Stalling regio Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 20:46

Escada schreef:
Vervelend Minoes, is dit de pp van Iris van eq paard?

Is Renkum te doen voor je? Daar staat de mijne nu ook 24/7 op de Mariahoeve. Heb het daar erg naar mijn zin en een blij paard :j


Klopt, zij heeft de plek nu overgenomen van de vorige verhuurders.

Renkum is eigenlijk net te ver..



Levita

Berichten: 1408
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:50

Nou ik zit in hetzelfde schuitje soort van. Stal overgenomen door nieuwe mensen en er zou niks veranderen. Paarden krijgen minder hooi, staan op minder stro en worden niet buiten gezet zonder overleg en geen alternatief aangeboden zoals bijvoorbeeld een stapmolen. Nieuwe eigenaar is niet mee te praten. Ik betaal voor volpension maar hij doet niet wat hij beloofd. Ze geven ook steeds minder hooi waardoor de paarden heel erg voernijd hebben gekregen.

Dus als iemand nog een goede tip heeft?

Liefst volpension met gehele jaar door weidegang (nacht op stal) En voldoende hooi. Mijn paard is gevoelig voor maagzweren.

#NeverforgetLevita 04-07-1993 - 27-10-2017
#NeverforgetZaza 28-04-2004 - 06-11-2020
Ruiterfysiotherapeut omgeving Arnhem
Houding en zit instructie met Joker
www.reflectfysiotherapie.nl

boemel

Berichten: 8269
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:22

Dat klinkt niet fijn Levita. Jammer dat het zo moet gaan.

Op Marktplaats staat een stal in Herwen. Ziet er goed uit.

M1+10

MarjanB

Berichten: 16310
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:34

Die nieuwe stal in duiven? Of in elk geval in die regio was wat nieuws?

En bezuinigen op hooi, slechte keuze.. niet met iedereen een statement oid te maken?

Life is a balance of holding on, and letting things go…

Levita

Berichten: 1408
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:50

MarjanB schreef:
Die nieuwe stal in duiven? Of in elk geval in die regio was wat nieuws?

En bezuinigen op hooi, slechte keuze.. niet met iedereen een statement oid te maken?


Nee is niet de nieuwe stal in Duiven. Ik sta op een stal die overgenomen is door nieuwe eigenaren.

Er zijn meerdere die het melden, of klagen erover en er wordt niks mee gedaan. Staleigenaar beloofd van alles maar doet het niet. De drempel om ook wat te zeggen wordt steeds hoger.

Er staat zelfs een vernietigende recensie op Google.

#NeverforgetLevita 04-07-1993 - 27-10-2017
#NeverforgetZaza 28-04-2004 - 06-11-2020
Ruiterfysiotherapeut omgeving Arnhem
Houding en zit instructie met Joker
www.reflectfysiotherapie.nl

MarjanB

Berichten: 16310
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 02:58

Oh dat is echt slecht!

Bedoel die nieuwe om heen te gaan?
Jij staat toch in beek?

Life is a balance of holding on, and letting things go…

Levita

Berichten: 1408
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 09:55

MarjanB schreef:
Oh dat is echt slecht!

Bedoel die nieuwe om heen te gaan?
Jij staat toch in beek?


Oh sorry ha ha, helaas die nieuwe staat vol.

#NeverforgetLevita 04-07-1993 - 27-10-2017
#NeverforgetZaza 28-04-2004 - 06-11-2020
Ruiterfysiotherapeut omgeving Arnhem
Houding en zit instructie met Joker
www.reflectfysiotherapie.nl

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 21:33

Ik ben halsoverkop weggegaan op de plek in Lieren, ik zou er heel ver weg van blijven.
Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Er staat nu gelukkig niemand meer van onze oude groep.


Merriemens
Berichten: 132
Geregistreerd: 05-06-20

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:23

Wat is het toch een drama hier in de omgeving. Ik heb gelukkig maar een keer een fout gemaakt en dat was stal klein Vosdal in Heelsum, waar het ook een soort roulette is van mensen die komen en binnen het eerste jaar weer gillend gaan.

Ik heb nu een fijne stal bij mensen aan huis waar tenminste te praten valt over maatwerk. Ik heb weer een beetje mijn eigen paard, ipv dat de stalbaas werkelijk alles bepaalt en jij een rondje mag komen rijden...pff dat nooit meer.

Ik houd oren en ogen altijd open, zeker voor goeie 24-7 buitenplekjes. Die stal in Lieren komt vaak voorbij de laatste tijd, ik snap nu ook waarom. Zo jammer weer...

