DA bij Imker geweest.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

DA bij Imker geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 09:24

Sjonge, de vorst heeft veel slachtoffers bij ons gemaakt. 3 Karpers dood, Kipje overleden en Imker ziek....

Op vrijdag is de DA bij Imker geweest en heeft hem een grondig onderzoek gegeven. Imker was al een week aan het snotteren, hoesten en dat ging niet echt lekker.

De DA (dit was een nieuwe DA, een mevrouw genaamd Fabienne) was erg aardig en lief voor Imker.

Zijn longen waren niet helemaal goed, Fabienne vermoedde een virusinfectie en een allergische reactie op schimmels en sporenelementen in het hooi en stro: dat wordt dus weer Ecolit bestellen (is inmiddels gebeurd en woensdag of donderdag wordt het geleverd) en een antibioticakuur voor Imker.

Hij heeft een spuit antibiotica (met naald) gekregen van de DA, Ventipulmin en antibioca met mondspuit voor tot en met vandaag.
Marco en ik moeten nu met hem vechten om de spuit in zijn mond te doen, want dat laat hij inmiddels echt niet meer toe... Gelukkig hoeft hij er nog maar één .

Ik moet Imker's hooi nu natmaken en hem zo snel mogelijk van het stro afhalen. Binnen een week moet hij weer een heel eind opgeknapt zijn, anders wil de DA hem vrijdag weer zien.


Ik hoop zo dat hij snel weer beter is. Vreselijk om je paard ziek te zien zijn. Huilen

Toos paardloos


Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 10:52

Wat sneu dat die beestenboel van jullie zo uitdunt! Het is idd. niet leuk als je paardje ziek is. Ik hoop voor je dat hij snel weer beter is!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Ethelate

Berichten: 21108
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:07

Hopelijk wordt zielige Immie snel beter!
Wanneer kunnen we weer een keer gaan buitenrijden?

Geef Immie maar een hele dikke knuffel van mij! Lovers

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 12:09

Imker heeft een virusinfectie, dus het lijkt me verstandig dat we dat pas in Januari weer gaan doen, dan heb ik ook mijn neiuwe trailer!!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 28 bezoekers