ME HATE THE buurvrouw!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 22:38

O, wat een zeik buurvrouw hebben wij toch!

hier komt de waarom:
1. We hadden 2 hele lieve shetjes die ineens weg moesten bij de stal, daar sta je dan, met 2 pony's, 1 zonder halster en alleen een halstertouw om har nek, en die was ook nog eens niet verkeersmak! Ik had absoluut geen plaats en werd zo op straat gegooid! Boos! Dus ik lopen(heel moeilijk) gelukkig zag ik ineens mijn vriendin fietsen, die heel boos op de staleigenaar maar die reed de verkeersmakke aan de fiets naar huis. En ik lopen met de ander die zich goed rustig hield. We moesten ze voor 1 dag in de tuin houden(want tja om 9 uur s'avonds kun je geen stal gaan zoeken) gelukkig vonden de buurvrouw 1 en 2 het goed. Maar ik met mijn stomme kop die buurvrouw( Boos! ) 2 huizen verder nit gewaarschuwd. De volgende dag toen ik en mijn vriendin op zoek waren naar een stal, kwam de dierenbescherming langs over de pony's in de tuin. Nou mijn mams uitleggen dat ze er pas 1 nachtje staan en ze die dag nog weg zouden gaan. Dus die vent meteen o, nou dan hoef ik niks te doen. Blijkt dus die vrouw van 2 huizen verder gebeld te hebben, die ochtend! Maar 1 ochtend! dat ze niet gewoon even aan had kunnen bellen om het ons te vragen had ze het gewoon te horen gekregen!

2. We hebben een hond genaamd Onix. Hij is 9 maanden en heeft zijn eerste 7 maanden alleen maar in een kennel gezeten en weet dus niks van veldjes, auto's, kinderen, fietsers niks. Want hij is nooit verder geweest dan zijn tuin. Dus hij weet ook niet dat hij het op een veldje moet doen. En soms ja dan laat mijn stomme zusje de deur open staan. En dan gaat Onix zijn behoefte doen op de straat. Toen hing er ineens een poster voor de deur met geen hond op de stoep! Onix 2 dagen weg op het land logeren. Komt die dag die vrouw van ja, er ligt hondenpoep op de straat van uw hond want ik heb het hem zelf zien doen(die vrouw heeft dus zo weinig te doen dat ze gaat zitten kijken welke hond waar poept!). Ik met een big smile, die poepjes zijn toch vers? zij zegt: ja. Ik zeg, Onix is er al 2 dagen niet dus hij kan het niet geweest zijn. Dag en ik smijt keihard de deur in haar gezicht! HAHAHAHAHAH! 1-1

3. Onix kent geen vreemden(vind je het gek na zijn eerste 7 maanden in een kennel!) dus hij blaft naar iedereen omdat hij bang is! En ja, daar kunnen wij toch niks aan doen, hij loopt altijd aan de lijn. Komt mijn zusje ineens huilend thuis van een wandeling dat de buurvrouw van 2 huizen verder had gezecht dat als Onix nog een keer naar haar blaft zij de politie hem laat komen ophalen en hem nooit meer terug brengt! Dat zeg je toch niet tegen een meisje van 11. Die weten nog niet dat zoiets niet kan! Ze stookt de hele buurt tegen ons op, dat die vrouw niks beters te doen heeft. Ik wil me niks van haar aantrekken, maar ik moet wel. Ze stookt iedereen tegen ons op. Gelukkig begrijpen de mensen van 39 wat ik bedoel want met hun is hetzelfde overkomen en zij steunen ons. Ook hun vinden onze buurvrouw een giga KR*NG

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]


littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:25

wat een stomme doos hé! echt wel, waar bemoeid dat mens zich me!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:27

nou ja zeg1 wat een stom mens zeg


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:34

Wat een stom wijf zeg!!
Als ze niks te doen heeft gaat ze maar andere mensen pesten. Misselijk

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:50

grrrrr, Boos! Wat een stom kreng zeg!. Laat haar maar met haar eigen zootje bemoeien. Erg zeg als je niet eens in je eigen buurt "normaal" kan leven. En wat ee onzin dat ze gelijk naar de dieren bescherming belt.
En dat ze de buurt op stookt is ook niet echt normaal. Ik zou gewoon naar een of ander gekken huis bellen en dan vragen of ze haar op komen halen, nou ja al is het maar voor de lol.
doei groetjes Claudia

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 19:33

Ja! Gelukkig was ze niet thuis toen wij de tuin aan het schoonmaken waren anders belde ze nog de politie voor geluidsoverlast! van het knippen van de heg!(met een heggeschaar)

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:43

hooi wat een zeiktrien
gelukkig is onze buurvrouw niet zo
gewoon keep Lachen of niet soms? geef haar een puzzelboek, heeft ze wat te doen haha!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 23:59

tja sommige mensen... Misselijk
2 deuren verder waar pink vroeger stond woonde dus ook zo'n man.
Hij had nog nooit in zijn leven een paard gehad of wat dan ook maar hij wist alles beter.
Zo maaide hij ieder week 2 keer zijn gras en dat gooide hij in Pinky's wei. Ik wist niet wie hhet deed dus ik kon er niets van zeggen. Toen ik zag dat hij het deed dacht ik ik zal gewoon aardig zijn en vragen of hij dat niet meer wil doen want dat is helemaal niet goed voor een pony. Dus ik heel vriendelijk: menneer wilt u het gras voortaan niet meer aan Pinky geven? dat is niet zo goed voor een pony.
En toen begon hij me toch een partij uit te schelden! En verdomme als ik dat wil doe ik dat,m en als jij die pony eens een keer zelf eten geeft, poets dat beest eens een keer, ik kijk altijd maar ik zie je nooit, enz enz enz.
DFus ik zeg: Oke dan heb ik nu een bewijs, moment. Dus ik liep naar ons tuinhuisje waar alle spullen instonden en pakte het schriftje waa Merel (verzorgster) en ik altijd in schreven als we geweest waren. Dus ik zei zo! Als u 1 dag kan vinden dat er niemand bij die pony isgeweest krijgt u van mij een nieuwe auto!
Toen draaide hij om en liep kwaad weg, gna gna gna en ik weer helemaal lol natuurlijk Lachen

Tis net of die mensen ECHT niets beters te doen hebben dan zeiken op anderen! Frusty

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 06:51

Ik weet precies waar je het over hebt Sanne. Toen ik nog in Nederland woonde had ik ook van dat soort buren. Ze hadden de hele dag niks beters te doen dan op anderen letten. En dan vooral op mij Verward Puur omdat ik pal naast ze woonde. Het gezeik begon toen mijn ouders scheidde en ik alleen in het huis achter bleef. Volgens mij dachten ze dat ze surrogaat ouders waren ofzo Verward Ik ben blij dat ik nu helemaal geen buren heb *LOL* Ik kan 's avonds om 10 uur b.w.v. spreken mijn radio kanonhard buiten op de porch aanzetten. Heerlijk...
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl, dezzie, Marcato, Ponytante, ShaNel16 en 115 bezoekers