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 17:42

Voor mij helaas te ver weg voor een doe het zelf plek (en geen bos volgens mij)
maar wie weet heeft iemand hier er iets aan.

Afbeelding

Shalimar

Berichten: 1506
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 18:43

Op hippisch centrum Lathum komt wat ruimte per 1 maart ivm een sportruiter met meerdere paarden die een eigen accommodatie heeft gevonden. Sta er nu vier maanden en vind het echt een aanrader. Dus voor wie een fijne, heel complete en zorgzame stal zoekt, grijp je kans :D

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 19:28

Shalimar schreef:
Op hippisch centrum Lathum komt wat ruimte per 1 maart ivm een sportruiter met meerdere paarden die een eigen accommodatie heeft gevonden. Sta er nu vier maanden en vind het echt een aanrader. Dus voor wie een fijne, heel complete en zorgzame stal zoekt, grijp je kans :D


Deze giga accommodatie is echt compleet aan mij voorbij gegaan.
Komen ze nou een beetje veel buiten op zo'n plek? Ik zie wel staan 1 of 2x per dag naar buiten, maar nergens staat voor hoe lang of hoe groot de ruimte is.
Het zou voor mij wel echt lekker dicht bij zijn, maar denk niet dat het wat voor ons is.

Shalimar

Berichten: 1506
Geregistreerd: 24-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 19:57

Nee dat is niet iets voor jou denk ik. Het is echt een wedstrijd locatie. Alhoewel ik er met mijn pensionado ook prima uit de voeten kan, de sfeer is ook gezellig en gemoedelijk. Ze komen tussen ongeveer maart en december de hele dag buiten in vrij grote weides (in koppels, drietallen of alleen - wat je wil), tussen december en maart ongeveer anderhalf uur paddock in de ochtend en tegen meerprijs 's middags weer of in de molen. Wel grote stallen, de helft met buitenluik, zijn dik opgestrooid, vier keer daags hooi of voordroog (in overleg), twee tot drie keer daags brok. Twee grote binnenbanen, overdekte longeercirkel, losgooibak, enorme buitenbaan en vrij gebruik van molen en paddocks. Drie wasplaatsen met warm water, solarium. Ook de kantine met hapje en drankje is bijna klaar. Uitrijmogelijkheden zijn er wel maar meer wat landweggetjes of dijk, maar dat is niet echt top voor de recreatieve buitenruiter. Vind de pensioneigenaren ook erg zorgzaam en betrokken. Denk wel dat jij iets anders zoekt Faelynn ivm de wintermaanden minder buiten en buiten willen rijden.

Macs

Berichten: 7615
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 22:38

En wat is in de zomer dan 'de hele dag buiten'? Van hoelaat tot hoelaat?

Maks :+:

Keizerinnnn

Berichten: 1217
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 07:26

Macs schreef:
En wat is in de zomer dan 'de hele dag buiten'? Van hoelaat tot hoelaat?


Toen ik kwam ging die van mij van 8/9 tot 5 naar buiten toe! Is een maand geweest toen werd het te nat in december en ging ze naar de paddock.

[o]

Shalimar

Berichten: 1506
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 08:02

Qua buitenrijden zit je, als je een trailer hebt, trouwens wel zo op de Posbank en op Montferland. Dat zie ik ook wel mensen doen. Wat dat betreft is de bereikbaarheid wel heel handig, je draait zo de A12 op. En de Epplejeck dichtbij, da's dan weer heel gevaarlijk, voor je portemonnee :D

Keizerinnnn

Berichten: 1217
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 13:42

Shalimar schreef:
Qua buitenrijden zit je, als je een trailer hebt, trouwens wel zo op de Posbank en op Montferland. Dat zie ik ook wel mensen doen. Wat dat betreft is de bereikbaarheid wel heel handig, je draait zo de A12 op. En de Epplejeck dichtbij, da's dan weer heel gevaarlijk, voor je portemonnee :D


Ik ben vanaf onze stal in 20 min op ginkelse heide! Ideaal snelweg op en snelweg af je bent er zo.

[o]

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 07:02

Bij ons op stal is er een plekje vrij voor een pony tot 1.10. :) Eventueel in overleg voor een combinatie met een groot paard.

De grote stal wordt niet los opgevuld.

