ga je naar de ruitersportzaak voor spullen krijg je dit...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 00:02

vandaag was ik dus in de ruitersprotzaak omdat ik nog een paar spulletjes nodig had,ik wil petra van de winter met een deken zetten omdat ze anders zn dikke wintervacht krijgt Lips are sealed ,en ik vind het dan zo rot als ze zweet na het rijden in de winter Gaaaap ,dus ik vraag aan die vrouw wat voor een deken kan ik kan het beste nemen,zegt ze ja een fjord die heeft dat niet nodig die hebben altijd een dikke vacht en waarom zou je die met een deken opzetten Scheve mond\ ,dus ik zo van ja voor die dikke vaht zegt ze nou dat is toch niet nodig en zeker niet bij die fjorden op de manier hoe ze het al zei al heel minderwaardig Frusty zegt ze een kwnpner of een warm of koud bloed is anders dus ondertussen begon ik al te kooken Boos! ik zeg nou wat u dan nu zegt is dan ook niet waar want in de natuur staan ze ook zonder deken Pling ja dat was wel zo maar een fjord is toch anders Scheve mond\ afijn ik denk ik kijk nog effe verder in die zaak vraag haar niets meer Boos! staat er een man en een vrouw die willen spullen hebben want hun dohter krijgt een paard Scheve mond\ dus die vrouw ja wat voor paard want verschillende maten en ect. nou dat wisten ze nog niet Frusty nou zegt die vrouw(van dat stel) dan nemen we een rijbroek met een t-shirt pakt ze een shirt met een haflinger erop want dat vind ze leuke paardjes Haha! zegt die vrouw van die winkel ja aan een haflinger heb je niets daar kan je toch niets mee Boos! je kan beter een kwpner nemen en zo kraakte ze de haflinger en fjord nog effe af Boos! want volgens haar kunnen die beestjes geen dressuur en je kan er toch geen wedstrijden meerijden Boos! dus ik heel erg kooken ik snap gewoon niet waarom de fjord en de haflinger altijd zo afgekraakt worden Verdrietig ze had die mensen dus nu wel zover dat ze een shirt namen met een kwpner erop en dat ze maar naar een kwpner gaan kijken Frusty laat dat meisje zelf een paardje uitzoeken die weet vast zelf wel wat ze wil Lachen en begrijp me goed ik kraak kwpners ech niet af want rijd er op een van mijn vriendin Pling maar altijd word er zo minderaarig over fjordn en haflngers gedaan Lips are sealed en tegen mij ook altijd ja heb je der weer met die berggeit Boos! naja laat ze lekker banketstaaf ik weet een ding wel heel zeker ik ga nooooooit meer naar die zaak wat een k..@#.wijf zeg Boos! Boos!
groetjes



Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 06:35

sjongejongejonge. Zo iemand mag daar niet eens werken, vind ik. Dat vind ik echt helemaal nergens op slaan!
Als jij een deken wilt voor je fjord, dan moet ze dat maar goed vinden en jou helpen en niet zeggen dat het niet nodig is. Ze is toch verkoopster? Dan gaat ze toch niet iemands paard afzeiken!?

Ik weet wel wat voor een persoon dat is. Bij mij op school zaten ook alleen maar van die lui (paardenhouderij). Je telde alleen maar mee als je een paard had van minstens 10.000,-
Ik heb echt een bloedhekel aan zulke mensen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 06:43

naja zeg!!!waar was die ruitersport zaak?

soms is het beter om te zwijgen

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 08:20

Grrrr, dat is echt super banketstaaf. Heb je er wat van gezegd tegen haar??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 09:09

Hmmm...ik zou er ongetwijfeld wat uitgeflapt hebben tegen dat mens...ik kan namelijk niet zo goed Lips are sealed ...hihihi...Ik zou denk ik het volgende hebben gezegd: Nou mevrouw, dan moet u mij toch eens uitleggen hoe het kan dat haflinger zus en zo (weet ff niet hoe die haf heette, maar er was dus een haf die op hoog (Europees!)niveau meedraaide in de westernsport) zo goed presteerde in de reining...of was dat soms een omgebouwde KWPN-er...blerghhh!!! Ik houd dus ook niet zo van dit soort mensen...laat dat mens zich lekker bij haar KWPN-er houden en haar klanten in hun waarde houden ajb... Schijnheilig

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 09:20

die ruitersportzaak zit in spijkenisse rijo heet het ik ga der echt niet meer heb me daar alleen maar dood staan ergeren zulke mensen bah ik dacht laat ik me maar rustig houden dat is ze niet waard dat ik me daar druk ga staan maken voor haar maar wa op het nippertje wat een k@#%wijf

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 09:39

jeeeez wat een zeikwijf zeg!
als je om een deken vraagt voor een fjord dan moet ze die toch ff aanwijzen...en trouwens de fjord is de best!!!!! Party!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 09:48

het gaat mij er gewoon om is vraag om een raad en dan begint ze zo Boos! als ik haar met een deken op wil zetten dat is niet nodig volgens haar want fjorden zijn anders als andere paarden Frusty die hebben niet voor niets een dikke vacht nou een kwpner heeft ook wel eens een dikke vacht maarja als die een te dikke vacht krijgen worden ze geschoren Verward ik ga wel naar een andere zaak en koop daar me deken wel Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 10:44

BTW even iets anders... Zou je de volgende keer wat meer hoofdletters, punten en lege regels willen gebruiken? ik kon het echt niet opbrengen je verhaal te lezen...
Misschien een tip? Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 11:49

Wat een dom wijf zeg. Boos! Heb je wel iets tege haar gezegd.Moet je naar de eigenaar va die winkel gaan en zeggen wat ze gedaan heeft, dan kan je lachen. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie