Miniboktmeeting met Jasmijn (Laura)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 00:29

Vandaag hadden Laura en ik afgesproken om elkaars paarden te bekijken. Ik was om half 4 bij haar stal. Nou ja, ik was wat te laat want ik had een andere route genomen en moest haar dus bellen voor hulp! Haha!

Ze liet me eerst de paarden zien. Het is een kleine, gezellige stal met alleen maar mooie paarden!! Wat een knapperds!! En wat is Jesper verschrikkelijk mooi!! Kwijl
Ik heb ook nog foto's gezien die ze van Belisar had gemaakt (Jespers vader en Razinda's opa)

Toen ging ze rijden, en wat kan ie lopen!! Echt geweldig, en Laura kan heel goed rijden! Wissels sprong hij ook heel netjes! Kwijl
Ik heb een heleboel foto's gemaakt, dus die zal ik volgende week wel op het plaatjesforum zetten. Ook nog van Jesper in het weiland terwijl hij naar de koeien kijkt.

Daarna moesten de paarden gevoerd, en wat krijgen ze een luxe maaltijd!! Zou er bijna jaloers op worden! Vork Kwijl

Daana zijn we naar mijn stal gegaan. Paarden uit de wei gehaald en gevoerd. Eerst heb ik Razinda gelongeerd en Laura hielp me door aanwijzingen te geven. Daar had ik echt veel aan, want ik heb de neiging om te gaan trekken aan de longeerlijn als Razinda sterk wordt, maar ik moet juist korte rukjes geven en de longeerlijn laten vieren, zodat ze op eigen benen leert lopen en niet aan mij gaat hangen. Verder Razinda wat laten strekken en ik moet zeggen dat ze goed haar best deed. Ze heeft zich ook niet losgerukt ondanks dat ze af en toe best wel bokte.

Daarna zijn we wat gaan eten bij de snackbar want ik had ondertussen best wel honger gekregen!

Toen heb ik Jur nog gereden, waar ik eigenlijk best wel tegenop zag. Ik had Jesper zien lopen en daar kunnen Jur en ik niet aan tippen! Lachen
Ook nu hielp Laura en eindelijk kreeg ik weer een beetje plezier in het rijden omdat ik Jur weer een beetje aan het lopen kreeg en ze weer een goed aanvoelde. Dat gevoel heb ik lang niet gehad!

Jur was drijfnat (Razinda trouwens ook) en toen ze weer in de box stond heb ik de paarden weer gevoerd en was het al kwart over 11. Toen gingen we allebei weer richting huis.

Het was een hele leuke dag, en het was ontzettend gezellig! Echt top!! Party!!

_________________
Now this is nothing less than perfect in a less than a perfect world
*ilse delange*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-06-30 00:34 ]</font>

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 00:38

Bloos Mijn paardje en ik worden nu wel erg opgehemeld geloof ik.
Maar het was inderdaad super gezellig en ik vind Jur en Razinda echt erg leuk. Maartje was bang dat ze er 'pony achtig' uitzagen, maar dat heb ik nergens kunnen vinden.
Ze vond zelf dat ze geen B proef meer kon starten met Jur, maar ik heb gezegd dat ze in de M zeker niet zou misstaan en toen we er wat extra impuls ingereden hadden, nou ja Maartje reed en ik schreeuwde maar wat, ging ze echt weer in de z houding lopen.
Echt een leuke dag gehad.
Maartje heeft ook nog foto's van de welsh A hengst bij ons op stal gemaakt, dus die kunnen jullie ook binnenkort zien.
De foto's moeten alleen wel eerst door mij gekeurd worden voor ze openbaar worden, ik wil er nl zelf niet op! Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 00:39

leuk is dat he advies waar je wat aan hebt Jasmijn wanneer ben je in de buurt van Apeldoorn of kom je hier binnekort misschien als jury naar een wedstrijd?Ben heel benieuwd naar de foto's fijn dat Jur zo goed aan voelde ben je nu vast helemaal heppie?

