mijn klas (de foto is een beetje vaag geworden door het scan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 11:36

[img]../upload/270/mijn_klas_2000-2001.jpg[/img]
dit is dus mijn klas.
van boven af van links naar recht:
1e rij:
~christiaan,(blijft gelukkig zitten, echt een mongool)
~daan, (is wel aardig)
~sjoert (is ook wel aardig)
~vera(is mijn vriendin, maar ze is wel erg stil)
~raoul(kijkt mongolisch, maar is wel erg aardig), Xander(tegen overgestelde van mijn tweelingbroertje, die kleiner en dunner is)

2e rij:
~angela(MENTOR LEERLING)
~dekker(mijn mentor dus en geeft frans, poedersuikerwijf)
~patricia(mentor leering)
~?(mentor leerling)
~sjoukje (mentor leerling)
~meerman(ze is de mentor van de andere helft van de klas, ze geeft ook bioen is erg vergeetachtig)
~tim (best irritant)
~marjolein (vaag mens, maar wel erg aardig)
~imane, imen zeg je(is gelovig n mocht niet mee op kamp enzo, verder wel aardig)
~yorick (kneus)

3e rij:
~anne(is er aardig, mmar wel leerbeer)
~marko (kan ook wel irri zijn)
~micheal (rookt, en is niet echt suer aardig)
~wim (maakt dekker gek Lachen )
~helen (vette leerbeer, kwijlt en smakt Misselijk )]
~fransisca(wil afvallen, maar is een lat, raar wijf, zegt nooit iets, altijd met je eens)
~ik(liza, mijn ogen zijn kleiner geworden door de foto!)
~kimberley(leuke meid, erg vrolijk, ga misschien samen met haar op basketbal)

4e rij:
~laurens (wij noemen hem jesus, loopt altijd op sandalen)
~wouter (erg aardig, beetje klein, maar verder vind ik hem errug leuk)
~randy (ken geen irritanter joch, zijn moeder is lesbisch, zielig he?)
~nicolette(kijkt scheel op de foto, komt door de scanner, is 1 van mijn beste vriendinnen)
~wam (vage naam, mijn fiets partner en ook een goede vriendin)
~fieke, (met de 3 pony's, met haar maak ik het dollsspel, ik ook een hele goede vriendin)
~en daar hem je het misbaksle.........annemijn! vette trut, alle meisje haten haar, behalve fransisca, met haar heb ik bijna altijd ruzie, gelukkig gaat ze (hopelijk) naar havo. we krijgen het maandag te horen). wees blij dat jullie haar niet kennen


~XXX~ liza

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: liza van loon op 2001-06-30 12:37 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: liza van loon op 2001-06-30 15:31 ]</font>


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 14:05

Wat kan ik nu over je klas zeggen? Een beetje héééééééééél groot! En zo een heks ziet die Annemijn er nu ook weer niet uit!
Ik kan natuurlijk niets zeggen over de mensen van jouw klas (toch niet door een foto en de commentaar van één iemand), maar daar vraag je misschien niet echt achter. Verward

Het lijken me wel een karikatuur dat je daar over die mensen neerpent (of zijn ze echt allemaal zo extreem Knipoog ), niet?

Ik had je Clown al herkent op de foto (goed hé Schijnheilig ) omdat je nog al een foto van jezelf hebt neergezet.


Femke

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 14:19

Ik had je ook al herkent. Haha!
Ik weet niet echt wat ik verder moet schrijven...

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 14:44

ik vind het wel een leuke klas. Alleen wel groot!!! Poe hee echt die klassen worden steeds groter tegenwoordig Scheve mond\ .


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 15:33

ik heb maar 25 kinderen in mijn klas! en staat 2 leraren en 4 metor leeringen bij

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 16:02

Ik vind je klas er wel gezellig uitzien hoor!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 17:22

poedersuiker!
kep laatst gehoord dat......annemijn net naar VWO mag..
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Frusty Frusty Huilen

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 20:00

nou zo te lezen vind je bijna niemand leuk in je klas. Wel eens aan gedacht hoe ze over jou denken??

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 20:29

Citaat:
Op 2001-07-07 21:00, schreef Cowgirl:
nou zo te lezen vind je bijna niemand leuk in je klas. Wel eens aan gedacht hoe ze over jou denken??


ik kan overdrijven als de beste....... Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 20:09

sjonge soms kan een klas echt zo erg zijn neem een voorbeeld aan mijn brugklas alle jongens zijn onaardig stom en kinderachtig (EN DAT VINDEN ALLE MEISJES) best veel meisjes in de klas (21 of 22) de helft leuk andere helft stom of heeel stom. en 8 jongens. maarja je kan ook overdrijven wat jij zegt enne er staan toch bij sommige toch ook leuke reacties? maar ik denk ook dat sommige ook denken over jouw zo'n dingen wat jij neer hebt gezet hoor en ik had je ook herkend goed he Lachen
en die fransisca ziet er niet zo uit als je zegt hoor vind ik maar wie ben ik achter me pc?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 22:17

Weetje wat ik vind...

Ik vind dat je nog al commentaar hebt over andere, en waar blijft het commentaar over je zelf, Je zult zelf ook wel niet perfect zijn Verward

En wat is er mis met mensen die willen leren Verward Als er geen mensen waren die WILLEN leren of graag willen leren, wie zou jou dan kunnen helpen als jij met een gebroken arm het ziekenhuis binnenkomt Verward

je kunt veel dingen zeggen over je klasgenoten, ow je moest eens weten wat ik van ze denk, maar dan zeg ik er niet bij op bokt, of dan zou ik ook commentaar op me zelf hebben.

En je doet zo minachtend over mensen die willen leren, dat snap ik niet.....
Ik leer zelf graag dus, ik snap niet dat jij zo doet, Je moet nog een aantal jaren gaan , dus ik zou er een leuke tijd van maken, ook met de mensen die graag leren, en de mensen die je niet zo leuk vind, het zijn toch de mensen waarmee jij je jaren daar op school mee moet door brengen.

lara


En waar ik nog het meeste over viel... Wat maakt het uit dat die moeder lesbisch is, hij kan toch ook gelukkig zijn, en IEDER GEK zijn GEBREK, dus jij zult er ook wel hebben, net zoals ik en iedereen hier op de aarde.
_________________
vliegeniers die vliegen.
maar ik kan er ook wat van!! Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-07-20 23:19 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 22:22

Ik zou een beetje voorzichtiger zijn met zomaar namen en foto's van anderen op internet zetten en dan helemaal met je mening geven over mensen...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 22:29

dat ben ik dus helemaal met jura eens ,
Ik vind commentaar ...... mwa oke

maar afkraken NEE ben ik het dus NIET mee EENS Boos!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 22:31

Inderdaad!! Maar het zal de leeftijd wel zijn denk ik dan maar... Extreme duivel

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers