Ik en mijn andere knuffeltje.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-01 21:25

Zoals Mayo al vertelde luistert mijn paard beter als mijn hond. Vind je het gek het is een Terrier (Wlech). Hierbij wat foto's[img]../upload/150/jari-bed3-mooi.jpg[/img]

Zo lui zijn we na een wedstrijd dag. Heerlijk knuffelen.
[img]../upload/150/jari-pris1.jpg[/img]

Oke nog een van Leys dan.

Ze zijn niet super maar wel leuk. Zijn genomen met een camcorder met foto functie.
Gr Pris
[img]../upload/150/leys-1.jpg[/img]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-03-04 21:26 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-03-04 21:27 ]</font>


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 00:21

Gut, een Airdale Terriër (toch?). Echt een knuffeltje. Leuke foto's. 'T gaat denk ik wel makkelijker om je hondje op schoot te nemen, dan Leys. *grinnik*

Pling Dikke knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 19:04

Ze zegt toch een Welch terrier, airdale's zijn een beetje groter. Ik denk niet dat die zo makkelijk op schoot kan (hoewel de bouvier van mijn zus soms ook wel een poging waagt!)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 11:18

Ja dat klopt het is een Welchje. Een echte boef en knuffelkont.

En ze is zo erg jaloers als ik aan het bokken ben. Maar ja het is een echte terrier.

Gr Pris


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Blue_flower, djodjodjo, MissJG, r0bijn, Renss, Room_Soesje, SentiBot, Syb_sem, Ubermetrics, Zoe_85 en 69 bezoekers