andere sfeer hier

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 12:34

Hoi, Ik heb ontdekt dat de sfeer hier gezelliger is dan op de plaza. Niemand hier valt mij aan om mijn mening. Dat waardeer ik wel. Er zullen best mensen zijn die anders denken dan ik, maar ze laten mij tenminste in mijn waarde.


april
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 12:45

desire
het is waar wat je zegt, weet er alles van inmiddels.
maar heb op plaza wel ff verteld dat ze eerst eens heel goed moeten lezen. en dan pas oordelen he. want daar lezen ze alleen wat ze willen zien.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:11

bij de plaza kun je ook onder een andere naam praten zze hebben bijvoorbeeld dingen onder mijn zus d'r naam gezet dat mijn vader vreemd zou gaan ofzo dat is dus echt gelul hier kun je niet voor iemand anders praten dat vind ik echt beter

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 13:28

he wat smerig thirza, dat ze je familie er bij betrekken. Maar wat mij ook opvalt, is dat de grootste mond ook komt van iemand die zijn echte naam er niet bij durft te zetten. Dan blijven ze anoniem. Dat ze dan hun mond houden.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:33

dat kunnen ze hier niet hier staat altijd je naam erbij

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:38

Wat flauw zeg. Ik kom daar ook wel eens maar het is inderdaad niet zo gezellig.

Dat zijn vast dezelfde mensen die in het Gastenboek van Heike lopen de rommelen.

Wat gaat je zus nu doen Thirza?

Gr Pris

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 14:07

Tja soms hebben we wel een andere mening maar ik vind dat het hier super wordt opgelost iedereeen kan vertellen waarom hij een andere mening heeft zonder dat het of gewist wordt of helemaal afgezeken wort er wordt teminste gelezen (geluisterd) naar elkaar.
prima toch?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:08

ja daarom wilde ik ook graag een ander forum. Alleen om deze redenen. Er waren op de plaza echt een boel mensen die ik erg graag mocht. mar steeds dat geziek en berichten plaatsen onder een andere naam. Hier kun je ook wel onder een andere naam schrijven maar niemand kan mijn naam gebruiken. Alle berichten van Heike komen dus ook echt van mij af.

ik vind dat we een gezellig groepje hebben hier. Leerzaam en heel gezellig. soms iets te gezellig.Lachen zit ik veel te lang achter de computer... Maar dat kennen jullie vast wel Party!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:08

Wat ik vooral leuk vindt dat het allemaal verschillende mensen zijn.
Ik kom zoveel verschillende rassen en type paarden tegen.
Dat maakt het zeker leuk en super gezellig iedereen kan zijn ervaringen kwijt zonder dat er banketstaaf op gereageerd wordt.

Ga zo door Heike en Bart.

Gr Pris

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:20

Heike, ik heb van PJ begrepen dat er hier ook berichten worden gewist. Hij had het over zijn voorval met Kim. Dus dat hier helemaal geen berichten worden gewist is niet helemaal waar.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:29

haha maar dat was een groot misverstand. Was voor Pj ook duidelijk. Als we dat lieten staan dan escaleerde de boel. mensen lezen het later en reageren er weer op.

in ieder geval was daar duidelijk een reden voor. Och we willen niet de baas zijn van dit forum. Het is ons forum. Van ons allemaal. Hopenlijk is het niet nodig om berichten te wissen.

Als je zou schrijven dat je mij maar een trut vond etc laat ik dat ook gewoon lekker staan. tenzij iemand vraagt"haal dat eff weg" haha alles in overleg.....*grijnz*

Maar hopenlijk krijg ik dan wat tegenreacties. Lachen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:29

een bericht kan alleen door jezzelf gewist worden of door een moderator (Heike of Bart dus)
maar ik vindt de sfeer hier een stuk leuker. op Plaza begon t steeds meer afte kabelen en bij sommige mensen was t altijd raak als zij wat zeiden kreeg je steevast een reactie van dat kan niet en dat is fou. je mening werd niet meer gerespecteerd. dat was wel heel jammer.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:43

Ik vind de sfeer hier ook een stuk leuker. Maar ik vind het vervelende van horses dat daar steevast berichten worden gewist. En nu ik hoorde dat dat hier ook gebeurde vond ik dat een klein beetje raar. Heike ik begrijp het standpunt wel en als er wordt gevraagd door iemand om een bericht te wissen, informeren jullie diegene dan ook waarom het bericht wordt gewist? Want als je zomaar alles gaat wissen als iemand dat vraagt krijgen jullie denk ik ook "problemen"! En wat ik niet snap is waarom dat bericht van PJ en Kim was gewist. Wat maakt het nou uit dat je dan allemaal reacties krijgt. Dat is toch de vrijheid van meningsuiting maar zoals ik jouw nu begrijp zijn die berichten gewist om niet teveel reacties te krijgen. Het leuke van zo'n forum vind ik juist dat er veel mensen komen met veel verschillende meningen en wat maakt het uit als er dan op iemand z'n uitspraak een hoop reacties loskomen. Ik zie het probleem hier niet van.
Wil je niet aanvallen want ik begrijp best dat als iemand hier een hoop "lelijke" woorden plaats dat dat bericht weg wordt gehaald. Kusje

