Lars wordt politiepaard/fjord

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Lars wordt politiepaard/fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 13:07

Gisteren wezen rijden bij ons in de buurt. Na eerst een vage ontmoeting met de arreslee en twee friezen van de kerstman (Lars helemaal uit zijn pannetje, want dat is een kar en daar kan je achteraan), een stel vechtende jongens uit elkaar gehaald.
Twee groepjes lopen langs elkaar, zeggen iets tegen elkaar. Het ene groepje gooit de fietsen op de grond en begint een van de anderen in elkaar te slaan. Ik gillen dat ze #$$%#@@ normaal moesten doen. Geen reactie. Dus ik er naar toe. Lars was het er niet helemaal mee eens, want "baasje de stal is toch echt de andere kant op en we gingen toch al naar huis?".
Een van de groepjes pakte de fiets en fietsten keihard weg. Op dat moment begon mijn bloed te koken. De jongen die in elkaar was geslagen stond er nog een soort beduusd bij en had volgens mij een bloedneus. Ik achter het groepje op de fiets aan.
Lars vond het prachtig. Lekker hard stampen op de straat en stoer doen. Op een gegeven moment de jongens aangehouden, ze flink de waarheid verteld (schreeuwen dat ze met hun *&&#$%$#^%$%$ poten van iemand anders af moeten blijven). Zij schreeuwen dat ik me er natuurlijk niet mee moest bemoeien. Op een gegeven moment waren we uitgeschreeuwd en ben ik weggereden. Natuurlijk met nog wat scheldwoorden achter me aan, maar ach. Wat was ik trots op Lars. Hij gedroeg zich geweldig. Allemaal schreeuwende jongens, ik gillen en Lars bleef gewoon de rust zelfe. Een echt politiepaard. Zien jullie het al voor je? Een dikke fjord tijdens het NK? Wel samen met dat paardje van de reclame dan natuurlijk!


Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 13:13

Hey wat goed dat je d'r wat van gezegd hebt zeg... en natuurijk ook hartstikke dapper van Lars!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 13:52

ik vind dat je da goed gezegd hebt!!! ik zie het al helemaal voor me...zo kei hard met een fjord achter een paar jongens aan. Lachen


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 14:07

You Go Girl!!!!


Meestal heb je zelf al meer vertrouwen om zoiets te doen als je op en paard zit. Voor een paard hebben die gasten wel respect.
Ik zou het zelf ook doen.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 16:25

Wat goed van jouw!!!!!!! Ik ben trots op je!! Haha!
Er zijn niet zoveel mensen die achter een groep aangaan en die tegen ze beginnen te schreeuwen!! Echt goed van je!

En Lars heeft het natuurlijk ook goed gedaan, ik zou als ik jouw was jezelf maar alvast inschrijven voor een politie opleiding. *LOL*

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 18:22

op zich heel goed dat je er wat van zegt, petje af hoor! Maar doe je wel voorzichtig? Voor hetzelfde geld pakken ze jou, of je paard.... Helaas is dat zo in deze verrotte maatschappij

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:19

wat goed van je! ik zou het zelf niet zo gauw doen en dan nog smane met m'n paardje erbij .wel heel braaf van je paardje dat hij rustig bleef

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 19:32

Ik stond er ook van te kijken hoor, dat ik dit durfde. Gelukkig waren er nog andere mensen in de buurt die het een beetje in de gaten hielden. Ik heb met Lars ook wel enige afstand gehouden. Je weet natuurlijk maar nooit.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 10:29

hey ilse

ik wist niet dat lars zo dapper was Haha!, maar toch leuk. en ja jij was natuurlijk ook dapper Knipoog

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 11:38

IlsjePilsje schreef:
Zien jullie het al voor je? Een dikke fjord tijdens het NK? Wel samen met dat paardje van de reclame dan natuurlijk!


Dan moet je toch naar Rotterdam verhuizen! Daar 'woont' nl de shet van de reclame! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lonniejj en 38 bezoekers