Concours!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-01 20:33

Hoi,

Vandaag had ik dus weer concours!! 2 uur rijden.. om kwart voor 7 laden.. was dus al om 6 uur op stal! Gaaaap Ik moest (gelukkig) 's ochtends al rijden (10:24 h.) dan was het niet zo warm! Ikzelf vond het niet echt heel goed gaan maar iedereen zei dat het beter ging dan de vorige keer.
's middags nog even gewandeld met Robin en een ander ponytje. ff naar de andere ringen gelopen (die waren op gras en daar mochten ze even grazen) valt er net een meisje van haar pony af.. nou ja.. zij viel niet maar haar pony!! De pony viel en kwam boven op haar terecht. Het beestje was zelf best hard gevallen dus is ongeveer 3 min. blijven liggen. Het meisje was helemaal bewusteloos en reageerde nergens op. Dus meteen een ambulance en toen kreeg ze allemaal slangen in haar keel enzo, en zo'n kapje op waardoor ze moest ademen. Maar ze reageerde nergens op. Die moest dus snel afgevoerd worden naar het ziekenhuis.. echt erg!! Scheve mond\
Toen nog een beetje liggen zonnen enzo.. en toen 's middags de prijsuitreiking!!
Ik was 17e van de 25 (dacht ik..) geworden met 150 punten Scheve mond\ ach ja.. idd beter dan de vorige keer maar nog steeds niet goed.. ach ja.. volgende keer nóg beter he!! Party!! Robin was wel lief.. hij heeft me alleen 2 keer gebeten (!) en dat was dus niet zo lief.. maarja.. die dazen waren ook zóóóóó irritant he!! Ik heb foto's gemaakt met de digitale fotocamera.. weet alleen niet hoe ze op de computer moeten Verward (blond!)
Nou, het was weer een gezellig dagje! 12 Augustus pas weer de volgende.. dan mogen we 2 proeven rijden Party!!

Koe Nathalie Koe