KL*TE DAG VANDAAG ZEG.......pffffffffff(sorry, beetje lang v

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 16:00

Gisteren belde een kennis van mij of ik vandaag haar proef zou willen voorlezen...nou dat vond ik wel leuk, zei ze: ok, dat is fijn, we komen je morgenvroeg om half 8 ophalen....grrrrr. Op zich niet zo vroeg, maar wel als je er niet op gerekend heb. Maar goed, vanochtend paard op de trailer gezet, ik vroeg nog of ze niets vergeten waren, zoals bijvoorbeeld kalkoenen enzo. Nee, die waren niet nodig. Ok, wij op pad, ik haal Twister van de trailer, het eerste wat ie doet is steigeren omdat hij een vent met een paraplu zag..nou ja, het was zijn eerste concours(van zijn bazinnetje ook, dat scheelt Frusty Verward ). Ik zadel hem, zij stiegt op, tot zover ging het allemaal wel goed. Begint het daar toch te regenen!! Niet meer normaal. Natuurlijk had ik geen jas of paraplu bij me Schijnheilig . Nadat het ergste over was (dachten we) ging ik ook maar eens naar het losrijterrein. En het begon nog harder te regenen. Er moesten nog 7 mensen voor haar de proef rijden, dus wij wachten en wachten in de stromende regen, niet leuk meer, en toen begon het een beetje te onweren. Het was ook best glad, en omdat zij zo stom was om de kalkoenen niet mee te nemen gleed het paard alle kanten op. Toen moest ik nog even 2 mensen die geen voorlezer hadden nog even voorlezen. Daarna wou ze even een sigaretje roken Verward , dus of ik Twister eventjes wou rijden. Dus ik erop, even gestapt, en toen brak het noodweer los, de bliksem sloeg in vlak achter ons (ik schat zo'n 10 meter), alle paarden op hol. En uiteindelijk, nog voordat renate haar proef had gereden, zijn we maar naar huis gegaan. Natuurlijk had ze ook geen deken meegenomen voor dat arme beest, vond ze ook niet nodig, dus Twis stond drijfnat op de trailer. En hij niet alleen......ik heb mijn trui maar uitgetrokken, het enige droge dat ik nog aan had was een stukje T-shirt dat ik in m'n broek had gestopt.......Het was best koud ja, en best een rotdag.....maar ja, volgende week beter, dan gaan we nog een poging wagen, en zorg ik wel dat ze alles meeneemt Schijnheilig . Ach ja, Twister heeft wel een boel geleerd, onddanks dat ie niet gestart is. Maar als hier een longontsteking-epidemie onstaat dan weten we waar het van komt }>
groetjes,
Manon



Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 16:04

ook niet leuk om zo een dag te beginnen! Maar ik hoop wel dat die vriendin van jouw voortaan wel ALLES meeneemt! voordat weer zoiets gaat gebeuren.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 16:06

Jammer van het weer, maar eigenlijk wel een goede les voor het baasje(arm paard!!)
Ik hoop dat ze er iets van geleerd heetf en de volgende keer wel alle spullen meeneemt.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 17:34

okeey, dus nooit je spullen vergeten! Dat hebben we van dit verhaal wel geleerd!

xxx soraya

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:17

sneu voor het paard en ook voor alles inspanningen.
hopen dat je een beetje gezond blijft na dit avontuur:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 22:32

Ach ja, ik kan er nu wel weer om lachen Haha! Haha! . Maar vond het echt niet leuk vanochtend Verward Maar ja, zoals ik al zei, volgende keer beter!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:11

Hee Manon, was dat toevallig ook op het ponyconcours in Wierden? Of was het een paardenconcours? Kan me voorstellen dat je het helemaal had gehad. Het laatste waar je op zit te wachten met een buitenconcours is van dat !@#$% noodweer!

Mijn zusje moest ook starten in Wierden. Ze moest om 2 uur haar proef rijden, maar toen ik haar om half 1 belde, was ze nog thuis omdat het zulk noodweer was geworden. Drie wolkbreuken en een enorm onweer. Zo erg dat Ameretto er doodsbang van was geworden, en dat is hij normaal nooit. Dressuur heeft ze toen maar niet gedaan, in Wierden zijn de dressuurringen op zand en als het onder water staat, is het echt een blubberzooi. Springen is wel doorgegaan, binnen losrijden en buiten parcours. Ongelofelijk eigenlijk dat wij vandaag op het concours in Odijk (Utrecht) de hele dag een stralend zonnetje hebben gehad!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 23:26

Nee, het was in Den Ham, paardenconcours ja. Het was op weidegrond, maar het was een grote blubberbende Verward . Is je zusje wel gegaan?? Toen dat onweer kwam zijn wij em snel gepeerd naar de trailer, haha, tja, je moet toch wat. Verder heeft het paard echt veel geleerd, vooral dat paraplu's niet zomaar aanvallen.....de sukkel Cool . En ze gaan hem verkopen, echt jammer. Ow ja, ik ben bezig met een weitje, bij de Victory Stables in Wierden?? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar volgens mij is het aan de rand van Almelo. Ze hebben eigenlijk geen pensionstalling, maar ik heb ze vanavond gemaild of ze geen plekje hebben voor een lief Schijnheilig Schijnheilig jaarling merrietje. Misschien dat ze dat willen....

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 14:19

Jee zeg, wat een rotdag... Toch een klein voordeel dat het paard wat dingen geleerd heeft, en het baasje nog veel meer Haha! .
Veel beterschap met dat piepkleine verkoudheidje, tenminste we hopen dat het daarbij blijft Verward
Ik heb in Frankrijk tijdens mijn vakantie twee weken gehoest 's avonds, last van mijn luchtwegen en als ik dan in de tent lag begon het...ugguh ugguh!! Maar gelukkig was ik niet ziek en kon ik gewoon zwemmen etc. Vijfendertig graden daar, je werd gewoon gedwongen het water in te gaan... Das hier wel anders.
Hopelijk gaat het de volgende keer beter tijdens de tweede wedstrijd van je vriendin!
Groetjes, Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Maaike_Ma, MairiMacBran, Marcato, Molfre, Natasjaa, Padoertje, roosjenat, Vagabondo en 124 bezoekers