verrassing!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13516
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

verrassing!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 12:22

Ik had 2de kerstdag dressuurwedstrijd in esbeek, in de DE-M1. Zit elke winter in een technische dip dus had al veel geoefend in de vakantie om die eruit te krijgen. Tijdens het losrijden liep haike volgens mijn moeder best wel goed maar zelf vond ik dat ie te hoog liep. (dat idee heb ik altijd. Iemand tips zodat ik het beter leer aanvoelen?) Tijdens de proef had ik niet altijd controle over haike maar het ging wel redelijk.
Omdat ik startnummer 3 was van de 13 en oma zou komen eten gingen we na de proef naar huis. Dus ging ik naar het secertariaat om te vvragen of ze mijn coupon op wilden sturen, daar zag ik dat ik 157 punten had. Was dus al blij dat ik winstpunt had. Ook zag ik daar dat ik tot toen toe 2de was, van de 4 uitslagen die ze al hadden. Had dus geen kans meer op prijs, moesten er namelijk nog 9 komen! En er werd hoog gepunt, in ieder geval, zo leek het, startnummer 1 had 156 punten, nr 2 132, nr (ik dus) 157, nr 4 159.
'S avonds gebeld: hoeveelste ben ik geworden?? 2de. 2de??? met hoeveel punten dan? 157. En hoeveel punten had nr 1 dan? 159.
|Ik dus hartstikke blij! Wij terug naar de manege gereden om mijn prijs op te halen, bleek dat er maar 3 winstpunten vergeven waren. Dus laag gepunt. Maar ik was blij!!!!!!! Eerste winstpunt dit winterseizoen, binnen.


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:27

oh lekker zeg! gefeliciteerd! ik rijd in de winter meestal ook niet lekker
echt een winterdip

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:33

goedzo!! er komen vast wel meer bij!! Haha!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 10 bezoekers