Onze premiere van Lord of the Rings 2 met foto's!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Onze premiere van Lord of the Rings 2 met foto's!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 11:19

Gisteravond was de premiere van Lord of the Rings 2 in Amsterdam en 'we' waren erbij. Een goede kennis van mij werkte namelijk mee aan het achtergrondspektakel van de premiere. Hij heeft een limousinebedrijf en de organisatie van de premiere en het feest hadden hem gevraagd of hij misschien ook met paarden aanwezig kon zijn. Hij heeft zelf toevallig 2 paarden, dus dat ging wel lukken. Voor deze gelegenheid geen paarden maar Nazgul.

Gisteravond moest het dus gebeuren, bij het uitgaan van de bioscoop terwijl de gasten van het theater naar de plaats van het feest liepen, moesten de paarden ertussen lopen. Even voor alle duidelijkheid: de festiviteiten vonden plaats op het Rembrandtplein, een van de drukste pleinen in Amsterdam.

Rond half elf was iedereen op het Rembrandtplein. Er was een speciale plek voor de trailer ingeruimd, maar daar stond nog een politieauto en daardoor kon de combinatie er niet meer staan. Het is nogal een forse combi:

Afbeelding

Het was maar zeer de vraag hoe de paarden zouden reageren zo 's avonds laat op het Rembrandtplein met trams, auto's, bussen, mensen, fietsen, noem maar op.
Elliott (v. Esprit FRH) kwam als eerste van de trailer en hij vond het maar bar spannend allemaal. Het opzadelen ging niet echt makkelijk, want hij wilde alles tegelijk bekijken. Na veel 5-en en 6-en kon Lotte er op om wat rond te gaan stappen om hem te kalmeren. Cheyenne was een stuk rustiger. Cheyenne is een kruising tussen Appaloosa en Knabstruper en is meestal de rust zelve, zij liep over het plein alsof ze dat dagelijks deed. Het is dan geen mooi en talentvol paard, maar je kunt er werkelijk alles mee doen, ze loop dressuur, ze springt, ze kan onder dameszadel lopen, ze is braaf buiten, ze kan werkelijk alles.

Na even gestapt te hebben konden de kostuums aan, het waren immers Nazgul. Het zag er echt heel super uit die twee paarden onder die zwarte kostuums in de nacht. Bijna alle figuren uit de film waren buiten aanwezig terwijl de gasten de bioscoop uitliepen.

Tegen het einde kregen we nog even de schrik omdat Elliott uitgleed over de tramrails en zich nog maar net staande kon houden, arm paard. Daarna was het einde oefening, we waren inmiddels 2 uur verder.

Verder hebben we nog wel wat bekende Nederlanders voorbij zien schuiven in deze koude nacht, het gebruikelijke premierepubliek.

Foto's komen nog!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-12-02 00:44, in het totaal 2 keer bewerkt


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 11:25

Leuk verslag Haha!
Was inderdaad een spannend avondje, en echt alle hulde voor Lotte die gewoon met een big-smile op Elliot zat, zelfs toen hij die glijer maakte, brr dat was echt even een naar gezicht.
Het was heel erg apart om dit een keer mee te maken, helemaal omdat je beide paarden kent. Die Cheyenne is echt super, en wat was de eigenaresse trots! Volgens haar verdiende ze nu 8 winstpunten Haha!
Zal de film-meneer vragen of hij zo snel mogelijk stills wil maken van de beelden, we hadden er gister bij thuiskomst niet echt de fut meer voor.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:18

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf wauw dat maak je ook alleen maar mee in amsterdam geloof ik!
wauw! mocht labjes paard niet mee?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:21

Gaaf zeg, en wat vreselijk goed van die paarden. Ik ga lekker volgende week woensdag. We hebben kaartjes voor de premiere voor het gewone volk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:23

Het was inderdaad heel erg leuk, maar ook ontzettend spannend.
Nimber, de rollen waren al verdeeld en Lab hoefde niet mee. Geen idee wat hij had gedaan hoor, hij had het misschien best leuk gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:03

Klinkt erg leuk.
Wij gaan dinsdagavond, eerst weer deel 1 en dan om 24:00 deel .
Het verzoek was wel om verkleed te komen maar ik heb eigenlijk niks LOTR-achtigs in de kast hangen Verward

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:48

wo echt gaaf he,wij gaan de 21 ste naar lord of the rings 2,ik hoop dat ie net zo goed is als deel 1

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:08

Ilindra schreef:
Klinkt erg leuk.
Wij gaan dinsdagavond, eerst weer deel 1 en dan om 24:00 deel .
Het verzoek was wel om verkleed te komen maar ik heb eigenlijk niks LOTR-achtigs in de kast hangen Verward


Ilindra, nazgul pakje ????