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 15:45

tja, op de plaza is een meisje tegen mij bezig zeg! Ik weet dat ik wel eens ongezouten mijn mening zeg, maar nu worden er dingen in de mond geschoven die helemaal niet waar zijn. Dat is heel oneerlijk. Mensen worden dan persoonlijk.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:48

yep helemaal mee eens. Dit was ook de eerste keer dat er berichten werden gewist hoor.


Ik weet zelf niet precies wat er was. Was op dat moment niet online. maar PJ reageerde ergens heel heftig op. dat zou dus enorm veel discussie uitlokken die erg persoonlijk zou worden. Het ging namelijk over het Bokt-weekend en de aanhang.

dus discussie gaan we zeker niet uit de weg. maar als iemand persoonlijk wordt 'gepakt' wel. Zeker als het nergens om gaat en nergens toe leid. maar zoals ik al zei. Dan moet er wel een hele goede reden zijn hoor. Ik en bart ook niet zijn niet de 'baas' van het forum. Het is van ons door ons en daarom vertellen we ook het hoe en waarom. Er worden dus nooit zomaar berichten gewist zonder duidelijke reden.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:52

Bloos oke helemaal duidelijk. Bedankt voor je uitleg. Heb nl. zelf ook heel dat bericht niet gezien maar heb vorige week met pj gesproken en hij vertelde dat verhaal. Vandaar. Dromen hihihihihi Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:04

Eeh, klopt niet helemaal wat hierboven staat Lachen

Dat berichtje van Kim hebben wij niet verwijderd, dat heeft Kim zelf gedaan. Als je een bericht plaatst kan je het namelijk tot 30 minuten nadat je het geplaatste hebt nog veranderen of verwijderen (als je een tiepfout ziet, een foto werkt niet of je bedenkt je). Dat is ook wat hier gebeurd is. Kim heeft het bericht zelf weggehaald, PJ had het echter al gelezen en was op dat moment een reactie aan het tiepen. Toen zag ie dat het bericht ineens weg was..

IMO hebben we nog nooit iets gewist, alleen wat dubbele berichtjes.

Maar als mensen echt heel kwetsend gaan doen en het verbrast de hele discussie dan heb ik er geen problemen mee iets te verwijderen, maar dat doen we zeker niet zomaar. Ik zeg al, tot nu toe is het volgensmij nog niet voorgekomen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:12

Inderdaad altijd hartstikke gezellig hier, en het allergrootste voordeel is dat er niet onder jouw naam geschreven wordt. Ik was laatst al weken niet op Horses geweest, maar zag dat ik wel aan het ruzien was met iemand daar..... vaag.....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:19

Hahaha wat grappig *LOL*

Maar Horses is echt heel erg geworden. Soms kijk ik wel even, maar ik reageer nooit meer. Sommige duscussies vind ik nog wel interessant, als er een beetje op niveau en op een intelligente manier wordt geduscussieerd. Maar sommige gesprekken gaan echt helemaal nergens over en dan is het alleen welles/nietes.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:24

Ik geloof dat ik maar blij mag zijn dat ik nooit zo'n forumganger was. Ik ben namelijk nog maar een paar keer bij Horses geweest en vanwege het gekat kwam ik er ook niet vaker. Bokt is wat dat betreft toch stukken beter!

Ga zo door

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 17:01

Inderdaad het is hier veel fijner. Complimenten aan Heike en Bart. Lachen


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 17:39

Citaat:
Op 2001-03-05 15:24, schreef Kitty:
Ik geloof dat ik maar blij mag zijn dat ik nooit zo'n forumganger was. Ik ben namelijk nog maar een paar keer bij Horses geweest en vanwege het gekat kwam ik er ook niet vaker. Bokt is wat dat betreft toch stukken beter!

Ga zo door



Alleen zo VERSCHRIKKELEND verslavend

Ik wil iedere keer gaan kijken of er wat veranderd is.

Help. Hebben jullie ook een soort AA opgericht?

Pris

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 17:50

Verslavend? Hoe kom je erbij? Hmmmm.... ik zit op 323 berichten = zo'n 9 per dag. Nee, bokt is niet verslavend.

??????

Dat doen verslaafden toch ook? Ontkennen dat ze verslaafd zijn?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 18:06

Oke dan ga ik daar maar vanuit.

IK BEN NIET VERSLAAFD AAN BOKT. Moet alleen iedere 10 minuten kijken.

Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 18:44

Pris, ik doe met je mee: IK BEN NIET VERSLAAFD AAN BOKT!!! Hihi, zou 't werken?

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 bezoekers