Maaike van de Vis meets Tinka!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Maaike van de Vis meets Tinka!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-02 16:30

Jaja vandaag was het dan eindelijk zover: het was hoog tijd dat we samen even wat leuks zouden ondernemen dus we hadden om 12 uur afgesproken bij de pony's van Maaike. Sarah stond heerlijk haar worteltjes te eten en Mickey keek sneu toe omdat zij niks kreeg Verdrietig
Even een paar foto's gemaakt (ook van Mickey's drachtige buik!) en toen gingen we op de fiets naar Witten, waar Tinka staat.
Daar aangekomen eerst de 3 paarden die op stal stonden laten zien en toen Tinka uit de bak gehaald.
Omdat het weer lekker dooit besloten we een buitenritje te gaan maken.
Het eerste stukje heb ik even gereden om Maaike ervan te overtuigen dat Tinka echt braaf was en Maaike heeft een paar foto's gemaakt en toen hebben we geruild. Maaike op Tinka en ik op de fiets. Zag er leuk uit samen, Tinka was hartstikke braaf en Maaike voelde zich al snel op haar gemak Op het strandje nog even wat gedraafd en weer wat foto's gemaakt. Het was weer behoorlijk mistig dus ik ben benieuwd wat er van de foto's terechtgekomen is. Tja en toen wilde ik een galopje doen en toen deed Tinka een beetje raar *LOL* Wat ze precies deed weet ik niet maar ze was in ieder geval iets minder braaf dan dat ze tot nu toe geweest was Schijnheilig Beetje jolig *LOL*
Toen heeft Maaike haar weer naar stal gereden, leuk om Tinka ook eens zelf te zien lopen, kan zien dat de achterhand echt soepeler en sterker geworden is en het was superleuk om te zien hoe enthousiast ze met de oortjes strak naar voren rondstapte met Maaike op haar rug.
Op stal afgezadeld en haar weer in de bak gezet, stal even opgestrooid en toen weer op fiets naar huis.
Vond het een hele gezellige dag Maaike moeten we zeker vaker doen.
En uiteraard ben ik heel benieuwd naar de foto's Knipoog


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 16:57

wat fijn dat het zo leuk was! en maaike hoe rijd Tinka??

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 19:25

Wat leuk! Ik wil Tinka ook meeten
Ik kan niet wachten tot de rit in Havelte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 21:10

Ik ben ook erg benieuwd naar Tinka, je hebt het wel met haar getroffen zo te lezen.
Zie jullie in Havelte


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 21:28

He zeg, klinkt gezellig! Ik moest ook eens voorbij komen!! *LOL*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 02:48

Het was echt hartstikke leuk! Vond het echt gezellig, en Tinkie is een superpaard. Ze rijdt echt heerlijk, ze stapt lekker door en draaft met ruime passen, waaropo je heerlijk kan blijven zitten. Normaal ben ik niet zo'n held met vreemde paarden, vooral "grote" (alles wat groter is dan Saar), maar op Tink voelde ik me snel op m'n gemak!
Ik zal je snel de foto's mailen, zodat jij ze op Bokt kan zetten.
Enneh, ik kom graag snel weer eens rijden, als jij dan ook op mijn Boerenknol komt rijden!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 03:15

Ja, ja! Dat klinkt weer goed!
Ben ontzettend benieuwd naar de foto's! Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 04:00

Ja ahum, dan zul je nog even moeten wachten. Ik wilde er net enthousiast mee bezig gaan, kom ik erachter dat het kabeltje nog bij m'n vader ligt, die m'n camera had geleend. Grrr...


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 14:43

KLinkt gezellig daar in Drenthe-land Haha!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brittneyx, Ilona__, majemalo, nick_en_ik, ola42, Vagabondo en 53 bezoekers