NRPS-hengstenkeuring

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

NRPS-hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 23:33

Zijn er nog meer mensen die op 25 januari naar de NRPS-hengstenkeuring in Ermelo gaan?
Ik ben er waarschijnlijk wel(hangt wel van de tijden van mijn selectiewedstrijd de 26ste af...) Haha! Misschien leuk om iets af te spreken?

(ik ga ook nog maar een meeting proberen te regelen op de 25ste...)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 12:58

jaaaaaa, ik wilde hier net een topic over starten. Ik ga dus zeker wel, twee jaar kon ik niet door andere zaken, maar nu MOET ik erheen!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 13:00

Wat jammer dat mij dat niet gaat lukken. Die dag is ook de LAN-party bij Maarten en dat is vlak bij m'n ouders. Anders blijf ik heen en weer rijden. Maar ik had er graag naartoe gewild, vooral die zoon van Krimh ox (1.64 hoog) trekt mijn aandacht...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 12:28

Ik ben idd ook erg benieuwd naar de nakomelingen van krimh ox (heb er zelf ook een nakomeling van).
Ik hoop dat mn vader gaat want dan heb ik vervoer want dan ben ik zeker vand e partij!! Haha!
Laatst bijgewerkt door ukkie op 30-12-02 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:16

Weet iemand misschien of die Krimh nakomeling gefokt is door A.Steenge uit Beilen? Ik heb het wel een tijdje gevolgd in het Agrarisch Dagblad, maar nu hoor ik er niks meer over. Hij mocht toen door naar de 3e bezichtiging als ik het goed heb.

Ik wil er ook wel graag heen, maar voor mij is het wel een eindje weg.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:30

Uit de Paardenkrant van 11 december jl. (verslag nakeuring 2e bezichtiging):

De 3,5-jarige voshengst van Krimh ox x Zuidpool x Zeus is een hengst die overtuigende sportcapaciteiten aan de dag legde. Hij voert voor een rijpaardhengst bovendien een uitzonderlijk hoog percentage Arabisch volbloed. Deze Koriander OH heeft een stokmaat van 1.64 m. Hij is gefokt door J.W. van Huigenbos in Kootwijkerbroek en eigendom van Ina Majoor te Nijkerk.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 15:20

IK ga dus wel. Samen met een meisje bij mij op stal. Zij heeft een (uiteraard) bonte Neron rijpaard ruin. Dus ik zal mijn bokt pet opzetten! Maar ik ben er iig.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 20:54

Merilyn, als ik iemand met een boktpet zie ga ik er tegen praten *LOL* Maar als het goed is herken ik je nog wel. Zat in Maarsen vlak naast je Haha!

En Manon, niet zeuren hoor. Den helder-Ermelo is ook een heel stuk...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 16:04

Hihi misschien vergeet ik dat ding wel. Nou ja je kan me vast nog wel herkennen.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 17:35

Karin schreef:
Uit de Paardenkrant van 11 december jl. (verslag nakeuring 2e bezichtiging):

De 3,5-jarige voshengst van Krimh ox x Zuidpool x Zeus is een hengst die overtuigende sportcapaciteiten aan de dag legde. Hij voert voor een rijpaardhengst bovendien een uitzonderlijk hoog percentage Arabisch volbloed. Deze Koriander OH heeft een stokmaat van 1.64 m. Hij is gefokt door J.W. van Huigenbos in Kootwijkerbroek en eigendom van Ina Majoor te Nijkerk.


Ik weet het niet zeker, maar die fokker kan weleens de vader van de ex van mijn broertje zijn... Cool Hihi ik moet nog steeds zo lachen om Kootwijkerbroek. Er is hier iemand die noemt het k*tkachelveen.... *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 18:49

'Bij ons in de endurancewereld' heet het gewoon KWB, we hebben geen zin om het elke keer voluit te schrijven. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 20:14

JAH MIJ KAN JE HOPELIJK aantreffen..want mijn ex paardje gaat er naar toe...ook een zoon van Dusty..en ik wil hem zo zo zo graag weer zien..
alleen ik moet nog even mijn vader overhalen..maar dat zal wel lukken Haha!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 21:11

Sergi rooslover Verward
Vorig jaar heb ik hem gemist, maar ik wil hem nog weleens life zien Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 00:44

Ik ga ook de 25ste, moet nog wel even zorgen dat ik van dienst kan veranderen.
En ik ga voor Coctail's Whinny Kwijl

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 12:10

Neej..Star van Vreeburch..als het goed is!!!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:06

Heb je nog een plekje vrij in de auto Carien? Zo ja dan wil ik wel met je mee hoor!!!

28-09-2007
Nothing compares too you...

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 19:14

Ik heb me vertikt. Ik bedoelde ook Star *LOL* Ik hoorde van iemand die bij de eerste verrichting was geweest dat dat dier zo ontzettend kon draven Haha!

Als we gaan mag je van mij mee hoor kim. Het hangt nog een beetje af van de tijden van de selectiewedstrijd de dag erna...Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 19:47

hoelaat begint het dan?
en wie weet hoever het is rijden vanaf emmen
en zijn er ksoten aan verbonden

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:20

Ja ik wil ook, ik ga natuurlijk kijken of de 2 krimh's door komen dat zijn mijn favorieten Ik hoef jullie niet te vertellen waarom.
Ik moet alleen even kijken of het qua tijd lukt want de volgende dag hebben we zelf wedstrijd.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 23:07

Citaat:
Ik moet alleen even kijken of het qua tijd lukt want de volgende dag hebben we zelf wedstrijd.

Dat heb ik dus ook...Huilen

Verana: het begint om 9.00 en de entree is volgens mij gratis. Alleen als je het hengstenboek wilt kopen moet je betalen Haha!
Ik weet niet hoe lang het rijden is uit Emmen Verward Vanaf den helder ongeveer 2 uur en dat is volgens mij verder.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 13:03

Ik hoor het dan wel van jou Carien Lachen als je heen gaat wil ik graag meekwijlen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:57

Geef niet hoor Gomir...Bij ons kon die al super draven..snap ik best met die super ouders Haha!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 21:59

Toch ook weer een zoon van Sjapoer Rooslover Verward Uit een mufaq-merrie?
Maar ik ga off-topic Haha! Ben je herkenbaar als je heen gaat? Neem maar een witte anjer ofzo mee Tong uitsteken Als je er dan niet te eng uitziet spreek ik je wel aan

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:58

Het is vanuit emmen ongeveer een uur en drie kwartier! Ik kom uit no groningen dus mocht er iemand meewillen uit die buurt! Mocht er iemand benieuwd zijn ik ben te herkennen aan de dikke vader die meegaat Haha!

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 11:50

Goed naar iedereen zn haar kijken als iemand roze in ze haar heeft dan ben ik het misschien wel Knipoog Haha! !!!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers