ik ben eigenlijk ook heel verdrietig

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 20:22

ik moet het effe kwijt:
ik men nu pas 1,5 week met tinkerbell,ze staat pas drie weekjes voor de wagen en we moeten allebei dus nog alles leren.mijn instructeur heeft er wel vertrouwen in,hij is een man van weinig woorden,maar zoals ik hem meemaak heeft hij er wel het vertrouwen in dat we het kunnen.
nu ben ik een erg onzeker persoon en heb erge last van faalangst.
en nu was er vandaag iemand die zo'n nare lompe opmerking plaatste omdat ik dus nog niet zo goed kan mennen en nog weer een fout had gemaakt vanmorgen.ik vind het helemaal niet erg als mensen mij begeleidende commentaar geven,maar diegene zei het gewoon zo lomp terwijl ik het nergens over had,diegene maakte gewoon zo'n denigrerende opmerking terwijl ik hartstikke mijn best doe en ik pas 1,5 weekje men.dan kan ik toch nog niet alles goed?ik ben er best wel kwaad en verdrietig om,aan de ene kant denk ik: verknetter maar jij bakt er zelf net zo weinig van af en toe, en aan de andere kant voel ik me heel erg in de grond gestampt.
tja ik moest het echt effe kwijt.
maar ik zal diegene is een poepie laten ruiken:ik stap morgen weer op de bok en rijdt zo weer verder.stomme %^&&* en over een jaar ofzo dan zal diegene nog staan te kijken van wat we kunnen!tenslotte heb ik met tinkerbell al zoveel bereikt dit zal me ook lukken!

soms is het beter om te zwijgen


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:32

Doen wat je als laatste zei!!! Laat je niet de grond instampen door anderen!!!!! Je moet je er niks van aantrekken en gewoon lekker doorleren samen met Tinkerbell. Probeer niet teveel te luisteren naar nare opmerkingen! Ga ervoor!!!!
Misschien komt het er een beetje vreemd uit, maar dit is mijn mening. Doen wat jij denkt dat goed is!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:36

hey meid,

laat je niet kennen he! jij hebt al zoveel meegemaakt met Tinkie, dat je dit ook aankan. het zal je echt lukken, meis daar ben ik van overtuigd.
(al weet ik heel goed wat je bedoelt, ik ben ook erg onzeker, al lijkt dat niet vaak zo, en heb ook last van faalangst) maak trouwens wel eens dit soort dingen mee op mijn werk dus snap hoe je je voelt.
kop op, en laat je niet kennen. go for it girl.

kus renate

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:44

Niets van aantrekken, Sanderijn!!!

Je doet het juist hartstikke goed met Tinkie ze is toch heel erg braaf iedere keer?

Laat anderen lekker kletsen, wij Bokkers weten dat je op de goede weg zit.
En iedereen moet leren, je bent tenslotte nooit te oud om leren volgens het spreekwoord!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:58

Nou jaaaaaaaa...ik zag toch net een foto van Tink voor een karretje met jou er bovenop en dat zag er gewoon super uit!!!!
Bob gaat maandag voor het eerst met Phoebe, dan stuur ik die wel even naar jou, hahahahahaha...dan kunnen ze zien hoe goed het bij jou al gaat Party!! Party!! Party!! Party!! Gewoon lekker doorgaan en niks van aantrekken hoor. Losers!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 21:48

het beste zou zijn dat je op dat moment diegene een veeg uit de pan geeft, dan leren ze het gauw af, maar dat moet je durven en kunnen, maar geloof me het lucht enorm op en je bent je frustratie kwijt, probeer maar de volgende keer, succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:00

Je hebt in al die jaren al zo veel bereikt met Tinkie, er zijn niet veel mensen die jou dat nadoen. Daar moet je dus heel trots op zijn.
Wat boeit het eigenlijk wat een ander er van vindt. Jij hebt iedere dag plezier met Tink en Tink met jou, je bent niemand tot last en je doet niemand kwaad. Een ander heeft het recht niet je dat geluk te kunnen afnemen door een opmerking.
Mijn oma roept altijd: "banketstaaf maar tegen mijn kont want mijn kop is ziek." Dat is wel een goeie voor jou om te onthouden als ze weer onzinnig commentaar leveren. *LOL* Party!! *LOL*

Laat de moed niet zakken Party!! Cool Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 22:10

thanks voor jullie lieve reacties.ja ik weet het ook wel maar op dat moment had ik zoiets van hier heb ik geen zin in en ben weggelopen.ik ga morgen weer mennen en men net zolang en net zo vaak tot het goed lukt en dan kan ik trots zijn op tink en op mezelf.op zich vind ik het ook niet erg als mensen commentaar geven maar dat dat nou op zo'n lompe manier moet?ik wil atijd graag leren en sta er altijd open voor maar dan moeten mensen wel op een normale manier dingen tegen mij zeggen en niet zo.achja ik heb net effe van me afgeblaft tegen teun,daarna een poje zitten janken en toen nog ff hier uitgelucht.nu ben ik weer strijdvaardig voor morgen Extreme duivel Knipoog

soms is het beter om te zwijgen

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:19

Weet je wat? Ik kom een keer langs en helpen! Dan laten we die vent eens even een poepie ruiken! (voor die dag even bruine bonen eten! Knipoog )

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:49

ach joh! zo iemand weet niet beter is gewoon harstikke jaloers dat het met jou in die 1.5 week al zo goed gaat en dat het haar nog steeds niet zo goed lukt of er in elk geval veeeeeeeeeel langer over moest doen.
Diegene kan er ook niets aan doen niet iedereen is in het bezit van een goed stel hersens.
Tinkie loopt harstikke mooi voor de wagen en ach foutjes blijf die alsjeblieft maken! want zolang je dat doet ben je nog niet uitgeleerd en aangezien je met paarden noooooooooooooooooooit bent uitgeleerd.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:58

Fouten maakt iedereen en als iets 'mislukt' betekend dat alleen dat het nog niet gelukt is!!! Dat soort mensen kom je nou eenmaal veel tegen heb ik gemerkt en gewoon kop op en doorgaan, juist niet willen bewijzen tegenover die persoon want de enige tegen over wie jij verantwoording moet afleggen ben je zelf! Als zo iemand iets opmerkt dan zeg je 'ik heb al een goede instructeur, dank je' of 'ik geloof niet dat ik jou iets vroeg!!' (beetje met je neus in de lucht hahahaha) Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:28

Je weet toch dat de meeste rot opmerkingen uit jalouzie gemaakt worden. Je moet juis hartstikke trots zijn *LOL*
Ik snap je heel goed hoor, maar meestal werkt het wel zo, en zeker voor jezelf als je er zo over denkt. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 10:43

En als je geen fouten zou maken leer je niks en is het niet leuk meer! Ik men al zeker 6 jaar en nog steeds maak ik fouten! En daar leer ik telkens van! Haha! Knipoog

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 11:43

Ach Sanderijn, je moest een weten wat voor een opmerkingen ik wel niet over Lois heb gehad. Je hebt ons ook al zelf mogen aanschouwen en kunnen zien dat ik alle reden heb om ape-trots te zijn.
Er staat nog zo'n iemand bij ons op stal Haha! die werd ook door iedereen verguist om zijn paard. Nu rijdt ie met datzelfde paard toch maar ffies Grand Prix en wordt door pers en publiek aanbeden.
Jou tijd komt nog wel al is het nu soms wel even afzien, de aanhouder wint. Straks lach je al die mensen recht in hun gezicht uit.
*LOL* Party!! *LOL* Party!! *LOL*

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 09:27

Getsie Sanderijn, wat een domper!

Ik probeer er in zulke gevallen altijd van uit te gaan dat iemand het vast niet slecht bedoeld heeft, of dat ik het verkeerd verstaan heb, of dat degene zich niet zo goed uit kan drukken. Je hebt echt zulke types hoor.

Trek je er niets van aan, tink en jij komen er wel!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Cubby_, abrina71, bebble, Caoilfhinn, ComscoreBot, Dammie, fotolijstje, GrapeshotBot, Lalidan, MarJon, Marocje, Mrskiwi, Niobe, Roadracer, Tazzey, Telpeva, Temeraire, Thats_Me en 46 bezoekers