barley en ontdekking

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-01 00:30

Ik had gisteren een speelappel in haar stal gehangen. Nou ze vond het prachtig! heeft er de hele tijd mee gespeeld tot groot ongenoegen van Ditte die dus graag les wilde geven. Ze heeft hem er maar uitgehaald. Ze vond het best sneu want ze was zo lief aan het spelen. Maar nu hang ik hem dus maar af en toe in de stal. Ik heb toen een grote voetbal met hengsel in de stal gegooid. Daar speelt ze ook uren mee. Is wel lief. Ze wil hem opeten maar heeft al ontdekt dat dat niet kan. Nu trapt ze hem met haar voorbeen naar achteren en met haar achterbeen nog verder. dan draaid ze om en herhaald ze het hele spelletje. Nou ja...

verder heb ik maar een zoutblok gekocht want ze begon aan haar deur te eten. Toch een beetje verveling? Maar nu met bal en zoutblok is dat minder. We hebben ook kribbox op de deur opgesmeerd, dus dat kan het ook zijn. Ze likte aan de deur en kwam tot ontdekking dat er iets opzit. meteen nog een keer ruiken/likken. We dachten al nee he? een paard die het lekker vindt! maar toen voelde ze het wel. Ze stond steeds met haar mond open. Bah wat was dat smerig. Ik heb het toen zo goed en zo kwaad weggeveegd want er zat een hele boel op haar neus en lippen. Toch stond ze steeds met haar mondje open.

Het zoutblok was ook een hele ontdekking. ik hield het voor haar en ze snuffelde eraan. Ik vertelde dat ze moest likken en dat deed ze toen. errug vreemde smaak....maar ik zie dat ze wel likt dus ze vindt het wel lekker.

Ze is echt heel lief....maar ook erg ontdeugend.. hopenlijk kan ze vlug op de wei.
-----------------
"Be wary of the horse with a sense of humour."

<font size=-1>[ This message was edited by: Heike on 2001-01-20 23:53 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 00:34

ahhh ze klinkt echt lief joh! Lachen Zo te horen went ze al best goed of niet? echt leuk!
grtz Maaike

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 01:32

Leuk he, als ze zich zo vermaken, orry heeft ook een speelappel en mineralenblok en equifeeder....als hij op de wei staat verveelt hij zich minder en knaagt hij niet aan het hout. Nu dus wel, ondanks dat er carboleum op zit. Hij heeft een paar deuken in zijn appel gemaakt (toen hij hem net had) en speelt er nog maar nauwelijks mee.
Ik heb ook zo'n Jollybal das ook leuk voor in de paddock of los in de bak of weide.

Ze klinkt scheetig.
Groetjes,

Manon

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 13:52

Klinkt echt lachen hoor! Niet alle paarden zijn zo speels. Toch hebben ze bij ons ook allemaal hun speeltje!

Hercules had onze voetbal kapot gemaakt (teveel aan het hengsel geschud). Toen was hij z'n bal wel een week ofzo kwijt. Nu heeft hij hem terug, heb 'm nog nooit zo happy gezien.
Voor Joe (= ook Joop, andere bijnaam is BlesJoe) hadden we jaren geleden een speelappel gekocht. Daar deed hij inderdaad af en toe wat mee. Nu hebben we 'm bij Volle gehangen. En die maakt toch een kabaal met dat ding, en Jopie trekt ondertussen aan het touwtje etc... Hebben ze lol ipv ruzie.. Heel vervelend die ruinen. Toen Vol voor het eerst in de stal kwam begonnen ze gelijk met z'n tweeen tegen het schot te schoppen en elkaar te bijten. Nu is dat wel minder, behalve als er gevoerd wordt, dan zijn ze weer vervelend... Maar ja, verder zijn ze allebei lief...

Laui

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 14:24

wij hebben een blauwe voerton in het land liggen haha Lot steekt z'n neus erin zet 'm obvereind om 'm dan omver te denderen etc.

De hengst valt 'm steeds aan prachtig die paarden