Pas de deux!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Pas de deux!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-02 20:52

Morgenavond de jaarlijkse pas de deux wedstrijd op onze club!!!!!!! Wij moeten als laatsten om 20.40, in de M. Maar wij gaan niet voor de proef, we gaan voor de orginaliteitsprijs. Nu 2 jaar geweest en we hebben al 2 jaar gewonnen, morgen winnen betekent de beker voor altijd!!!!!!! We gaan als chinese draken, hebben helemaal maskers en capes en stekels gemaakt, keimooi! Aan het eind van de kur steken we nog ijsfonteinen af, daarom wilden wij als laatsten.
Morgen om 8.00 generale repetitie, lekker vroeg maar omdat niemand ons mag zien en de bak al om 10 uur dicht is is de kans groot dat er later mensen zijn om te rijden, dat moeten we voorkomen!

Verslag en DFoto's komen nog!!!!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:00

spannend en heel veel succes gewenst

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:53

Leuk!! Wat hebben jullie de andere 2 xen gedaan dan?
Ik heb vorig jaar kabouter plop gedaan en dan met allemaal kussens in onze kleren en dan op het einde de plopdans doen ( ook 1e).
En wat zijn ijsfonteinen is dat een soort vuurwerk ofzo?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:55

Wel foto's maken he? In mijn profiel kan je ook nog wat verkleedpartijen van mij bekijken.

:evaw:

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 11:35

hopen dat je wint natuurlijk!!! Haha!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Éowyn

Berichten: 44
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Roeselare,België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:33

veel succes

geluk zit in een klein hoekje...jammer dat de wereld rond is...

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 13:35

vanmorgen 2 uur geoefend, ging slecht! Pony's opeens bang voor maskers, dus nu komenn we binnen met ijsfonteinen(idd vuurwerk) alsm draken, dan gaan we op onze pony als chineesjes en daarna gaan we weer als draken weg met ijsfonteinen en sterretjes uitdelen aan de kindjes.
Vorig jaar zijn we als maxima en WA geweest, op het volkslied gereden, dont cry fot me argentina, speece van beatrix waarin ze maxima voorsteld!
Het jaat daarvoor (het eerste jaar) zijn we als indianen gegaan. We hadden veren in de manen gestoken, met vingerverf strepen gezet op benen en hals en een handje op de kont gemaakt. Gereden op muziek van riverdance.
Ben al best wel zenuwachtig!!!!

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 00:06

hhaha WA en maxima is leuk! En k vind die draken ook heel gaaf! Echt origineel.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 01:05

Denk dat het hartstikke mooi is! Ben erg benieuwd naar de foto's! Alvast heel veel succes en we duimen dat jullie weer winnen!


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 01:32

succes ermee! Laat je snel horen hoe het is gegaan?!

Obelix is gewoon stoer!

Spoowksel
Berichten: 4
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: vlakbij rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 13:53

Hoe ist gegaan??? khoop voor je heel goed! ik wil fotows! tlijkt me er egt heel koewl uitgezien hebben enzow...

khep vorig jaar ook met m'n zusje meegedaan! was hartstikke leuk, alleen wij hadden egt een supermoeilijke proef, in tegenovergestelde richting rijden enzo.. bleek later dat iedereen eigenlijk gewoon naast mekaar of achter mekaar reed Verward
was wel komisch...
mjah twas wel stom want er reden egt een stel volwassenen mee die echt super goed waren, en die reden zeg maar in de zelfde 'rubriek' als wij half gevorderden... dus jah twas wel logisch dat de 1e 2e 3e en 4e plaats door volwassenen bezet werden..
maaaaaaaar: m'n zusje en ik waren wel 1e van de pony's gewonnen Haha!
dus wij wel hartstikke blij Pling
nou jah we gaan dit jaar meedoen met paarden dusseeeeeeh....
toeitoei!!!!!!!!!! *zwaaaaaaaaaai*

LachenMe Lieft ericaaw!!!:)