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:51

Hey wat leuk, toen ik die foto zag wist ik meteen met wie je was gegaan. Zo kwamen ze nl. ook aan toen ze bij ons op stal gingen staan. Doe ze maar de groetjes.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:01

Wat gaaf!en dat ze zo braaf waren het is inderdaad erg druk daar op dat plein ze lopen me altijd omver..
Foto's!ik ben erg benieuwd.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:18

Pregini schreef:
Hey wat leuk, toen ik die foto zag wist ik meteen met wie je was gegaan. Zo kwamen ze nl. ook aan toen ze bij ons op stal gingen staan. Doe ze maar de groetjes.


Deze stretch heb je denk ik nog niet gezien, die heeft hij nog niet zo lang. De combinatie heb je misschien wel eens op een wedstrijd gezien, wellicht met een andere limo ervoor.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:24

Gaaf hoor, ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:31

Idd errug cool. Zoiets heb ik nou nooit *snik*
Ik weet nog niet wanneer ik ga, dr_jacksel?????

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 19:13

heel tof. ik had begrepen dat het aantrekken van zo'n pak een paar uur in beslag nam op de set vanwege al die lagen stof. ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Amor Vincit Omnia

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:07

He hallo
Ik hoorde vanmiddag al dat het goed was gegaan, echt stoer.
Hoorde ook dat Elliot bijna bij de pizzeria naar binnen was gegaan Haha!
Wij wilden ook wel gaan maar we waren te laat.
Ben benieuwd naar de foto's.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:13

Hier dan de beloofde foto's, sorry als ze wat donker zijn, maar ja het was nachtelijk Amsterdam natuurlijk Haha!
Afbeelding
De figuren uit de film:
Afbeelding
De combinatie waar de sterren mee vervoerd werden
Afbeelding
Peter (meeloper Haha! )
Afbeelding
Cheyenne in actie
Afbeelding
Samen in actie voor de bioscoop (rechts ik ook nog met hond)
Afbeelding
Rosti Rostelli (niet te lang kijken ivm hypnosegevaar)
Afbeelding
Jeroen (uhm Martijn dus) Krabbe met "nieuwe" Verward vriendin
Afbeelding
de sterren gingen weer huiswaarts (naast de trailer Lovely met hoofdband)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Von op 13-12-02 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 00:07

Gok Lov dat was een belevenis en zo spannend dat je niet eens tijd had om te bevriezen zo te zien. Heb je de film trouwens nu ook gezien????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 00:43

Het was een enorme belevenis, vooral voor de paarden en hun amazones. Die vos met Bles is dus Elliott en die zwarte is Cheyenne.

Op de eerste foto is het doek nog zichtbaar dat net toevallig stukwaaide, erg jammer.
Verder is goed zichtbaar hoe de entourage was en hoe spannend dat was voor de paarden.

Ja, die met die onopvallende hoofdband dat ben ik Haha!, het duurde wel 2 uur voordat ik het koud kreeg gelukkig.

BTW, die Krabbé heet Martijn en hij is een kop kleiner dan ik Tong uitsteken.


Tamara80
Berichten: 37
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:05

LEUK zeg..... Helemaal in stijl. Erg leuk...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:23

Ziet er hartstikke stoer uit Lovely! Denk dat het zo zelfs gaaf is als je er niet van houdt.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 11:01

Lovely schreef:
BTW, die Krabbé heet Martijn en hij is een kop kleiner dan ik Tong uitsteken.


Oeps, dat krijg je als je "even snel" foto's wilt plaatsen Haha!
En hij was idd erg klein....

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 15:43

Von voorzag hem nog van het excuus dat hij wat gebogen liep vanwege de kou, maar hij is echt klein hoor.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:34

STOER!!!! Echt leuk man!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 12:31

Leuk zeg!

En heb je de film ondertussen ook al gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 12:40

Nee, ik heb de film nog niet gezien, maar dat gaat heel snel gebeuren gelukkig Haha!.
Wat ik wel weet, is dat er veel belangstelling van buitenaf is geweest voor met name dit topic, het schijnt dat het organisatiebureau en zelfs de filmmaatschappij een bezoekje aan bokt hebben gebracht om de foto's te bekijken, leuk he?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers