eerste keer gedressuurd op anoes.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-01 21:24

en het is een aparte pony!ondanks dat ze verreden is zitten nog steeds alle knopjes erop,als je ze maar goed gebruikt!ik heb mijn handen heet stil en heel zacht,geef haast geen druk.ze is eigenlijk heel hard in de mond maar na een kwartiertje merkte ze dat ik haar mond met rust liet en begon ze zich te ontspannen en op het eind kwam ze netjes rond op ontspanning.ze heeft alle dressuur onderdlen goed geleerd,ik zat in draf en ik dacht aalleen nog maar aan stappen en netjes maakte ze de overgang!ik kon haar heel goed op mijn been en zit rijdn,legde even mijn been naar achteren en hup appuyeerde ze zo naar links,en naar rechts!netjes in stelling.je moet er alleen als ruiter wel wat voor doen,maar gebruik je de juiste hulpen,dan gaat ze als een tierelier!ze wil alleen in draf en galop nogal hard maar met je zit en stem kon ik dat heel goed opvangen.kwestie is dat ik geduldig bleef en niet ging rukken trekken of stressen.en gelukkig is dat iets waar ik in ieder geval wel goed in ben.rustig blijven.met paarden heb ik tonnen vol geduld gelukkig.maar ik heb echt heerlijk gereden,en ik denk dat als ze eenmaal een ruiter op zich heeft die rustig blijft en met zijn tengels van die mond af blijft dat ie weer super gaat lopen.

maar het nare nieuws is dat die meneer al waarschijnlijk een meisje heeft gevonden die anoes gaat rijden en dan geld ervoor betaalt.dat was ook de afspraak,dat ik haar mocht rijden zolang hij niemand had die tegen betaling reed,maar zodra hij iemand gevonden had ik er weer mee op zou houden.maar nu is het dus waarschijnlijk wel een erg korte ervaring Boos!
en helaas helaas heb ik echt het geld niet wat hij ervoor vraagt.........anders had ik het echt wel gedaan,want ik kan echt super met anoes opschieten en heerlijk met haar rijden......


Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 23:01

Leuk dat het zo goed ging!! Lachen Wel minder dat ie misschien al zo snel een betalende bijrijdster heeft gevonden Boos!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 23:27

Je komt over of je niet achterlijk bent met paarden en dan heb je meestal zo weer iets gevonden.
Succes!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 17:22

zonde joh! je rijd net zo super.
helaas een korte ervaring maar wel 1 rijker!
leuk dat het zo goed ging al had ik niets anders van je verwacht hugz
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Doppers, E4D, GoogleAdsense, LaDonna75, Lizenlotte, MariekeS_, marije1109, Mitch_Beauty, Salinah, vikawiek en 91 bezoekers