HELUPPPPP weet niet welke keuze ik moe maken????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

HELUPPPPP weet niet welke keuze ik moe maken????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 19:33

hey hey

't zit dus zo.
ik rij nu al bijna 7 jaar op een manege.
is daar heel gezellig ken bijna iedereen help vaak met eerste uur etc.
gewoon heel leuk werk daar ook af en toe.
maar in die les heb ik het gevoel dat ik veel meer kan doen dan dat ik doe.

nou heb ik dus op een andere stal een verzorgpony aangeboden gekregen.
die is net een jaar onder het zadel best lastig dus maar dat vind ik leuk.
ik kan die pony dan voor drie dagen in de week rijden mag er alles mee doen enz.

nou heb ik twee keuzes die ik kan maken, nou is mijn vraag welke zouden jullie kiezen en waarom?
-ik blijf op de manege rijden en zoek desnoods een andere verzorgpony want de manege betekent heel veel voor me.
-of ik neem die verzorgpony en dan moet ik van de manege af want anders word het te vaak in de week.

me gevoel zegt neem die vrezorg pony, zelf wil ik dat ook heel graag maar heb toch hele sterke twijfels om van de manege af te gaan.

groetjes kathleen.

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2


Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:02

Gewoon doen wat je gevoel zegt.... en tja naar de manege kan je de rest van je week ook nog heen gaan! Ik zou voor de verzorgpony gaan!

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:08

ik zou voor de verzorgpony gaan.
af en toe kun je gewoon kijken op de manege.
maar als je op die verzorgpony gaat rijden leer je mischien weer andere dingen dan op de manege.
naja idd ook een beetje je gevoel volgen.
groetjesss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:26

Ik zou ook voor de verzorgpony gaan, als het niet bevalt kun je altijd weer terug naar de manege.
Kun je niet met de verzorgpony gaan lessen op manege, dan sla je twee vliegen in één klap:

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:33

ja idd wat Ilindra zegt, kan dat niet? Maar ik zou denk ik ook voor het verzorgpaardje gaan, daar kun je veel meer van leren.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:35

Idd de verzorgpony, ik denk dat je daar meer van kan leren, maar dat ligt helemaal aan de lesmogelijkheden met de vzpony, de pony en de lesmogelijkheden op de manege.
Maar als je rijden niet 't belangrijste vind maar gezelligheid dan moet je voor de manege kiezen denk ik.
Succes

:evaw:

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 13:45

ynx voor de reacties
ik denk ook dat ik dan voor de verzorgpony ga.
en leren vind ik veel belangerijker dan de gezellig heid

groetjes

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2

Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:40

verzorgpony!!!(ook leuk dat je het tegen mij zegt)

I just can watch it over and over again... It’s not just for days but for weeks you know!.. and then after a month.. it’s brand new again!.

lees hier mijn zelf geschreven verhaal!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:47

Ik denk dat je beter voor de verzorgpony kan kiezen, je kan evel emer leren, en bovendien is het een hele uitdaging om zo'n paard wat bij te leren.

gewoon geen onderschrift :D


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 16:49

Ik zou ook voor de verzorgpony kiezen!!
Voor dit dilemma stond ik een maand geleden ook, ik heb voor de verzorgpony gekozen.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 17:18

Ik heb het ook gehad, moest ook kiezen tussen een paard huren of op de manege blijven rijden (bij mij omdat het anders te duur zou worden)
Ik heb er voor gekozen om dan maar te stoppen op de manege, ook al is het nog zo gezellig, van 3 keer in de week rijden leer je veel meer.
Als de verzorgpony niet bevalt, kun je altijd terug naar de manege, maar als de manege toch niet meer bevalt en de pony heeft een andere verzorgster blijf je denken, had ik maar...
Probeer het gewoon een maandje of het leuk is, zo niet stop je er weer mee lijkt mij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bielsje, Century, Coentjuh, ComscoreBot, dioni, Eefje_Sammy, Froukje, Goldwynn, Heide83, IASCrawler, Iccc, joyce83, karin30, kusjemariska, Mirjam79, mmajar, Peelie, Sabine, SemrushBot, tanec_meisje, Ufurio4e, wonanda, zonneglans en 103 bezoekers