HMmm omdat het zo stil is

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

HMmm omdat het zo stil is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 22:01

Omdat er zo weinig nieuwe onderwerpen komen heb ik even mijn bovenkamertje aan het werk gezet Haha!
Iets leuks en gezelligs en iets makkelijks... Haha!

Ik weet niet of dit al geweest is ben hier namelijk nog niet zo lang..

Wat is het mafste wat jouw (verzorg) pony/paard ooit heeft gedaan...
dat je dacht van waar heeft die nouw last van

Umh ik hoop dat paar leukee en lollige reacties krijg Haha! moet wir even de lachspiertjes trainen *LOL* Haha!

Dank u

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:03

gijsje geeft altijd kusjes en 1 keer gaf hij zomaar een kus op m'n wang.
hele wang bruin en ik fiets door de stad hoor haha.
en nebraska had ik net een weekje ofzo en toen kwam ze al hinnikend op me af gegalopeerd.
de lieverd Lovers

Miss_Horse

Berichten: 25
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:19

Nou ik heb geen eigen paard, maar op de manege staat zo een pony die heel erg graag door de blubber glijd! niet rollen, maar echt op de rug met 4 benen in de lucht door een modderplas glijd zodat ze nog 1 of 2 meter door glijd en dan staat ze weer op Haha!:D:D

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:28

Uhm toen ik haar voor het eerst zag (Jamy) in de wei, kwam ze naar me toe en gaf me zo een lik (ik had haar daarvoor nog nooit gezien)
Dat vond ik erg raar maar super lief Lovers en was ook gelijk in love.
Enne wat heeft ze nog eens gedaan uhm ff denken Scheve mond......
ik zou het echt niet weten...

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 11:39

Ik had een verzorgshet en ik had mijn blikje Cola op een paaltje gezet, op een gegeven moment pakte ze mijn blikje en sloeg hem achterover Haha!
Ze heeft ook een keer mijn patatbakje geplunderd!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 12:34

Mijn paard heeft s de kraan uitgedraaid terwijl ik hem aan het afspuiten was.
Er kwam geen water meer uit de slang dus ik dacht dat hij er op stond en liet hem schikken,nog steeds geen water,kijk ik naar voren staat ie met zn lippen die kraan uit te draaien! Verward Haha!

Hij stond in een groot dierenverblijf op een school,daarliet ik hem sávonds wel eeens rondsnuffelen,dan mocht ie loslopen.
Het eerste wat hij dan altijd deed,was regelrecht naar de lichtknop lopen en het licht uitdoen.Als ik het dan weer aandeed draaide hij zich om en drukte er weer op met zn neus.

Richting de hooizolder was een gewone trap.
Ik ging een keer hooi van boven halen,hoor ik ineens KLUNK,BATS!ik kijken,staat hij al met zn voorhoeven op de eerste twee treden! B)

Ook kon hij altijd zn boxdeur open krijgen(zo'n schuifstang)
en toen liep hij dus mooi het aangrensende klaslokaal binnen:'hallo hoe is het hier?' Haha!

Ook krijgt hij al zn dekens af,maar dat is eerder irritant dan grappig,maar wel slim Knipoog

Nou heb je nu genoeg voorbeelden?
Maffick is echt een slim paard,heb altijd dikke lol om zijn acties.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 13:43

Hmm Sanex jij hebt inderdaad een maf paard...
Hm bij mij is Roos het grappigst..Gister had ik de bovenluik beetje dicht gedaan omdat ze zwete en anders kwam er zoveel wind naar binnen...maar mevrouw wil altijd alles zien..dus duwde dr luik open en ik deed hem wir dicht zij weer open enz... Haha!
Ze fleemt heel snel..en trek de mafste bekken..
En Gister ging ik dusty dr hoofdje poetsen..liet ze dr hoofdje op mn arm leggen Lovers ze had wel beetje zwaar hoofd Haha!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 18:00

dirk schuurt altijd met zijn kop tegen mijn rug als ik zijn stal inkomt, dus laatst kwam ik en hij duwde me tegen de muur (het gekke beest) en schuurde me zowat dood (mot toch echt niet gekker worden) maar ach tis wel een lief beestje hoor. spriet (High spirit) is chagie in stal dus die halen we ermaar uit, loopt die oetlul regelrecht naar de bak, waar er lessen zijn en gaat ie gewoon staan kijken, en marengo die vreet inmiddels al mijn knoppen van mijn jas op, ik wis niet dat ook smakelijk was, hmmzz ga ik ook maar een keer uitproberen. Schijnheilig

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 21:11

Uh het grappigst...
Ik weet nu zo ff snel wel het lompst hahahahah
Hij is 2 keer op straat op zijn knieen gegaan en toen waren zijn knieën kaal hahahhahahhaha echt heel lomp!!

maar het grappigst,ja heeft hij nog niet echt gedaan maar als ik t weet zal ik t zeggen!