Mijn heftingen fijn eruif...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 14:22

en nu kan ik helemaal nief meew platen.

De kofst if ew ook afgegaan, duf nu lijkf hef mindew ewf, maaw hef doef meew pijn dan eewsf.

Kunnen juwwie me nof volgen?

En ik moef nog wel vandaag de telefoon opnemen... HiHi Haha! , AUW! Lachen gaaf helemaal nief!

Groetjef Mieke


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 16:26

Had jij die verschrikkelijke botsing gehad met je paard toen je hem uit wei haalde??
ziet het er alweer een beetje uit?
Doet het veel zeer??

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 09:46

Yep, thats me!

Gelukkig gaat het praten nu beter, gistermiddag deed het echt gemeen zeer en dat had ik helemaal niet verwacht.

Het ziet er best redelijk uit, zal wel altijd zichtbaar blijven, maar ja. Ik heb ook al een linkerarm die het nooit meer goed zal doen, leuke paardensport! Boos!

Groetjes Mieke

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 10:34

Hoi Mieke, Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb wel eens gehoord dat wanneer je verse littekens met Johannesolie inmasseert, de littekens wat minder erge sporen nalaten.
Ik geloof dat links of rechtsom masseren ook nog uitmaakt, maar dat zou je bij een homeopaat na kunnen vragen.
In ieder geval heel veel sterkte en beterschap. Arme jij!

Groetjes, Ada

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 10:57

Johannesolie? O, das een goeie tip, Ada. Ik hoorde iemand over levertraanzalf, maar dat kon ik bij de drogist niet krijgen dus heb ik maar Calendulazalf meegenomen en smeer het daar een paar keer per dag mee in.

Mijn lichaam maakt echt kabels van littekens, dus ik ben voorbereid op een erg lelijk eindresultaat. Snik. Huilen Is niet leuk hoor. Maar ja, uiteindelijk nog geluk gehad, had veel erger af kunnen lopen, dus niet zeuren over een littekentje! Verward

Groetjes Mieke

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:39

Mijn broertje was vroeger eens door een voorruit van een auto gegaan met zijn hoofd. Er zat toen een lelijke jaap in zijn voorhoofd.
Ik werkte toen bij Mantel in Schagen, een schoenenwinkel. Maar de baas, Willem Mantel, houdt zich ook erg bezig met dat soort dingen.
Hij gaf toen die tip en mijn broer heeft vrijwel geen litteken overgehouden.
Als je wilt weten of je links of rechtsom moet inmasseren, kun je eventueel kontakt met hem opnemen. Hij staat gewoon in het telefoonboek.
Sucses!

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, furious, Googlebot, iphyn, Kieffertje, Mo_86, OmgiliBot en 194 bezoekers