3 is te veel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 19:59

Het is nu dan echt zo ver... Sorry voor mijn tikfouten, maar ik heb geen zin om ze te verbeteren...
Toen we Voltrack kochten zeiden we al: er moet er 1 weg. Het heeft nui al meer dan een jaar geduurd, en het is nu dan echt zo ver. Naja, ik heb tot september om een leuk adresje voor Joop te vinden. Ik vind het heel moeilijk, maar ik kan het ook wel begrijpen. Ik kan van mijn ouders niet verwachten dat ze hem houden omdat hij zo lief en leuk is... Omdat ik hem heb gereden ed. Ik ga nu ook uit huis, en dan moet hij dus gewoon weg. Herc kan nog een endurancje lopen. Voltrack begint net, en Joop, ja, die is nog heel leuk om te dressuren (train hem nu op M niveau), maar endurances kannie niet meer. Ik vind het heel moeilijk om het te accepteren, begrijpen ed is tot daar aan toe.. Maar dattie echt weg moet. Ik mag hem ook zelf kopen (voor weinig, dat nog wel gelukkig) maar waar betaal ik de stalling en zijn verzorging van? Ik mag wel emigreren naar Afrika mag ik dat kunnen betalen. Ik kan wel een baantje nemen ed, maar toch... Ik ga het zeker proberen, na mijn examens hoop ik mijn ouders te kunnen vertellen of ik (ik moet beslissen, of MAG) hem verkoop of zelf koop. Jezus... Volgens mijn ouders zijn 85% v/d mensen die paarden kopen goed voor hun beestjes, maar toch. 't Is gewoon een beetje een stukje van mij, stel dat ik hem ongelukkig zie... Als ik niemand vind die hem wil kopen gaat hij naar de slacht. Maar hij heeft op zich nog heel veel in zijn mars, hij moet zo M kunnen lopen, hij kan nog een sprongetje (ik spring af en toe 60 cm met hem, niet te veel, maar het kan), hij kan op een rustig tempo zo nog in het bos lopen ed. Dus het is zonde als hij als biefstuk eindigt, al zou ik het beter (voor mezelf, wel egoïstisch) vinden van wel. Zegt mijn vader: ga jij d'r bij staan alssie geschoten wordt, en toen zei ik ja. Ik ga hem zeker nog bekijken als hij geschoten is... 't Is mijn man!

Naja, ik kan nog uren doorlullen, maar ik heb ff geen zin...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 20:14

arme joop!!!!!!!!!!!!!
tja mischien kan hij iemand anders erg geluukig maken ! hoe groot is ie?
groetjes
pj

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 20:15

1.68 m en hij is in aug 10 jaar

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 20:20

ennee kan voltrack niet verkocht worden ?of wil je vader alleen maar endurancepaarden?
groetjes

pj

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 20:32

Indeed erg jammer, Laui Verdrietig

Gelukkig kan je wel op een een beetje 'normale' manier afscheid van um nemen en zelf beslissen wat er gaat gebeuren..

Succes en sterkte meis! Als ik nou nog een paard nodig had.. Maar ja Knipoog

Succes!!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 20:32

Hoi! Wat mankeert Joop dan dat hij niet meer endurance kan? Hij is nu tien? Ik ken vrouw bij ons op de manege, samen met haar dochter van 14 jr. hebben ze een d-pony, maar kwamen er achter dat deze toch te klein was, niet alleen voor de vrouw maar ook de dochter groeide behoorlijk. Ze zitten te denken aan een paard, maar willen er wel wedstrijden mee rijden, dressuur en springen. Het hoeft geen "Z-paard" te zijn maar wel dat hij nog gewoon elke dag kan lopen enzo. Als Joop niets is voor deze mensen (lief tehuis zou hij krijgen) weet iemand misschien nog een ander paard voor hen? In elk geval heel veel sterkte bij het verkopen van Joop, hij kan nog een gelukkig leven krijgen bij iemand denk ik? Hou je daar maar aan vast, ook al is het moeilijk. Groetjes, Dorine.

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 23:23

Wat jammer zeg...ik hoop voor je dat je hem zelf kan houden, maar als het echt niet kan... heel veel sterkte, welke beslissing je ook neemt.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 23:40

jeetje laudine. Wat een klote nieuws zeg. Lijkt me heel moeilijk om een paardje te verkopen. zeker als je er over hoor praten. maar misschien vind je wel een onwijs goed huis waar je heel vaak kunt komen kijken...

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 08:22

sjeetje laudine. wat sh*t voor je. Maar november is nog een eind weg dus je kan tot die tijd bedenken wat je wil,
veel succes met het nemen van deze beslissing

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 09:13

Pfff.. Laudine... Wat een beslissing moet dit voor je zijn zeg!! Ik wens je veel sterkte ermee. Het zou mooi zijn als je hem zelf zou kunnen kopen!!
Maar er zijn ook veel mensen die echt heel goed voor hun paarden zijn! Dus mocht je hem zelf niet kunnen houden, dan is er vast wel iemand aan wie je hem kan verkopen! Succes!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 10:44

hee meis wat k** voor je zeg!! je vindt vast een goed tehuis voor m waar hij zich weer thuis gaat voelen. sterkte

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 14:56

We zoeken met je mee voor een fijn tehuis voor hem hoor! Kan hij nog wel elke dag recreatief bereden worden? Is hij geschikt voor beginners? etc.. Groetjes, Sonja.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 18:27

Getsiederrie. Veel sterkte meid. Ik zal m'n ogen open houden voor een leuk tehuis voor 'onze Joop'. Hopelijk kan jij 'em overkopen, maar ja, voor in 't ernstigste geval.

Pling Dikke knuf voor jou en Jopie van Mayo Pling

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 19:42

Jezus oliebol voor je!!!!! Als ik het zo mag zeggen. Je weet dat wij ook allemaal goed voor onze beestjes zijn, dus zo zijn er waarschijnlijk nog wel meer. En waarom zou hij eventueel naar de slacht moeten. Hij is PAS 10 jaar?!!

Sterkte Rena

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 23:54

Tjeetje, balen voor je. Is er niet een goedkoop adresje in de buurt, bijv. een weiland met schuilstal?

En denk je dat je iemand vind die hem wil kopen? Ik zit er zelf ook wel wat mee. Niet dat ik Lamanda wil verkopen, maar stel dat er een dag komt dat ik niet meer voor haar kan zorgen...

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 20:31

Sterkte ermee.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 21:15

Wat vervelend voor je!!
Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om nog een paard te verzorgen,anders wist ik het wel.Ik heb zoveel leuke verhalen gelezen hier op bokt.
Veel sterkte ermee.
Groetjes CoCo


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 11:26

Pas 10 jaar? sjezes, dat is toch nog geen leeftijd? Mankeert hij soms iets dan? Als je hem goedkoop verkoopt voor recreatie als betrouwbaar paard, zijn er best nog gegadigden te vinden hoor. niet alle mensen zijn geschikt voro een jong paard!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:12

ik weet niet wat iedereen zo moeilijk vind om meerdere paarden te verzorgen. Thuis hebben we er 4, op 1 rij ik met 1 men ik met de andere twee doen we niks, te jong.. Alleen maar poetsen.
Ik zit nu in de derde VMBO en heb toch genoeg tijd voor ze hoor! (ze staan wel aan huis dat is misschien een voordeel.)
groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:20

And your point is????? Verward
LB om zo'n oud topic te openen voor deze mededeling.....

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:27

dit is wel een erg oud topic en daarom een slotje

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aalmel, ComscoreBot, Hanjan, Josien_, maitestar23, moeshie, Vagabondo en 39 bezoekers