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 14:16

Gaaf zeg! Kan eigenijk maar 1 ding zeggen: foto's! Haha!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 11:58

Nou, hier het verslag:

Zaterdagochtend geoefend met pony's en maskers, capes en muziek. Nou jah, geoefent, geprobeert. Ik kwam op Haike maar daar was ook alles mee gezegt, Haike was zeer bang en zo kwam het dat we tig rondjes in de bak gecrosst hebben en omdat het masker voor mijn ogen was gezakt zag ik nix meer. Dus op een gegeven moment wist ik niet meer waar ik was maar het ging wel heel hard, opeens stond ik stil, iemand had haike kunnen vangen. Masker af en zonder masker gereden. Lieke kwam niet eens bij haar pony in de buurt met het masker, ging woensdag nog wel. Toen hebben we besloten zonder maskwers te rijdern (SNIK). Veel gestress dus want wat doen we dan?
Terug naar plan A; binnenkomen zonder pony's als draken met ijsfonteinen, maskers enzo weg zetten en in chinese kledij (waar halen we die zo snel vandaan? Is wel gelukt) naar de pony's en proef rijden, na proef pony's weer afgeven en langs de bak en in de kantine sterretjes gaan uitdelen, terug naar de bak en de rijbaan verlaten met ijsfonteinen.

De uitvoering van plan A; Hard binen gerend met maskers en capen, ging goed maar af en toe struikelde je bijna, maar jah. Die ijsfonteinen waren een slecht idee, er staat op het pakje 'met gestrekte arm vasthouden', dus dan doen wij dat. Na een volte gerend te hebben vond ik het eigenlijk wel heel heet worden en dus besloot ik het weg te gooien. Heidi, onze commandant ruimde het op.
Het rijden van de proef ging niet zo heel goed, op het begin peerde Fury (de andere pony) hem, maar dat kwam later wel weer goed. Haike was af en toe ontzettend tegen de hand, maar dat was de spanning.
Na de proef, ijsfonteinen maar niet meer gedaan. Dus alleen de sterretjes (was het plan!), Willem de vader van lieke had gehoord dat sterretjes altijd heel moeilijk aan te steken zijn dus pakte er maar in een keer 50 bij elkaar om aantesteken. Na 2 seconden was en nix meer van die sterrentjes over, 1 grote steekvlam! Dus alleen met maskers de bak verlaten, terwijl de ringmeester al weer de volgende binnengelaten had en onze muziek al uit gezet was!! Was nog helemaal niet klaar! Volgend jaar beter!

Resultaat:
3 MENSEN HAND VERBRAND (IK, HEIDI EN WILLEM)
GEEN ORGINALITEITSPRIJS (GEDEELTE 1STE MAAR WIJ WAREN OUDER)
1STE VAN DE M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (TOCH NOG GOED GEREDEN)

Nou, jullie vroegen erom, een lang verslag. Jullie hebben nog geluk dat ik mijn rechter duim en wijsvinger niet kan gebruiken anders had er nog meer gestaan.
Foto's komen zo snel mogelijk!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 15:25

jammer dat je de orginaliteitsprijs niet hebt gewonnen maar wel leuk dat je eerste bent geworden van de M .gefeliciteerd!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 17:42

Gefeliciteerd!!!!!
. Ik had ook pas de deux vorige week zondag, we waren eerste in de B EN de orginaliteitsprijs van de manegepony's. We waren als militairen gegaan. Was echt lacheh, en dan op muziek van Captain Jack Haha!
Maar als chinees lijkt me ook heel leuk, alleen dat hebben dit jaar al 2 "paren" gedaan en vorig jaar ook al 1 dus, niet echt origineel meer bij ons. Het wordt elk jaar moeilijker om wat origineels te verzinnen.

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 22:23

Wel leuk dat je eerste met de M was zeg! FOTO S, FOTO S, FOTO S!

Obelix is gewoon stoer!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Noor17, Poosje81, SplashIsLief, YandexBot en 91 bezoekers