bbbrrr - Morgen scriptie verdediging!! ..OOK GEHAALD!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 23:15

zie t ergens he-le-maal niet zitten, echt niet.. ( je moest me eens kennen..houd dus echt niet van dat soort ongein
)maar echt zakken kun je hier niet op,dan moet je onder de 5 halen.. dat lijkt me best sterk, maar je weet t nooit.
Ik doe t qua planning meer 'ff ertussendoor' want ik ben al dagen bezig met verslagen en toetsen te maken die allemaal eigenlijk vrijdag ingeleverd moeten zijn ( en dan in 3 dagen nagakeken ofzo..)
Als ik die toetsen niet red, zal ik niet de uitreiking kunnen meemaken ben ik bang, dan ben ik een week later ofzo..
That's my wirst nightmare!!
-maar wel een gevolg van mijn eigen stomme werkhouding.. 't is nog nooit echt fout gegan, maar een moet de eerste keer zijn dat ik op m'n b*k ga.. Verdrietig -


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Madelein op 2001-06-27 21:13 ]</font>


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 00:57

Hier zit er nog zo 1.. Zit ook al jaren te wachten op het moment dat ik gruwelijk op m'n bek ga.

Weet wel dat ik deze tentamen periode echt extreem weinig ga halen. Ik heb statistiek (heb ik donderdag) eigenlijk al opgegeven. Schiet allemaal niet op Boos!

Maar ja, in augustus weer hertentamens. Maar hopen dat ik dan wel gewoon die tentamens leer enzo. Bweeeeeh.

Maar goed, veeeeeeeeeel succes morgen en meestal valt dat allemaal wel mee hoor Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 08:04

Succes Madelein.......en het gaat vast goed Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 10:07

'k zit in hetzelfde schuitje....
ik heb volgende week vrijdag mijn verdediging/presentatie.
Ik hoor nu mijn presentatie te maken maar ja bokt is zooooo interessant.
Ik kan eigenlijk niet meer "zakken" want ik heb alles binnen, echt alleen nog afstuderen. ik heb zelfs 6 studiepunten over (hihi) Ik heb er werkelijk HEEEL weinig aan gedaan.
Succes madelein.
Heb je al gesolliciteerd?!?
groeten petra

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 10:11

Succes Madelein! En Petra natuurlijk ook volgende week! Ik heb het in september, mits ik alles nog ga halen ne iet teveel blijf bokken Schijnheilig En ik zie er nu al tegen op eigenlijk. We hebben gelukkig veel presentatie training ed in onze opleiding dus het moet wel lukken maar nu al die verslagen nen mijn scriptie nog, bibber bibber.
Sterkte Madelein en je haalt het ongetwijfeld!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 19:37

Oh dit is echt een topic waar ik me thuisvoel haha, allemaal mensen die lekker last-minute bezig zijn. Ik heb dus net vandaag mijn propedeuse binnen (laatste tentamenweek van het tweede jaar Schijnheilig )en heb dit jaar 19 punten gehaald, moet dus nog 1 vak zien te halen deze week voor mijn studiefinanciering.
Maar Madelein, je gaat het vast halen. En je hebt een goed excuus he, je droppie-veulentje Lovers maar of ze daar bij je opleiding rekening mee houden? Scheve mond\ Knipoog
Laat je ons weten hoe het gegaan is??

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 19:46

Ik hoop half juli af te studeren. Ik moet nog vrij veel doen en het bedrijf waar ik mee samen werk zit echt te pushen dat ik het zo snel mogelijk af heb. Leuk, maar niet heus. Ik heb vorige week mijn, hopelijk, laatste tentamens gehad, waarvan ik weet dat ik er al twee gehaald heb. Leuk he school, maar ja straks werken. Liever dan toch school.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:13

zie onderschrift, en: luister ff naar Survivor, scheelt een hoop. En maar zeggen dat je t kunt, op t moment relaxen, af en toe even tegen jezelf zeggen: ok, niks te verliezen, en dan lekker relaxed zijn, scheelt een hoop... 't Heeft mij iig door m'n examens geholpen.
Succes allemaal!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 21:30

pffff dat hebben we ook weer gehad!! Lachen

Zat eerlijk gezegd vooraf behoorlijk in de stress, zo erg dat ik vanmorgen best lang op de wc heb gezeten, iets wat dus nooit voorkomt.. *LOL*
Stom, want vanaf een 5 heb je t gehaald , en een 5 of hoger leek me toch wel goed mogelijk.. Maar dat kwam ook omdat we maar heeel minimaal serieus( vanmorgen zeg maar..)hebben voorbereid..
Afijn, we moesten dus eerst ca. 15 minuten
(werd bij de meesten een klein half uur)
individueeel een presentatie houden, vooral over 't proces v/d gehele scriptie-tijd
( hoe aan gewerkt, waarom dat onderwerp, relevantie voor 't MW en toekomst, etc.)
, niet zozeer over de inhoud: iedereen kan lezen en we moesten elkaars scriptie lezen voor de kritische bespreking.
Mijn 2 voorgangers spraken allebei ( zenuwen , maar toch)zeg maar 'in de lucht', iets wat voor de luisteraars erg vermoeiend is om te blijven luisteren. Ik zag dat en probeerde dus maar, ondanks mijn zenuwen, de grope 'erbij te betrekken', groepje rondkijken;oogcontact, een grapje, etc.

