Mijn ski-avontuur!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Mijn ski-avontuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-02 13:58

Hallo bokkers!! Ik ben weer even op bezoek in het Nederland, weer genieten van het natte weer!
Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie.
Bij ons gíng alles goed, todat we het geweldige idee kregen heerlijk te gaan wintersporten in Zwitserland. Al jaren geen witte kerst meer gehad, dus waarom niet? We gingen alleen met de auto Scheve mond Door alle bochtjes en het rijgedrag van mijn oom kreeg ik last van een anti-peristaltische beweging Misselijk dus duurde het 3 uur langer eer we op plaats van bestemming arriveerden. Afijn, er lag sneeuw, dus heb dag 1 gezellig met mijn neefje en nichtje met de slee gespeeld. Dag 2 gingen mijn neefje en nichtje op de ski's, makkelijk als ik soms kan denken klik ik ook een paar latten onder mijn schoenen. Eerst een klein bergje, maar na kwartiertje oefenen ging ik in de skilift. Per ongeluk had ik wel gelijk een wat moeilijkere piste genomen, maar overmoedig als ik soms kan zijn dacht ik, dit doe ik wel even. Nou het was wel een leuke belevenis, ik sjeesde in 1 rechte lijn naar beneden, heb wel wat moeten schreeuwen zodat anderen voor mij uit de weg gingen, maar ik viel niet! Totdat ik een soort van heuveltje tegenkwam waar ik NIET op afwilde, maar ik kon nog niet echt geweldig sturen. Het zal er vast wel leuk hebben uitgezien, mirte door de lucht gelanceerd! Gevolg, ik lag helemaal in een deuk, totdat ik op moest staan Scheve mond Onderbeen was dus gebroken, ik met de sneeuwscooter van de berg af en gelijk naar het ziekenhuis. Vandaar dat ik nu ff een paar daagjes jullie ga lastigvallen, kerst is dit jaar in Nederland met friends&family, en ik heb een gipspoot.
BIj deze dus ook vrolijke kerstfeest aan iedereen!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 14:00

Beterschap dan maar Verward

Ik ga vrijdag een week op wintersport, ik hoop dat ik het overleef

Romeo Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 14:02

Jemig, dat is geen leuke afloop van een spannend avontuur, echt sneu voor je. Beterschap ermee!!!!
Maar wel gezellig dat je hier weer eventjes bent Lachen.

germie

Berichten: 25881
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 14:54

ik kan echt iedereen les aanraden, het liefst in Nederland. Ik ben ook 6 jaar zonder les op wintersport geweest, ook als beginner meteen rood afgegaan e.d. Maar eigenlijk ben je gewoon een gevaar voor jezelf en anderen.
Les in wintersportlanden is een drama, alleen maar wachten op anderen. Geef mij maar les in Nederland, op zo'n lopende band.
Tja, dus Mirte, volgens jaar weer gewoon gaan hoor, en dan wat lessen nemen. Skien is te leuk om niet te doen.

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 14:58

Hoi Mirte,

Leuk dat je er weer bent! Wat een verhaal zeg. Veel sterkte met je gebroken pootje.
Ik ga trouwens helemaal mee met germie. Ik heb eerst ook in Nederland les gehad voordat ik voor het eerst op wintersport ging. Heb je eenmaal de basis te pakken dan kom je de meeste hellingen wel af Haha! (heelhuids Knipoog )

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 15:02

Het is NIET waar... het is NIET waar... het is NIET waar!!!!

Wat ben jij toch een zeldzame pechvogel zeg!!! Frusty

Hoe gaat het verder met je? Toch wel even gezellig dat je weer even kunt bokken! Knipoog


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 15:21

Hey Mirte, leuk dat je er weer even bent al is de reden waarom minder leuk Frusty Balen zeg, kerst met een gipspoot. Ik weet precies hoe dat voelt, in volle snelheid een berg afracen op de ski's zonder te kunnen remmen of sturen Bloos Mijn vader dacht dat ik na 10 jaar niet skiën zo weer verder kon gaan waar ik gebleven was toen ik 8 was, maar dat viel dus even tegen. Ook een salto gemaakt maar wonder boven wonder niks gebroken. Helaas heb jij minder geluk!
Toch prettige kerstdagen en alvast een fijne jaarwisseling!
Hoe is het verder met je?

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 15:47

ik ga al 12 jaar op wintersport en nog nooit wat aan over gehouden
(nouja, hersenschudding, maar dat was omdat iemand mee meesleurde in zijn val *die was niet zo sociaal om te roepen zoals jij deed)
ik vertrek zaterdag en hoop de traditie (niks breken) in tact te houden Lachen

Beterschap!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 16:06

Het verhaal begon zo positief! Zag je al helemaal gaan. En dan ineens een wending in de verhaal lijn. Minder leuk voor je zeg. Maar wel een goed verhaal!

Sterkte. Ik lag vorig jaar in het ziekenhuis. Was ook geen pretje!

Hoe ben je trouwens naar nedeland gekomen? Met een gipsvlucht?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 16:10

Leuk, wintersport Haha! Waarom hoor ik dat toch zo vaak, dat mensen met een gebroken poot terugkomen? *LOL*

Sterkte Mirte! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 16:14

XoNo schreef:
Leuk, wintersport Haha! Waarom hoor ik dat toch zo vaak, dat mensen met een gebroken poot terugkomen? *LOL*

Sterkte Mirte! Lachen

omdat (bijna) altijd alleen de slechte aflopen worden verteld...
van die duizende die terug komen op 2 gezonden benen wordt niks gezegt, maar die ene met gipsen poot...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 12:42

je mag wel langs Lunteren komen huppelen als je je verveelt hoor.... arme meid.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 14:46

Het zit jou ook niet mee dit jaar zeg! De ruggenwervel en dakpan herinner ik me zo nog, alsof dat niet genoeg zou zijn! Maar wel een leuk verslag Haha! Sterkte ermee!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 18:16

Hehe, het is wel balen, maar het heeft ook zo zijn charmes, allerlei mannen die je de trap op moeten dragen en je karretje moeten duwen }> Knipoog . Het is allemaal geen ramp!
Weet alleen niet of ik ooit nog skieen ga, wintersport is niet voor mij weggelegd denk ik....

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 01:31

Natuurlijk ga je nog wel vaker. Iedereen kan leren skieen. Met de nadruk op leren. Misschien zou een lesje in het vervolg een goede les voor je zijn. Het bekende Hals- und beinbruch wat ze je wensen heb jij wel heel letterlijk opgevat. Veel beterschap en let op met vuurwerk!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 13:39

Wat mieke zegt 2002 is niet echt een lekker jaar voor jou! Hopenlijk wordt 2003 dat wel!

:evaw:

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 19:25

Elk nadeel heeft zijn voordeel, je bent weer even op bokt! Knipoog Ik heb trouwens al ff geen mail meer van je gehad! Verdrietig

Beterschap hoor, vlgns mij ben jij echt voor het ongeluk geboren Haha! .

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 12:09

Ojee, da's balen. Wel leuk dat je er weer even bent op bokt. Wat Sjimmie zegt, ik hoop dat 2003 voor jou een fantastisch jaar gaat worden. Beterschap, enne rustig aan doen he Knipoog

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 00:41

Nou ik hoorde het net op de Chat...

Wel heel vervelend... maar hoe je het verteld.. Geweldig.! Hoop dat het al wel wat beter met je gaat

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers