Zusje van Cheyenne is te koop!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Zusje van Cheyenne is te koop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 18:36

Ik zie net in EA dat Impuls, het halfzusje van Cheyenne te koop staat! Voor degene die haar kopen gaat.....I want to meet her!!!! Lovers

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:39

hoi,

waarom koop jij hem niet.
Dat is toch harstikke leuk.

groetjes van alicia

en hoefjes van nikki

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 18:41

Ja, ik zou wel willen, maar ik heb helaas geen geldboom in mijn tuin staan Lachen

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 19:49

mijn pony snoocky heeft een tweeling broertje.
die zou ik echt heel graag willen kopen maar dat kan ik niet betalen ,
als een kind van bijna 13 jaar.

maar ja zoek je iemand die hem wild kopen ofzo??

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:47

azaz heeft ook heel veel half broertjes en zusjes. Een volle broer of zus ben ik nog niet tegen gekomen

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:56

Mijn Danielle heeft maar liefst 6 volle broertjes en zusjes, en ik heb ze allemaal gekend. Soomigen leken als twee druppels water op haar, anderen helemaal niet. Heb jij dat "familielid" van je paard al gezien?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 23:58

Nee, nog geen eentje in real life ontmoet. Cheyenne heeft 1 broertje, Bakero, die als twee druppels water op haar lijkt ( topic was laatst in ITP). Die wil ik erg graag eens ontmoeten Lachen Verder heeft ze dus wel meer broers en zussen, maar niet zo identiek als Bakero.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 00:12

Ik heb een vzpaard gehad Tinne, en haar volle broer stond ook op die stal. Ze leken echt helemaal niet op elkaar, de een kon heel goed springen, de ander weer helemaal niet. De ene was groot, de andere niet Haha! Echt heel raar, ik kon echt niets van haar broer in Tinne herkennen... Knipoog

Lijkt me wel leuk om een keer een halfzusje of broertje (of vol *LOL*) van Ivanka tegen te komen, toch weer iets speciaals Knipoog

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 12:49

Webster staat nog op de stal waar hij is geboren. Daar staat zijn oma, moeder, zus, half zus, tante en nicht.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 13:02

Nicoline heeft 2 volle broers, eentje heb ik nooit gekend en is 1 jaar ouder dan haar, en de andere heb ik wel gekend. Of hij op Nicoline leek kon je niet zeggen, want hij was nog maar een veulentje.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 21:21

Hehe, volgens mij ben ik de enige in Nederland met een Wadim afstammeling Haha!. Ook niet zo vreemd, aangezien Tica uit Zweden komt en haar vader ook daar staat Tong uitsteken

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:40

Er staat en half zusje van Jamaic te koop op MP, zelfde moeder andere vader. Ze lijken best veel op elkaar, is leuk zo om te zien.

Ik denk dat het meer voorkomt dat ze dezelfde vader hebben dan de moeder, zijn bij jullie de vaders of de moeders gelijk?¿?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 12:46

De vader en bij sommige broers en zussen van Cheyenne de beide ouders gelijk!

ragger
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:27

haj haj!! ik verzorg PEGASSA HT *LOL* op Arabon Arabians en daar staat de hengst AVALON IBN AMGAD. zijn moeder, PERESTROJKA HT, heeft nu een veulen van PIAFF en die lijkt sprekend op beelden die ik van AAF als veulen heb gezien! Pling PLATO HEET IE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pling het is so'n schatje~! Lovers [/b]

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 17:02

oud topic.....maar wel leuk voor je! *LOL*

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:32

Franca schreef:
Nee, nog geen eentje in real life ontmoet. Cheyenne heeft 1 broertje, Bakero, die als twee druppels water op haar lijkt ( topic was laatst in ITP). Die wil ik erg graag eens ontmoeten Lachen Verder heeft ze dus wel meer broers en zussen, maar niet zo identiek als Bakero.


Wanneer kom je een keertje kijken dan???? Bakero staat bij ons in Simonshaven (vlakbij spijkenisse). Kan je ook gelijk Basciz Nirvana bekijken!! Trouwens Nirvana heeft een dochter die als twee druppels water op Bakero lijkt...lange blonde manen, zelfde uitstraling en hetzelfde karakter.