Mijn begeleidster zei achteraf ook dat ze vond dat ik mijn verhaal zo open, spontaan en 'persoonlijk' had gebracht *LOL*
( en vroeg of ik soms minder last had van de spanning?! haha.. grapje..)
Maar hier was ik wel ff trots op. Ze begon ook eerst met de anderen en zei dat ze t jammer vond dat ze geen 'contact' maakten en hadden met de luistraars. Daarna begon ze dus over mijn verhaal, ik blij en trots!!
( oke, genoeg opgeschept Lachen )
Het groepsgedeelte, waarin we kritische vragen/punten over elkaars scripties moesten stellen/aankaarten, vond ze ook erg leuk gedaan. We hadden wat vragen, stellingen en discussiepunten, zowel over de aparte scripties als in t 'algemeen over mw bedacht. Dit deden we in een 'spel-vorm'.
Zij houdt er namelijk nogal van dat je ergens wat moeite insteekt en er wat (creatiefs) mee doet. Dat hadden we dus maar gedaan en we zouden zeker ruime voldoendes krijgen allemaal Lachen
Morgen zou ze de officiele beoordeling + cijfers ( 2 aparte, maar wordt samen 1 eindcijfer dacht ik) opsturen via de post.. Verward
Ben beniewd, maar de voldoende is binnen.
Nou nog ff afwachten wat ze onder een 'ruime voldoende' verstaat Lachen
maar achteraf gezien is t idd best meegevallen, in t begin was ik ff zenuwachtig toen ik alleen moest vertellen, maar toen ik merke dat ik 'contact' had, voelde ik me een stuk zekerder.
Ook was ik ff bang over de punten die ze zelf aan zou kaartyen, maar ook dat viel enigszins mee. Ze was er iig niet op uit om ons 'klem te zetten', waar ik wel ff bang voor was..

Wat een dag!!
en wat een verhaal..

Nu weer verder met de orde v/d dag: verslagen die af moeten voor vrijdag..
Maar voel me een stuk geruster en dat werkt wel zo prettig Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:43

He, gefeliciteerd! Die heb je binnen moet je maar denken. Ik was vanmiddag ook heel blij, inmiddels zit ik weer suf mijn verslagen te typen en is de stress voor de volgende vakken alweer aanwezig. Ik moet ook nog een boel doen voor vrijdag dus Madelein, allebei de laatste loodjes en dan echt verdiend vakantie Lachen

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 21:48

jaa, jij ook gefeliciteerd he!! *LOL*
"..what a feeling" lalala !

aaah, dus jij moet ook nog ff aanpoten tot vrijdag..?
ga je t redden of moiet je nog wel ff heeel hard aan de slag..?
ik moet t kunnen redden, zeker om eigenlijk de cijfers pas rond 8/7 rond moeten zijn
( dus nagekeken alles en doorgegeven aan commissie)
Dus als ik vrijdag inlever (en evt. maandag nog iets, maar da's niet de planning), hebebn de docenten nog een week om na te kijken.
Moeten ze maar gewoon doen hoor, 4-de jaars gaan voor hoorde ik voorheen altijd, dus..!
Wij gaan ervoor, hebben we beiden idd onbezorgd vakantioe Lachen !!
Succes he!
Iedere keer als ik je hier zie, zal ik je wegsturen *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 22:01

Ja dat zou een goed voornemen zijn om mee te beginnen haha. Maar ja ben zo suf van al dat leren en typen moet ook mijn ontspanning hebben he Haha!
En ja ik moet nog ontzettend veel maar ik ga voor de 21 punten dit jaar, dat betekent nog 2 punten en dat houdt in: 1 vak. Maar er zijn nauwelijks mogelijkheden meer dus ik ga morgen een tentamen maken, heb nauwelijks geleerd door dat andere tentamen, en dan moet er ook nog een verslag van ingeleverd worden. Vrijdag dus. Maar ik ga morgen vragen of ik het maandag mag doen. Zat ook niet in de planning maar ja ... Bloos Jij bent vast ook niet vrijdag klaar Knipoog

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 00:02

ttssss.. tuttut.. jij durft..
*LOL*

wacht maar..


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 00:07

GEFLEICIBOKT. Party!!
Is nu je vakantie begonnen??

Gr pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 00:09

nope, was 't maar waar..
(zie berichtjes hierboven)
maar hio meer ik nu ff aanpak een paar dagen, hoe toffer is m'n vakantie straks vanaf 13/7 ( uitreiking) Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Anoukjuuuhh, fleurtjeuh, karinmanon, LiDi, SemrushBot, Venthe, YandexBot en 190 bezoekers