Wordt niet goed van de TPG (oftewel PTT)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Wordt niet goed van de TPG (oftewel PTT)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 13:46

Heb wat spulletjes verkocht, de pakketjes keurig ingepakt en naar het postkantoor gebracht. Maar nu.. ik geloof zo bijna een week later, zijn de pakketjes nóg niet gearriveerd en ook niet te traceren via de pakket tracing. Heb TPG hier al over gebeld en er zou een onderzoek gestart worden en hopelijk vandaag nog terug gebeld worden.

Mèn wat baal ik hier ontzettend van! Frusty Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Of is dat normaal rond deze tijd van het jaar met al die drukte?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 13:48

Ik heb het niet gehad maar ik kan me wel voorstellen dat het met de drukte kan gebeuren. Maar aan de andere kant...er wordt meer briefpost verstuurd en niet zoveel extra pakketpost....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 13:50

Siempie schreef:
Maar aan de andere kant...er wordt meer briefpost verstuurd en niet zoveel extra pakketpost....


Vergis je daar niet in. Ook pakketten worder meer verstuurd als anders.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:24

Ik heb een keer gehad met de pakketdienst. Ik had mijn telefoon terug gebracht naar de winkel, want die was stuk. Die werd dan opgestuurd. Een week later nog niets van gehoord dus de winkel belt het fabriek op. De doos was aangekomen alleen de telefoon zat er niet meer in. *ZUCHT* toen hebben ze ook nog geprobeerd de verantwoording op mij af te schuive, dacht het niet dus he. Maar na 5 maanden ofzo heb ik een splik splinter nieuwe telefoon gekregen omdat de zaak nog steeds niet opgelost was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:38

Ik heb het ook een keer gehad. Uiteindelijk heeft het pakje een paar weken op het postkantoor in Assen gelegen. in totaal heeft het er vanaf Assen 6 weken over gedaan om in geleen te komen...Succes!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 14:40

Ik hoop dat ik er baat bij heb op de onderzoeksafdeling (pakketten) van TPG gewerkt te hebben. Heb hier nog wel het één en ander aan nummers liggen die ik al gebeld heb om het onderzoek een beetje te bespoedigen. Maar.. hoop toch echt vandaag een uitslag te krijgen.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:44

Dat is toch wel heel slordig zeg! Ik werk zelf als postbode bij TPG en ik vind dat er toch altijd wel heel zorgvuldig met de pakketjes wordt omgegaan! Een pakketje kan iig nooit zomaar "kwijt" zijn. Wel gebeurt het dat er wat wordt uitgehaald door sorteerders of door postbodes.....
Als je het echt zeker wil weten kun je iets het beste aangetekend laten versturen, iedereen die het pakker overdraagt moet daarvoor weer een handtekening zetten en het is dan altijd duidelijk waar het pakket is.

Succes ermee!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:01

Een pakketje voor mij met daarin een paardrijbroek is van donderdagochtend tot woensdagavond onderweg geweest. Ik was al even bang dat er iets mis was gegaan, maar niet dus.

Ik hoop dat jouw pakketjes ook gauw gevonden worden!