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 00:40

Apeldoorn? Nooit van gehoord *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 00:41

Maartje moest je alweer bellen...hihihi, is bekend... Knipoog

Nou Jasmijn nu ben ik toch wel benieuwd hoor, kom een kopje suiker bij je halen...buren of niet hahahaha.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 00:48

Hahaha ja ik bel wat af! Haha!
Verdwalen is voor mij erg gewoon! *LOL*

Nou je hemelt mijn paardjes ook op zeg!! Lachen
Maar ik ben inderdaad erg blij dat Jur weer zo lekker ging! En voor meer duidelijkhied of het nu het beste is om te trainen of juist niet, wil ik haar toch laten nakijken door Rodinde.

Die Welsh A was echt stoer en hij maakte een herrie toen hij uit zijn box kwam! Even de andere paarden begroeten en die hals erop!! Kwijl Wat een hals kan zo'n pony hebben zeg!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 01:23

Ja Maartje, moest je nou alweer bellen? Klinkt errug bekend... Haha!

Maar zo te horen hebben jullie een leuke meeting gehad!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 05:35

klinkt echt leuk hoor!nou wil ik jullie beide ook wel graag zien.

enne ik MOET het even vragen,hoe heet die welsh A hengst bij jou op stal??????

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 08:56

Gaaf dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben op jullie BOKTmeeting! We meeten de laatste tijd wat af, je ziet steeds meer berichtjes over ontmoetingen! Leuk hoor! Enne..iedereen is ook bij mij welkom als ze een keer nixxxx te doen hebben hoor! Greetzzz Ilona

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 09:30

't klinkt allemaal erg leuk en ik ben nu ook heeeeel benieuwd naar jouw paard, Laura!
Rijd je nou Z1 of Z2 met hem??

Ik geloof dat jij mij nog eens met naald en draad zou leren vlechten, Jura?
Dan kan ik ook een keer jullie kant op komen.

Op de een of andere manier schijn ik alleen altijd tijd tekort te komen, dus die miniboktmeetingen worden vaak niets bij mij.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 10:34

Voor zijn peesblessure, dus anderhalf jaar geleden reed ik Z1, maar heb al 13 winstpunten dus mag er niet veel langer meer blijven. Volgens de KNF side heb ik trouwens 10 winstpunten Verward , ik heb de protocollen hier, maar eigenlijk komt dat heel goed uit, kan ik nog een paar keer Z1 starten *LOL* Hij begint de wissels goed aan te pakken, dus ik moet weer eens gaan lessen, en dan zien we wel weer verder.
En Sanderijn, de hengst heet Rodgers Horro, was goedgekeurd bij het ZfDP, maar is volgens mij terug getrokken. Is de schouwhengst voor het KI gebeuren en dat kan hij HEEEEL goed. Ik weet eigenlijk niet eens precies hoe je het schrijft, hij heet bij ons gewoon Bonanza, Bo'tje enz. En als iemand naar zijn officiele naam vraagt Rodgers Horor, want zo gedraagt hij zich meestal. Ik wil het nog wel eens navragen hoor, ouders en zo als je dat wilt weten?
En jullie snappen natuurlijk wel dat dit mijn laatste boktmeeting was, na zo opgehemeld te zijn door Maartje, kunnen Jepje en ik alleen maar tegenvallen!!

_________________
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-06-30 10:43 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-06-30 12:23 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 13:34

Helemaal niet! Ik denk dat veel mensen gaan kwijlen als ze jouw paard zien lopen! Kwijl

Die meetingen zijn inderdaad erg leuk, zo leer je nog eens wat mensen kennen! Maar inderdaad, soms weet ik ook niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Want ik wil mijn paardjes natuurlijk niet tekort doen!

Ik wil je graag leren vlechten met naald en draad Fitzroy! Ik kan het ook op Jur voordoen want die heeft zulke makkelijke manen! We moeten maar eens wat afspreken.