In passage door de baan!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:33

Vanavond had ik Lois op de buitenbak gereden. Hij liep echt super dus ik was helemaal gelukkig Lachen .
Toen ik lekker met hem aan het uitstappen was kwam en over de weg een auto mat trailer met daarop een boot aangereden. De trailer maakte behoorlijk wat geluid door het gekleppen van allerlei touwen en zeil. Lois stak onmiddelijk zijn neus in de lucht, groeide 20 cm, ging op zijn kont zitten en sprong als een kangeroe 3 passen naar voren Kusje . Daarna zette hij het snurkend en briesend op een draven. Nou ja draven het was eigenlijk passageren, zijn staart ging de lucht in en hij begon vreselijk te showen en van de grond te draven Kwijl . Hij doet dat vaak aan de longe of in de wei wanneer hij spannende dingen ziet en dan sta ik altijd te kikken Cool .
Ik was zo trots Party!! dat ik er gewoon op kon blijven zitten ik heb er ook niets aan gedaan om hem weer normaal te laten draven. Het was echt super gaaf Cool *LOL* Een jaar terug was hij misschien wel helemaal door het lint gegaan maar nu voelde ik dat ik me daar absoluut geen zorgen om hoefde te maken, ik had zo veel vertrouwen in hem.
Ik ben zo trots op mijn paard Lovers en ook op mezelf. Vier jaar terug verklaarde iedereen in mijn omgeving me helemaal voor gek dat ik per se met Lois verder wilde. Lois zou niet deugen tussen zijn oren en de slager zou de beste optie zijn Huilen . Ik heb hele diepe dalen gekent met Lois maar het is het allemaal dubbel en dwars waard geweest!! Vooral na een avond als vanavond besef ik dan weer wat een bijzondere band ik met hem heb. Want het gekke is dat hij zich nog steeds niet laat rijden door iemand anders, ach maakt ook niet uit, Lois blijft voor altijd bij mij!!
Lovers Kwijl Lovers


Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:38

Ik vind het ontzettend goed van je dat je hebt doorgezet, en ik vind Lois ook een te gek paard.
Ik vind het nog steeds zonde dat je geen wedstrijden met hem rijdt, maar ja, dat is je eigen keuze.

Dus binnenkort wordt de passage ook opgenomen in de training????
Gaaf hoor, Jippie, je hebt echt een topper onder je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:46

Citaat:
Dus binnenkort wordt de passage ook opgenomen in de training????


Ja lijkt me wel leuk maar dan moet ik wel een vrijwilliger met auto en trailer met bootje vinden die op gepaste afstand over de weg rijdt *LOL* Dat knopje van de passage dat ik zelf kan bedienen heb ik nl. nog niet gevonden *LOL* Pling *LOL*

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:50

Nee, dat is vaak het probleem he, waar zit dat knopje *LOL* Ik heb altijd een paar koeien of een paar racende paarden nodig, maar om die nou precies op tijd langs de baan te krijgen Verward

Navragen is beter dan afvragen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 00:02

Weet je waar bij mijn paard dat knopje zit...

hihihihi *LOL* in een schuivend leeg patatbakje op de grond...bij voorkeur door een kind van een jaar of 6 die dat voorschuift met zijn schoen... Haha!
En dan wel zo dat hij het net niet zien kan...bij de buitenbak vooral waar nu die groene bankjes stonden.... Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 22:38

aaaaaaaaahhhhhhhhhhh cool man Cool

en voelde te gek zeker,oh lijkt me ook heerlijk dat eens te kunnen voelen met een paard een echte passage

soms is het beter om te zwijgen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 22:56

Hahaha, tof gevoel he? Dat knopje zal ik wel nooit vinden, maar een paar rennende paarden in een wei, of iets anders opwindends doet het ook altijd goed. Al was het alleen maar voor het gevoel!

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 22:57

Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen! Goed zeg! *LOL* Petje voor je af. En als je dan toch op sommige momenten zo beloont wordt, fijn toch!

Ik had 1 vraagje aan je, wrom rijdt je geen wedstrijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 23:30

Tja het was echt kikken, niet zozeer om dat passage, want dat doen wel meer paarden als ze opgewonden raken maar wel om het vertrouwen. Gewoon het idee dat Lois zo vrij was om met mij op zijn rug te gaan showen zonder dat ik ook maar een moment heb gedacht dat hij alles van me over nam.

Waarom ik geen wedstrijden rij vragen wel meer mensen. Ik heb nooit de financiele middelen gehad om naast de stalling van een paard ook nog geld apart te zetten voor een luxe auto en een trailer. Het idee van wedstrijden rijden trekt me ook niet zo en ik heb echt niet het idee dat ik iets mis.
Ik ben er ondertussen wel achter dat het best andig is wanneer je je klasseert. Ik zou best een jury cursus willen doen of misschien iets anders en dan heb je toch die winstpunten nodig. Gelukkig is het me in de loop der jaren financieel alleen maar beter gegaan en bezit ik nu een auto die makkelijk een trailer kan trekken. Wedstrijdjes ga ik vast nog wel rijden, maar het is echt niet zo dat ik daar bij sta te juichen hoor, ik hou helemaal niet van die aandacht op een wedstrijdterrein. Maar wie weet mischien vind ik het straks wel heel erg leuk.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-07-01 23:31 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 23:41

Heeee wat gaaf voor je zeg! Party!! Party!! Party!!
Das het ultieme gevoel, niet?!?!?!!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 11:32

Voor wedstrijden ben ik ook afhankelijk van de combi van een ander en een lieve chauffeur. Vandaar dat ik dus niet zoveel start.

Wat die showdraf betreft: het is geweldig om te voelen omdat je paard dan heel gevoelig is en overal op reageert. Met passage heeft het weinig te maken, maar als de aanzet er is, moet het er wel in te rijden zijn.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 16:09

Ah kicken!!
Echt geweldig, dat vertrouwen.... Knap hoor dat jullie dat bereikt hebben ondanks alle problemen. Er zijn zoveel mensen die 'de boel dan maar opgeven' en een ander (gemakkelijker) paard kopen.
Echt wel super Cool Cool Cool Cool Cool !!
Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 16:45

haha Jippie, eindelijk ! Je weet toch dat ik gestion louis in de grand prix ging starten! Haha!

hahah eneen fijn is dat gevoel he! [***] gaat altijd buiten in die passage als ie een ander paard meestal merrie zit alleen moet ik dan we lichtrijden prfft hoe je daar moet op blijven zitten dan !je vliegt 500 m de lcuht in haha

groetjes

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 17:30

Proficiat Jippie, en op zo'n momenten weet je weer waarom je al die moeite doet, hè?

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Frieke84, horzlover, ikkedus, Lys_PPA, Selima, senna21, tienus63 en 139 bezoekers