Collectie fotos!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Collectie fotos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-02 18:49

Eejs! Heb tentamenweek, maar ben morgen ff vrij, DUS tijd om weer eens fotos te showen, hehe!

Dit ben ik Op Pamela (werk op ameland in de vakanties, bij rijstal de blinkert. Altijd errrg gezelli en hele leuke paarden. Reclame maken, hehe Tong uitsteken)
Afbeelding

Ik op Marili, ze had drukkingen dus mocht een tijdje geen zadel op. Ik moest dus soms 3 uur achter elkaar ritten op haar begeleiden. Maar begon steeds beter te zitten hoor
Afbeelding

Ik stel jullie voor aan Polly, scheetje he? Die heb ik 3 jaar verzorgd, vanaf toen ik 11 was ofsow. Ik heb nu mn paard bij de eigenaren van haar gestalt. Ze wordt niet meer gereden, vanwege hoefbevangenheid Huilen
Afbeelding

Die linkse ben ik op tommy, we reden daar pas de deux. Was echt heel erg leuk! We waren alleen de afsluiting van die dag, dus Tommy was bekaf...vandaar dat ie er een btje lomp bijstaat. Maar we zijn wel eerste geworden
Afbeelding

Tijdens de proef... 3 passen achterwaarts en aanspringen in galop. En jawel het ging goed Haha!
Afbeelding

En wat vinden jullie ervan?

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 18:52

Erg mooie paardjes hoor, het reclame maken voor je manege is gelukt! Helaas woon ik in noord-brabant dus het is ietsje te ver weg Knipoog .

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 21:16

mooie foto`s zeg!
eerste foto is mooi.

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 21:55

Mooie paardjes!