Mochten er mensen interesse hebben;
Grote Agterberg buitenbak, hele jaar door naar buiten pakweg tussen 7 tot donker (zomer weidegang, winter paddock met onbeperkt hooi), 10 minuten stappen van de Posbank, onbeperkt onverpakt hooi, vlas in de stallen, poetsplaats met warm water, solarium, stapmolen.. :)
We regelen verzorging van de paarden onderling in ochtend/avonddiensten.

Mocht er iemand interesse hebben, stuur me gerust bericht.


Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 08:29

upendo schreef:
Bij ons op stal is er een plekje vrij voor een pony tot 1.10. :) Eventueel in overleg voor een combinatie met een groot paard.

De grote stal wordt niet los opgevuld.

Mochten er mensen interesse hebben;
Grote Agterberg buitenbak, hele jaar door naar buiten pakweg tussen 7 tot donker (zomer weidegang, winter paddock met onbeperkt hooi), 10 minuten stappen van de Posbank, onbeperkt onverpakt hooi, vlas in de stallen, poetsplaats met warm water, solarium, stapmolen.. :)
We regelen verzorging van de paarden onderling in ochtend/avonddiensten.

Mocht er iemand interesse hebben, stuur me gerust bericht.


Ik zag de advertentie op marktplaats voorbij komen, maar heb helaas geen Shetlander/pony haha.
Mochten ze uiteindelijk toch besluiten dat alleen de grote stal ook gevuld mag worden dan hou ik mij absoluut aanbevolen :j

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:56

Faelynn schreef:
upendo schreef:
Bij ons op stal is er een plekje vrij voor een pony tot 1.10. :) Eventueel in overleg voor een combinatie met een groot paard.

De grote stal wordt niet los opgevuld.

Mochten er mensen interesse hebben;
Grote Agterberg buitenbak, hele jaar door naar buiten pakweg tussen 7 tot donker (zomer weidegang, winter paddock met onbeperkt hooi), 10 minuten stappen van de Posbank, onbeperkt onverpakt hooi, vlas in de stallen, poetsplaats met warm water, solarium, stapmolen.. :)
We regelen verzorging van de paarden onderling in ochtend/avonddiensten.

Mocht er iemand interesse hebben, stuur me gerust bericht.


Ik zag de advertentie op marktplaats voorbij komen, maar heb helaas geen Shetlander/pony haha.
Mochten ze uiteindelijk toch besluiten dat alleen de grote stal ook gevuld mag worden dan hou ik mij absoluut aanbevolen :j

Daar is helaas een wachtlijst voor. :)

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 14:51

Ik weet het, ik sta er helaas al meer dan een jaar op.
Ben inmiddels al wel naar andere opties aan t kijken zoals paard verleasen , maar telkens als ik haar op internet zet merk toch dat ik t uitstel en blijf hopen dat er toch ooit een plekje komt. :')
Onze huidige stal is wel echt heel goed dus wat dat betreft hebben we nog geluk.

Nikass

Berichten: 16556
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 15:11

Faelynn schreef:
upendo schreef:
Bij ons op stal is er een plekje vrij voor een pony tot 1.10. :) Eventueel in overleg voor een combinatie met een groot paard.

De grote stal wordt niet los opgevuld.

Mochten er mensen interesse hebben;
Grote Agterberg buitenbak, hele jaar door naar buiten pakweg tussen 7 tot donker (zomer weidegang, winter paddock met onbeperkt hooi), 10 minuten stappen van de Posbank, onbeperkt onverpakt hooi, vlas in de stallen, poetsplaats met warm water, solarium, stapmolen.. :)
We regelen verzorging van de paarden onderling in ochtend/avonddiensten.

Mocht er iemand interesse hebben, stuur me gerust bericht.


Ik zag de advertentie op marktplaats voorbij komen, maar heb helaas geen Shetlander/pony haha.
Mochten ze uiteindelijk toch besluiten dat alleen de grote stal ook gevuld mag worden dan hou ik mij absoluut aanbevolen :j


Welke stal is het dan?
Past de pony ook in de stapmolen..?

Keizerinnnn

Berichten: 1217
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 15:27


[o]

Levita

Berichten: 1408
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 22:38

Ik kan per 1 maart naar Lathum ben zo blij *\o/*

#NeverforgetLevita 04-07-1993 - 27-10-2017
#NeverforgetZaza 28-04-2004 - 06-11-2020
Ruiterfysiotherapeut omgeving Arnhem
Houding en zit instructie met Joker
www.reflectfysiotherapie.nl

MarjanB

Berichten: 16310
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Stalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 07:29

Wat goed!

Life is a balance of holding on, and letting things go…


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Fly_high en 14 bezoekers