Avalanche schreef:Nieuwe trainings goals![]()
Ik krijg gelijk al een ad van Proteïne van Killer body

Avalanche schreef:Hahaha, nou, die killer body krijg je vanzelf.Nieuwe trainings goals![]()
Ik krijg gelijk al een ad van Proteïne van Killer body
_Lorette_ schreef:Wat een heerlijk filmpje!Oooh, ik heb ook eens op die simulator gezeten. Misschien precies dezelfde, maar ik weet niet hoeveel er staan in Newmarket...?
Het was in elk geval een uitdaging.Ik kan voor mijn gevoel redelijk meekomen in een stevige galop op kwpn'ers en aanverwante types, maar dat gaat lang niet zo hard als een renpaard en dan bungel ik een beetje mee op een dressuurzadel. Of zonder zadel
. Maar die simulator was voor mij niet het grootste succes! Voor mijn gevoel kwam ik niet helemaal lekker mee in de beweging. Ik kan ook echt niet zo kort zitten. Te ellendig voor mijn knieën.
Erg boeiend om de video te zien!
*edit: ga je de hulpen uiteindelijk nog verklappen?
Fly_high schreef:Beide gaan echt dood na de eerste paar keer, hahahaha. Met je core kun je nog een béétje smokkelen als je een braaf paard hebt door op de schoft te steunen, maar met je benen echt totaal niet.Beenspieren lijken me het grootste probleem niet, maar core, oh boy
Ik vind gewone verlichte zit al zwaar genoeg, paardrijden is echt niet gemaakt voor lange mensen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker