Secret Santa 2022

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:40

Leuk al die egeltjes overal <3 wij hebben hier steeds een roodbosje zitten, ook heel leuk. Nu de tuin wat vorm krijgt, wil ik ook een vogelhuisje in de tuin :D

Afbeelding
Vandaag hebben ze eindelijk mooi gras gelegd. *\o/* maandag gaan ze het afmaken en aan de voortuin beginnen. :):)

Wat een werk heb je weer verricht MDH _/-\o_


CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 19:51

SS, ik ga even speuren naar wat leuke foto’s van m’n paardenkinderen!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:03

Hihi, hebben jullie dat nu ook, dat als jouw lootje reageerd, jij daar meteen op wilt reageren en daarmee jezelf verraad? :D Ik moet me zo inhouden.

Ik heb een doos, een niet zo grote doos maar denk dat alles er net inpast. Ik wil nog 1 of 2 cadeautjes kopen maar zie zo veel leuke dingen. Ik zit nu al ruim over "budget". Maar dan zie ik weer iets voor een paar euro, en vergeet ik even dat ik al andere cadeautjes heb. Wat ach, maar een paar euro. maar heleboel keer een paar euro is toch heleboel euro. :+

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:09

Haha herkenbaar. Ik wou mijn lootje vragen of hij/zij ergens iets over wou delen. Kon nog net mijn post verwijderen. :+

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:18

@Africanlady, jouw Santsa wil graag weten wat jij vind van boeken over rashonden

Ditsoort boeken vind altijd leuk leesvoer!
Mogen allerlei rassen zijn.
Meestal heb ij dat soort boeken ook graag in de trimsalon liggen en soms ook vraag thuis :D

suusje26

Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:33

Citaat:
@Suusje26, jouw Santa wil graag weten of jij bezwaar hebt tegen materiaal van de Action of Hema?
Hij/Zij bedoeld dan kunstmaterialen.


Ik heb geen bezwaar tegen HEMA of Action. Ben alleen wel erg nieuwsgierig wat er bedoeld word met kunstmaterialen, naar mijn weten verkopen ze geen "kunst" toch? Ik heb denk ik een heel ander beeld bij kunst, maar dat ligt vast meer aan mij :Y) Totaal niet artistiek, ik zie wel altijd van alles in dingen. Zo zie ik boomstammen in het bos regelmatig aan voor zwijnen of herten.

Er is meteen weer veel geplaatst na het beheer bericht. Ik ga even rustig bijlezen.

De beste kennis, is zelfkennis!

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:37

Egeltjes zijn super cute! Ik heb helaas m'n klimop enorm moeten snoeien omdat hij de schutting omtrok (zit daar volledig mee vergroeid). Van alles snoeiafval heb ik in de hoek van de tuin een grote hoop gemaakt in de hoop dat daar beestjes als egeltjes etc van gebruik kunnen maken.

Mdh, wat een grote bijwerk post, super!

Ik ga van weekend eens kijken wat ik nu allemaal heb verzameld en dat eens in gaan pakken alvast :):)

Jodym

Berichten: 4933
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 20:41

Nav de vraag; mijn zoontje heeft op dit moment maat 98.

Qua handtas, een iets ruimere handtas zou wel ideaal zijn voor op het werk :j waar iig een broodtrommel inpast. M’n huidige tas is kapot aan het gaan :+

ღ The words love, hope and dreams are synonymous with horses.ღ

justdiesel
Berichten: 4948
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 21:11

germie schreef:
Ik heb trouwens nog een top. Ideaal voor deze koude dagen, even tijdens tandenpoetsen deze handdoek op je kop en je haar is voor 80% droog. Neemt echt snel vocht op. En dat voor 99 cent.
https://www.action.com/nl-nl/p/haarhanddoek-/


Ooo dat is voor mij ook een top, mijn haar blijft altijd zo lang nat...

Linnie ik hoorde het op de radio vandaag, dacht ook al meteen als dat maar goed gaat.

Menino, wat een leuke naam voor je hond! Geweldig :D

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 21:33

Jorex schreef:
Over haar gesproken, ik zoek nog steeds een microvezelhanddoek voor mijn waves. :D
Ik gebruik nu een oud t-shirt maar met deze lengte zijn die zo snel doorweekt.

De Froyak reishanddoek van de Action is daar perfect voor :j Gebruik ik ook met m'n krullen.


