Emigreren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Emigreren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 00:17

Vandaag is eigenlijk een beetje een baaldag, want morgen gaan mijn buren emigreren naar Canada. Gaan daar een nieuw boerenbedrijf opzetten. Ik vind het heel knap van ze, dat ze deze stap, samen met hun twee kinderen durven te zetten, maar ik baal er wel van.

Zij waren namelijk mijn steun en toeverlaat. Geen lezer, ik hoefde maar te bellen en de buurvrouw ging mee. Kuilbaal op, belletje en de buurman was er. Overal hielpen ze me mee. Gingen hooi en stro met ons halen. Ik was ook vaak op hun hulp aangewezen, omdat Ron (mijn man) meestal alleen in het weekend thuis was of op oefening was. Niets was hun teveel. Maar vanaf morgen moet ik het zonder hen stellen. Er komt wel een nieuwe bewoner, maar ja, ik moet nog maar afwachten of die ook zo behulpzaam is. Mijn buren vonden het namelijk al betaling genoeg, dat ze zo af en toe eens in onze bak mochten rijden.

Nou ja, ik hoop dat ze een hele goede start krijgen, daar in het koude Canada en zo hebben we in ieder geval wel een leuk vakantie-adresje erbij.



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 12:40

Jammer dat je zulke goede buren kwijtraakt. Nu maar hopen dat er leuke mensen voor terug komen...
En wat betreft dat vakantie adresje heb je het nu natuurlijk wel mooi voor elkaar...

* To Belg, or not to Belg *

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 14:19

jammer dat ze weg gaan.Ik hoop dat je leuke nieuwe buren krijgt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 bezoekers