mn pc doet een beetje heel errug raar...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 22:18

Sja, ik kan haast niet zien wat ik tuyp, dus probeer ik het zopnder dat ik het kan controleren... Maarja, ik zie alles duzend keer achter mekaar.... al ik bv naar beneden sleep, dan zie je de tekst wat daarboven stond nog 10x... dus nu zie ik: Post New Topic in: Algemeen 4x onder mekaar staan, en, de smilies dan.... helemaal vol met smileys.... *LOL* bes geinig maar niet echt een goede bok-stand.... Bij andere sites doet ie normaal, alleen bij bokt niet... Verdrietig Volgens mij heeft de pc te vaak bokt hebben moeten zien dat ie het niet meer wilt Extreme duivel ... *LOL* *LOL* Maar is wel een beetje raarrr.... Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:26

Zou dat is nog eens een duidelijke omschrijving van je probleem.

Hmmm, ik neem aan dat je Internet Exploiter gebruikt

bij netschaap komt dit zelden of nooit voor

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:52

Ja, Netscape is wel wat stabieler dan Internet Explorer (en andere microzachte producten), alleen zijn de meeste pagina's speciaal gemaakt om in Internet Explorer bekeken te worden heb ik het idee

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:56

ik had dat net ook in een keer gingen alle smilies aan de zijkant van waar je berichten kunt plaatsen in elkaar overlopen en toen de hele pagina. maar nu heb ik ff internet opnieuwopgestart en nou doet ie normaal Schijnheilig
ik heb trouwens internet explorer
groetjes eefje

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:10

Dat met die smiley's heb ik ook weleens. Niet zo vaak dat ze doorelkaar lopen maar dat ze eerst bovenaan het tekstvak staan en dan ineens overspringen naar rechts van het tekstvak. Zoals het hoort dus.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-01 19:59

Nu doet mn pc ffies weer normaal, maar eerst was het echt heel raar, ik zag niet alleen maar de smilies dubbel ( *LOL* ) maar alles, ook het tekstvlak enzo, en del link om terug te gaan naar http://www.bokt.nl zag ik duizend x *LOL* *LOL* *LOL* maarja... nu doet ie het tenminste ffies Schijnheilig