optreden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
quincy

Berichten: 221
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: oost-vlaanderen

optreden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 15:11

Hey, ik zou graag wat geld inzamelen voor de stalling van mijn paard. Gewoon in de bak met 2 paarden. Wie weet wat ik kan doen. Het was het idee van de staleigenaar. Mijn meme, pepe, tantes en nonkels en nogewa zouden dan komen kijken. (Die geven ook wel graag centjes) maar wat zou ik kunnen doen. De paarden zijn geen dressuurtoppers moet ik zeggen. Alle ideeën zijn welkom...


groetjes,
laura xxx

i love quincy 4-ever Lovers superpaardje...


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:08

Hmm quincy mag ik je even een goede raad geven?
Je bevindt je op een Nederlands forum, schrijf dus aub Nederlands en geen Vlaams. Dus meme= oma, pepe= opa, nonkel= oom, nogewa= nog enkele anderen...
Ik weet dat het niet zo eenvoudig is, maar als je eventjes kijkt naar berichtjes van andere Vlamingen, zul je merken dat we toch (bijna) allemaal zo veel mogelijk ons best doen.
Ik wou je hier alleen maar eventjes opmerkzaam op maken, dit is niet te bedoeling om te vitten.
En met je probleem kan ik je niet helpen, maar misschien kan je eens een poging wagen op "Wedstrijden"?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 12:13

Nonkel is AN, dus dat mag nog wel hoor Knipoog.

Maar ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt, ik denk dan ook niet dat je veel zal verdienen, of je moet een echte springcarousel samen met een vriendin in elkaar steken(dressuur waren ze niet zo goed in zei je..)


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 15:55

Als het alleen voor je familie is, hoeft het denk ik geen hoog niveau te zijn.
Laat een leuke dressuurproef zien en neem een paar hindernisjes bijvoorbeeld. Voor een leek ziet dat er al heel indrukwekkend uit. En misschien kun je iemand vragen die de toeschouwers wat uitleg geeft bij wat je doet?

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, bente_sat, DDD3, desireeee_x, Exorcizamus, Hanjan, KaasSouffle_, LesleyAnne, nafkedemi, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 119 bezoekers