veulen geboren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 18:23

vandaag heeft de 25-jarige zwarte merrie bij ons in de wei geveulend. het veulen is een hengstje,zwart met een kol. toen jan aan kwam lag het paard daar met de benen van het veulen eruit, het ging dus moeizaam, ze is ook al oud. toen heeft jan denk ik geholpen en het veulen is gezond. en wat is de merrie vrolijk terwijl ze eerst hartstikke chagerijnig was, nu zit ze met haar oortjes naar voren gestoken, vast ook blij met dit prachtige beestje en toen ik aankwam toen hing die kleine hengst hinniken en de moeder ging ervoor staan om hem te beschermen, is dat niet lief?? echt schattig als er veulens worden geboren vinden jullie niet.

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 19:23

hertelijk gefeliciteerd met je pasgeboren nieuwe aanwinst. Leuk he zo'n klein mini pardje, en wat zijn ze dan nog lekker zacht he? nou heel veel plezier ermee, groetjes claudia

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 22:11

gefelicibokt!!!!!

lief hoor


foto's foto's foto's foto's

Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 22:13

ah wat leuk!

Dat zou ik zoooo graag een willen zien, de geboorte van een veulen. Lijkt me prachtig!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 23:19

Ik heb er 1 op video staan.....jammer genoeg jken ik het veulen als de moeder niet!