Ik ben op zoek naar een goede doos voor m'n pakket.. echt zo suf dat ik de laatste periode alle kartonnen dozen weggegooid heb :')

Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success. [Henry Ford]
Gradon of Miracle Colors 'Ferro' || Australian Shepherd

    ♥ mama van : I. & M. & T.

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 21:47

Oeh wil je anders mijn doos? :~

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 22:17

Citaat:
CharxHebe, jouw Santa heeft 4 november een vraag voort jou gesteld waarvan ik denk dat jij er over heen gelezen hebt, dus ik stel hem nogmaals :j
Jouw Santa wil graag weten of jij het ook leuk vind als jouw kinderen een cadeautje in het Secret Santa Pakket kunnen vinden? Zo ja, wat zou dan echt een top zijn? En wat een flop? Heb jij nog spulletjes nodig voor je bevalling?


Ohhhh sorry SS ik schaam me dood.. heb er compleet overheen gelezen -O- . Ik probeer alles zoveel mogelijk te volgen maar het gaat soms zo hard dat ik dus blijkbaar iets over het hoofd heb gezien {:)-:( .

Jahoor ik vind het zeker leuk als er ook iets in zit voor mijn dochter of voor babyboy on the way maar het is zeker geen verplichting :D . Ik ben zelf ook dol op cadeaus hahaha.

Vorig jaar was ik zwanger van mijn dochter tijdens SSS en toen zaten er handige dingen in mijn pakket die ik nog steeds gebruik (plastic ikea lepels voor hapjes en zwitsalproducten o.a.)

Snoepgoed is een flop want mijn dochter is 9 maanden dus die mag nog vrij weinig.

Qua kleding gaat ze nu richting maat 80 en ik heb niks tegen tweedehands als het er gewoon nog netjes uitziet (een deel van der kleding is nieuw en een deel komt van Vinted of van mensen om me heen met kinderen).

Verder heb ik niet echt een speciale top ik vind het al leuk dat je er aan denkt haha. Iets van babyspeelgoed, Kleertjes of sokjes, Slabbetjes, verzorgingsproducten, of een (prenten)boek is altijd goed. Maar ook iets anders waar ik nu misschien niet aan denk is altijd leuk.

Voor mijn zoontje heb ik eigenlijk nog niks _O- . De babykamer heeft op dit moment nog geen vloer, plafond, muren, vensterbanken of wat dan ook. Die hebben we dit weekend compleet gestript en gaan we de komende tijd weer van 0 opbouwen _O- . Maar de vloer wordt grijs laminaat (net als de rest van het huis) en ik wil op de muur uiteindelijk zo'n kleur:

Afbeelding

Maar verder heb ik eigenlijk nog bijna niks voor hem (erg he.. maar het is vrij hectisch met dochter, werk, paard en huis haha)..

Heb de grotere dingen natuurlijk nog in huis van mijn dochter want net als een wipper, boxkleed, speelkleed e.d. heb ik allemaal neutraal gekocht vorig jaar dus dat kan ik nu weer gebruiken.

Veel van de kleinere spullen heb ik wel in het roze dus iets in een blauwe of jongensachtigere kleur is altijd goed _O-. Denk aan hydrofieldoeken, Slabbetjes, speelgoed, speendoekjes, bijtringen, hydrofielwashandjes, kammetje, plastic servies en kleding.

En voor mijn bevalling heb ik ook nog vrij weinig := . Ja de vluchttas die ik had gekocht voor de bevalling van mijn dochter staat nu weer leeg in de kast :)) . Maar verder moet ik nog van a tot z beginnen met inpakken := .

Sorry voor het lange verhaal en het is zeker geen wensenlijst hoor maar hopelijk heb ik het zo een beetje goed gemaakt na 2 weken :knuffel:

Born Free

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 22:31

Citaat:
@AB, jouw Santa wil graag weten hoe jouw huisinrichting er uit ziet? Welke kleuren? Wat is jou smaak? Heb jij nog spulletjes nodig?

Wij hebben veel hout in de woonkamer, aan de muur hangen een soort zwarte metalen frames waar je dingetjes in ksn zetten, ik zal zo een foto maken.
We houden van een beetje stoer, industrieel, maar ook knus. ( lekker lastig, ik weet het! )
Heb niet perse iets nodig, maar knusse winterse/huiselijke dingen zijn altijd leuk, we gaan ook weer een kerstboom nemen.
Qua kleuren: We hebben lichte muren, een grijze bank en een zwarte stoel.
Verder blauw-groene tinten, nu in de herfst/winter een beetje kerstige kleuren. En er staat een koperkleurig dienblad op tafel.
Hoop dat je er wat aan hebt, Santa!

<3

Matheno

Berichten: 7940
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 23:27

pimaude schreef:
Oeh wil je anders mijn doos? :~


Fout _O-

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Matheno

Berichten: 7940
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 23:38

Ik wil dit jaar trouwens prima wel weer bonus santa zijn, al is het natuurlijk te hopen dat het niet nodig is ;-)

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

irisskib
Berichten: 477
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Makkum / Buinen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 23:43

Nog zoveel te shoppen maar ook zoveel ideeen *\o/*

Cookie ❤️ Moxi ❤️

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 23:56

Kunnen we niet ook een paashaas pakket doen duur veel te lang tot de volgende O:)

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10400
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-22 00:04

Dat red mijn hoofd niet. Dat heeft na 4 maanden secret santa even een pauze nodig

Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

Lavitabella

Berichten: 1702
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 01:40

Matheno schreef:
Ik wil dit jaar trouwens prima wel weer bonus santa zijn, al is het natuurlijk te hopen dat het niet nodig is ;-)


Ik eventueel ook maar we hopen van niet natuurlijk..

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 07:57

ynskek schreef:
Dat red mijn hoofd niet. Dat heeft na 4 maanden secret santa even een pauze nodig


Dat kan ik me wel voorstellen ja haha!

Born Free

Yonker

Berichten: 13504
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 08:26

Citaat:
@Yonker, Vind jij het erg als je, voor het raden van jouw Santa, gebruik moet maken van WhatsApp? (Eventueel met simkaart zodat jij je eigen nummer niet hoeft te gebruiken?) Of heb je liever dat er gebruik wordt gemaakt van Telegram (op basis van gebruikersnaam)? Jij mag het zeggen, maar jouw Santa is wel heel creatief met hints?


Geen enkel probleem hoor whatsapp :D Wel leuk zo’n creatieve Santa, wordt steeds nieuwsgieriger haha

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 09:52

Matheno schreef:
Ik wil dit jaar trouwens prima wel weer bonus santa zijn, al is het natuurlijk te hopen dat het niet nodig is ;-)

<3 Jij hebt toen zo'n mooi pakket voor mij gemaakt! :*


Ik wil ook best bonus Santa zijn, mocht het nodig zijn.

Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success. [Henry Ford]
Gradon of Miracle Colors 'Ferro' || Australian Shepherd

    ♥ mama van : I. & M. & T.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 10:16

Ik was gister in de intratuin en kijk altijd mijn ogen uit! Vooral de kaarsen vind ik echt top. Zag ook van die vierkante met rondjes erin, soort van bubbel kaarsen ofzo?
Maar goed, ik vind alles wat ik in de fik kan steken leuk (qua kaarsen dan!) <3


Matheno

Berichten: 7940
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 11:20

Yonker schreef:
Citaat:
@Yonker, Vind jij het erg als je, voor het raden van jouw Santa, gebruik moet maken van WhatsApp? (Eventueel met simkaart zodat jij je eigen nummer niet hoeft te gebruiken?) Of heb je liever dat er gebruik wordt gemaakt van Telegram (op basis van gebruikersnaam)? Jij mag het zeggen, maar jouw Santa is wel heel creatief met hints?


Geen enkel probleem hoor whatsapp :D Wel leuk zo’n creatieve Santa, wordt steeds nieuwsgieriger haha


Ik zou me echt de peentjes zweten als zoiets werd voorgesteld. _O-

Mijn lieve SS, please don't :') ik ben een ramp met puzzelen en hints.

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 11:56

Lieve Santa,
Op Bol.com heb ik een lijst bijgehouden met boeken, spellen etc. die ik al heb. Die is hier te vinden:
https://www.bol.com/nl/nl/verlanglijstj ... 0000SNWL99

Ik heb uiteraard ook verlanglijstjes met dingen die ik graag nog zou hebben, dus als daar behoefte aan is kan ik die uiteraard delen. Ik hoop alleen stiekem dat het lijstje hierboven ook genoeg inspiratie geeft over wat ik leuk vind :D
Maar om te voorkomen dat ik dingen dubbel krijg, heb ik deze lijst in ieder geval gemaakt :j


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, amy495, BingBot, ComscoreBot, Eefje_Sammy, herr_balou, Lalidan, Lalladidoo, Mo_86, nuevo_mien, RoosDeG, wilmatj, Xayah en 143 bezoekers

cron