Den z'n 1e springwedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Den z'n 1e springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 22:39

Die ik helemaal niet geplant had.
Ik zou vandaag onderling dresuur starten. Een B proefje. Meneer was niet voor uit te branden maar reageerde iig niet zo idioot op andere paarden. M'n punten vielen me alles mee. Had 153 punten.
Maat toen ik me in ging schrijven voor de dresuur vroegen ze of ik ook wou springen. Maar 60 cm was het laagst wat ze hadden en dat vind ik voor hem toch ff te veel. Maar toen zeiden ze dat er ook iemand met een paard ging balkjes lopen en een paar kruisjes springen. Dus Den en ik gingen ook meedoen. Ik bleek uiteindelijk de enige te zijn.
Met inrijden was hij zo braaf. Waren volgnes mij op een gegeven moment wel 15 paarden in de bak en hij gaf geen kik. Ook niet toen d'r 1tje tegen hem aan liep. Echt zo braaf. Ik was echt weer verbaast over hem. En zeker weer helemaal Lovers .
In het parcours werd hij warempel helemaal een beetje heet. Ik heb Dennis nog nooit heet(buiten het dekken om dan) meegemaakt. Als een idioot op die hindernissen af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zat zelfs een heuse muur in(van 1 blokje hoog Schijnheilig ). Had in een dubbelsprong 1 weigering en op een stijl. Die dubbelsprong zat een tijger achter vertelde Den me. En die stijl was niet leuk meer, kwartje was op. Zat alleen nog maar een achteruit op. Ergens midden in het parcours begon hij giga te hinneken. Ik de slappe lach natuurlijk.
Den en ik waren echt komisch nummer volgens mij maar ik vond het heel leuk. En Den heeft d'r weer heel veel van geleerd.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 22:53

haha leuk hoor
hehe jij een AB proefje en 153 punten
en ik een B proef en 153 punten
jij balkjes lopen en kruisje 2 weigeringen
ik 60cm en 2 weigeringen
haha wat zijn we eensgezind vandaag Haha!

ik moet er wel bijzeggen dat ik het dapper van je vind
ik had het zelf nooit na gedaan
waarschijnlijk ook omdat ik niet kan springen met een shet
mij veeel te klein/dun en te wiebelig Haha!
toch knap hoor!!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 14:28

Hartstikke goed joh! Volgende keer weer he?! *LOL*

Mijn springdebuut in het L is ook wel goed afgelopen hoor Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 12:12

Een kennis van mij heeft een shetlander die Z dressuur is. Dus er is nog heel veel hoop op een dressuurcarrière met Dennis.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 11:16

eveline_B schreef:
Een kennis van mij heeft een shetlander die Z dressuur is. Dus er is nog heel veel hoop op een dressuurcarrière met Dennis.


Ja hoor, ik heb nog heel veel hoop voor Den. Maar helaas niet met mij. Daarvoor ben ik er helaas echt te lang voor.
Heb gewoon een heel erg pittig klein ruitertje nodig. Maar ja, het blijft een hengstje. Ik heb z'n hormoontjes wel onder controle maar of een klein meisje dat ook heeft betwijfel ik helaas.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:06

Dennis"]
[quote="eveline_B schreef:
Een kennis van mij heeft een shetlander die Z dressuur is. Dus er is nog heel veel hoop op een dressuurcarrière met Dennis.


Ja hoor, ik heb nog heel veel hoop voor Den. Maar helaas niet met mij. Daarvoor ben ik er helaas echt te lang voor.
Heb gewoon een heel erg pittig klein ruitertje nodig. Maar ja, het blijft een hengstje. Ik heb z'n hormoontjes wel onder controle maar of een klein meisje dat ook heeft betwijfel ik helaas.
[/quote]

Haha, toch leuk/goed dat je het geprobeerd hebt! Ik heb een minishet hengst en daar is niet op te rijden, erg dapper dus!!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 00:32

Ik heb nog wel een lief klein zusje hoor Ciska Schijnheilig *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-02 16:13

gomir schreef:
Ik heb nog wel een lief klein zusje hoor Ciska Schijnheilig *LOL*

Ze moeten niet te lief zijn hoor. Dan veegt Den d'r de vloer mee aan. Probeerd hij zelfs met mij af en toe al.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:04

Zo lief is ze ook niet hoor *LOL* Weet alleen niet of ze zichzelf niet te stoer vind voor een shetlander, ze mag mijn super NRPS-je natuurlijk ook al rijden Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:37

ik vind het zo schattig he als je zo´n klein beestje zo ziet springen en lopen!!!!
oooh (zwijmel) ik vind t zo leuk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ComscoreBot, nijnthju en 104 bezoekers