten te krijgen ofzo?
ja ik dat belgische niet echt haha,


Kweet niet, maar de meeste deden dat had ik de vorige jaren gezien, en ik vind het ook wel een mooier geheel hebben, maar ik denk niet dat je er meer of minder punten zou voor krijgen.
Rare Belgen hé Knipoog Tong uitsteken

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:20

Wie heeft die foto's van hindernis 9 gemaakt?
Zo dicht bij krijg je ze niet zomaar. Ik niet, 3 keer optische zoom is dan niet genoeg, zeker niet bij kunstlicht.

Ik wil ook zo springen, super gewoon Haha!

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 18:23

germie schreef:
Wie heeft die foto's van hindernis 9 gemaakt?
Zo dicht bij krijg je ze niet zomaar. Ik niet, 3 keer optische zoom is dan niet genoeg, zeker niet bij kunstlicht.


Das zo een fotograaf, ma die gaan echt dicht bij zo'n hindernis staan, je zou ze bij wijze van spreken bijna omver springen, en dat is zo'n mega groot toestel echt sjiek.
Khoop dat er op de site van Dirk Carremans nog foto's komen, dat was vorig jaar al zo, want als je die foto's daar wilt kopen, kosten ze 7.50 euro per stuk !

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:48

gaaf hoor, heel stoer!!!!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:57

Heey ,

Goed hoor !Wauw ben echt blij voor jou, wel jammer dat het onmogelijk was dat ik kon komen... .Leuk paardje heb je troiwens , die 2e foto hahahah zijn ogen daar.Nog veel geluk met je verdere concours , dat je het daar ook zo goed mag doen *LOL*.Ik spreek je nog wel op msn hé.See ya girl.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:10

Gefeliciteerd hoor, 6e van zoveel mensen! Echt knap. Lijkt me wel gaaf om in zo'n grote hal te mogen rijden!

En je hebt echt een leuke pony! Zo'n mooi koppie!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:26

Goed hoor! Gefeliciteerd ermee, echt een prestatie.

maar niet zo onaardig doen over je concurrenten zoals de zoon van Phillipaerts, dat siert je niet


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:53

Frederieke"]
Bedankt allemaal !

[quote="reddytobias schreef:
waarom sprong je eigenlijk met bandages? om zo meer punten te krijgen ofzo?
ja ik dat belgische niet echt haha,


Kweet niet, maar de meeste deden dat had ik de vorige jaren gezien, en ik vind het ook wel een mooier geheel hebben, maar ik denk niet dat je er meer of minder punten zou voor krijgen.
Rare Belgen hé Knipoog Tong uitsteken
[/quote]

Frederieke, allereerst gefeliciteerd met je 6de plaats!!! Haha! Echt héél goed gedaan!!
Iedereen rijdt met witte bandages, omdat het stijlrijden is, dan staat het mooier, je krijgt immers ook punten op uitrusting, en bij stijlspringen zien ze hier dan liever bandages (wit) dan peesbeschermers.
De foto's zijn echt héél mooi! Als er foto's komen van Dirk Caremans ook, dan kun je ze gewoon van de site afhalen hoor. Normaal mag dat niet, maar als je ze zelf opslaat en afdrukt op fotopapier, heb je ze even mooi Knipoog
xxx

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:00

zeker rare belgen hihi
op meppel kon je ook foto's kopen, die fotografen kwamen helemaal uit Duitsland, ik heb er ook 1 gekocht! is wle leuk!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:26

proficiat zeg! Goed gedaan.

Ik doe je het niet na Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:50

heb net op tv mechelen gezien op hoogste niveau, nou die hindernis stond er hoor(van jouw foto)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 22:56

Hartstikke goed! Gefeliciteerd! Party!!
Ik zat al op je verslagje te wachten! *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 00:20

Ik heb bij studio sport een verslag gezien vanuit mechelen. Heb jij in diezelfde hal gesprongen? En over dezelfde hindernissen (alleen wel een stukje lager tuurlijk)? Zag er gaaf uit hoor!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 10:50

Super gedaan hoor, gefeliciteerd!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 12:30

Fleury schreef:
Ik heb bij studio sport een verslag gezien vanuit mechelen. Heb jij in diezelfde hal gesprongen? En over dezelfde hindernissen (alleen wel een stukje lager tuurlijk)? Zag er gaaf uit hoor!


Kheb in dezelfde hal gesprongen en over dezelfde hindernissen maar niet allemaal dezelfde een paar maar en ja natuurlijk een stukje lager onder die andere kon ik onderdoor Haha!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 15:20

Zie mijn profiel voor de andere foto's, dan moet ik ze hier niet nog een keer plaatsten !!!!

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 23:11

he leuke foto's de rest in je profiel! cool hoor!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:32

leuke foto's
leuk paardje ook!!

Take A l0ke @ mY pr0file

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 17:52

Gefeliciteerd!!!!!
Mooie foto's! OOk in je profiel!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers