*zucht* *zwijmel* *juich* *jubel*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 20:59

wat is het leven toch verrukkelijk!!!!!! vandaag was ik om half 10 op stal om gerald te helpen, en 's middags op wedstrijd met gamblertje. eerst heb ik 's morgens nog padro gelongeerd en dat ging supermegafantaweldig!! Party!! *trots op padje*
daarna heeft gerald gambler ingevlochten en gingen we naar Riant. om tien voor half 4 moest gerald starten, maar dat werd 10 min eerder. hij zat er pas 10 min op maar dacht dat t wel kon. hengsie heeft nooit zin om zich moe te maken namelijk, als ie lang is losgereden gaat t in de proef zelf minder goed. de eerste proef ging in 1 woord GEWELDIG. Gambler deed onwijs zn best en dat was te zien in de uitslag, Gerald was eerste met 206 (!!!!!!!) punten!!! degene na hem had 183 punten dus t was echt fantastisch wat gam en gerald neergezet hadden!! *trots*
de tweede proef ging ook heel goed, was in een supermooie ring, tussen de bomen en heel rustig. dit keer had gerald 184 (of 186??? weet t niet precies meer maar volgens mij 184) punten!! tweede was ie! echt zo geweldig hoe t ging!!
gambler was superlief, geen een keer gek gedaan en gerald stond te trillen op zn benen door de 206 pnt. en nu mag gerald Z2 met gammie starten...
toen we terug waren heb ik gambler gedoucht en uitgevlochten, en nog even op de wei gezet. had onze vent wel verdiend!!! *LOL* *LOL*
en natuurlijk heb ik nog even met gerald na staan praten en hij kwam met het MEGAGOEDE idee om dinsdag samen een bosritje te gaan maken, ikke op Gambler en hij op Marengo!! waaaaaah ik ben echt zoooo blij gewoon, ik mag op gambler rijden!!! ik word gek hier!!

al met al was t een geweldige dag, ben echt superheppie en niemand die me uit mn hum krijgt. ok ik ben megaverkouden en mn hele hoofd zit dicht maar ik zit hier de hele tijd al met een stomme grijns op mn gezicht. vanavond toen ik terugfietste ook al, al die mensen raar kijken... *lol*

waaaah dinsdag op gambler rijden!!!!!!!

groetjes megablije maaike!!!!!

ow en nog even trouwens, voor de mensen die naar de trakehnerdag gaan de 7e, gerald start dan met Heide Blute in de L.

en Nimber: gerald gaat ook naar kootwijk de 8e, volgens mij met gambler!!


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 21:16

Fantastisch dat je rijden mag!
En als hij dan ziet hoe goed en geweldig het wel niet gaat, mag je vast nog veel vaker...
Ook al gaat het paard dribbelen, springen, op hol of iets anders, als hij ziet hoe goed jij het oplost enzo, mag je vast nog vaker rijden, echt gaaf.
Het wordt die dag mooi weer zeggen ze, dus dat heb je al mee. Ik zal vreselijk voor je duimen, dat alles perfect gaat. Trouwens, toen ik las over 'die stomme grijns op de fiets', dat was heeeeeel herkenbaar Tong uitsteken ! Ik heb het zelf ook vaak gehad... superglunderen, en die mensen maar kijken Verward
Veel succes met de buitenrit en geniet ze!!!
Groetjes, Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 22:40

wow 206 punten wow
en nog eens *wow*

jeetje wat een punten...............

soms is het beter om te zwijgen

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 22:53

Wat gaaf Maaike! Vet kewl dat je nou zelf ook mag rijden. 206 punten?? Wat hey, heeft ie alleen maar 10en gereden?? *LOL* Geweldig!Wat voor afstammeling heeft hij en heb je geen foto? Ben wel nieuwsgierig.
Veel plezier op je rit!!
Linda


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 22:59

hihi ik zit hier nog steeds te glimmen van blijdschap....

gerald en gam hadden een zooi 7ens, en zelfs 8en voor appuyementen en volgens mij ook nog voor de eenvoudige galopwissels. echt zo super!! ok er zaten wel 5jes tussen, maar de 8en compenseerden dat weer mooi!!

Gambler is een 13jarige KWPN hengst, zn papa is Beaujolais. ik heb vandaag foto's van zn koppie gemaakt, ik hoop dat gerald disdag een foto wil maken van mij op gam en ik zal zelf ook nog foto's van gamblertje maken! dusseh foto's komen nog, ik hoop aankomende week nog want ik ga zondag op vakantie!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 07:01

Wat gaaf joh! Echt hoge punten! En wat gaaf dat je op Gambler mag rijden, veel succes ermee!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 20:16

Wow, wat ongelooflijk gaaf! Ik bedoel dus én de punten én dat jij op Gambler mag rijden!! Echt heel erg gaaf!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 19:20

hee wat ontzettend gaaf dat je op Gambler mag rijden Cool Lovers !!!!!!!!!!

En echt super goed man 206 en 184 punten!!! Dat ie nu Z2 mag starten echt VET!!!
GAMBLER RULES!!!

Is Marengo trouwens een schimmel? Verward Van Ton Kastermans? Die zag ik ook op die wedstrijd waar Gerald reed. Simone Witteveen reed erop(zij is geeft veel mensen bij ons op stal les)

Oh ik vind het echt geweldig voor je!!! Rijden op Gambler wat een eer!!! Party!!

En wel foto's laten maken he als je op m gaat rijden!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cariena1, Diertjec, Esther_r20, GrapeshotBot, Jarmo, Liaan, MairiMacBran, Mo_Noah, RoxanneJessy, spookyskippy, SsSimonee, Sting, Symke, Tara_13 en 112 bezoekers