Zonder Bokt was ik eenzaam geweest!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Zonder Bokt was ik eenzaam geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 23:07

Weer bijna een jaartje voorbij en het is bijna een jaartje dat ik op Bokt kom. Tenminste, dat is dan in maart! Zoals velen weten zijn er dus een paar onder ons die ver weg van huis wonen. Ik bevoorbeeld woon hier in Minnesota met mijn dochter, maar verder geen familie. Ja, ik heb best wel een paar vrienden maar toch is het niet hetzelfde als in je eigen landje te zijn. Mede door Bokt ben ik mijn eenzaamheid overkomen. Ik was vaak alleen en het deed ontzettend goed om te schrijven met andere mensen van mijn eigen thuis landje Knipoog Ik heb al meerdere malen geschreven dat ik echt aan Bokt verslaafd ben geraakt. Niet alleen door het gesprek over paarden maar ook door de vele mensen die ik heb leren kennen en bevriend ben geraakt.
Bedankt iedereen!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:09

Mooi zo...ook al zal het niet door mij komen.
Kan me voorstellen dat je je eenzaam zult voelen als je ergens bent zonder familie.
Maar bokt zorgt er wel voor dat je je niet eenzaam voelt Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 11:46

Kan me voorstellen dat het zeker in deze maand moeilijk is om daar te zitten, zonder familie... Maar gelukkig is er bokt nog! Ik denk dat (bijna) iedereen het er wel over eens is dat bokt verslavend is...

* To Belg, or not to Belg *


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 12:36

DC, jij ook bedankt...Ondanks de problemen in het begin met de taal ben je er echt voor gaan zitten om weer te leren lezen en antwoorden in het Nederlands. Het grootste succes heb je te danken aan jezelf! Petje af hoor!

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 15:10

Heb je er nooit aan gedacht om weer terug tekomen naar België/Nederland?
Ik kan me goed voorstellen hoe je je soms moet voelen zo zonder je familie en vrienden van vroeger.
Hoe gaat het momenteel met DC, heeft hij nog last van z´n verwondingen van een tijdje terug?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Alenthe05, AnoukS_, C_estmoi, cinniz123, Ellebel, Eretria, Ginny135, laran, limagirl, ontherun, Polarize, rocky_1995, Shetje14, Traiectum en 179 bezoekers