Cres nog steeds in de kliniek.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Cres nog steeds in de kliniek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 02:10

Gisteren was het 3 weken geleden dat ik Cres wegbracht naar de kliniek in K'wijkerbroek om geopereerd te worden. Operatie is geslaagd maar het wondvocht is nog steeds niet goed schoon.
De DA was erg tevreden over het verloop, verleden week zijn ze met de pijnstillers gestopt, maar hij mag nog niet naar huis Huilen .
De DA zag het zeer positief tegemoet, maar ai ai ai wat duurt dat lang.

Gelukkig zit hij wel lekker in z'n vel Knipoog .

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 08:58

Wachten duurt altijd lang! Ik hoop voor je dat hij snel opknapt en mee naar huis mag!!!!!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 09:50

Nou en of wachten lang duurt!! Het is niet mijn paard, maar ik kijk wel elke dag tegen die lege box aan en dat is een rot gezicht, vooral omdat het langer duurt dan we verwacht hadden.
Gelukkig is de dierenarts tevreden, dus daar moeten Eyes zich maar aan vasthouden (doet hij ook wel hoor), mij duurt het veel te lang voor het schoon is, maar goed ook ik zal me neer moeten leggen bij wat de deskundige vindt.
Hij zit inderdaad gelukkig wel heel goed in zijn vel, komt lekker buiten, wordt verwend en behalve dat hij nog steeds wat pijn heeft (de laatste keer dat ik hem zag tenminste) heeft hij het daar opperbest naar zijn zin.
Moet nog maar zien of hij nog wel naar huis wil straks Knipoog

Navragen is beter dan afvragen.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:01

Goh, dat duurt zeker lang! Ook al omdat ze toch eigenlijk voorspeld hadden dat hij er maar ongeveer 2 weken zou moeten blijven.
Is er al zicht op hoe lang het nu nog gaat duren?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:25

Ik ben niet in Kootwijkerbroek geweest, dus heb hem niet kunnen bewonderen. *jammer* Maar ik hoop ook voor je dat hij snel weer mee naar huis mag!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 21:49

Gelukkig zag hij er goed en vrolijk uit en hij vond de emmer wortels die ik had meegenomen erg lekker! Vork
(alleen vond hij het wat weinig geloof ik Haha!)

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 08:50

Dat duurt echt lang zeg. In ieder geval wordt hij daar goed verzorgd. Is er al enig zicht op hoe lang hij nog moet blijven?

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 10:12

Jeetje zo lang al!
Lijkt me heel moeilijk als je dan moet wachten...
Hopelijk ben je niet zo'n Pieker-miep als ik dan ben in zo'n situatie, hoewel... wie zou dat niet zijn?
Elke dag met je gedachten bij je lieverd, das logisch maar wel slopend.

Ik hoop voor je dat hij gauw weer genezen is, toch geweldig eigenlijk dat de DA zo positief was! Daar moet je je maar aan vastklampen, aan het goede nieuws, en veel Bokken natuurlijk, dan is de tijd misschien sneller voorbij! Knipoog

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 17:04

Bedankt allemaal, enne...fabienne, wat een prachtig onderschrift heb jij *LOL* .

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, amaniblauw, ardanwan, bamisalami, Dartel, Fly_high, GoogleAdsense, Jet, Marcella, Mews, pearlie, Rijsa, sasja0705 en 120 bezoekers