Maandag komt m'n nieuwe trailer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 15:05

komt mijn nieuwe trailer. ik ben er zo happy mee. ik rijd erg veel met de trailer en nu heb ik voor het eerst een hele nieuwe. en helemaal zelf betaald. wat vinden jullie trouwens?k wil er onze stal naam en telefoon nummer op 2 kanten op gaan zetten. dus zoiets van: stal serena
welsh mountain pony's
telnr.........
dan kan een ieder die een welsh zoekt ons bereiken. of zou het zonde zijn voor de trailer om er letters op te plakken????

[edit:BartVB]Titel aangepast[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-06-27 16:28 ]</font>


Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 15:08

Is toch leuk als je naam erop staat! Ik vind dat je dat moet doen! Een beetje reclame kan geen kwaad

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 15:09

Ik zou er niks opplakken als ik jouw was. Als je hem over een paar jaar wil verkopen en de letter eraf haalt dan blijf je altijd kleurverschil zien. Dan daalt dus de prijs van je trailer. Tenminste ik zou er dan niet de vraagprijs voor geven. Party!!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 15:16

okey das waar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 15:25

Wat Ellen zegt klopt misschien wel, maar wie weet wat de letters je opleveren als je ze er wel opplakt.
Bovendien als iemand een knappe en vooral VEILIGE trailer zoekt dan maken die letters ook niet meer uit, althans mij niet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:04

Cool STOER!!!!
Cool tuurlijk moet je je telefoon nummer er op zetten. En als het ff kan zuo ik er ook een plaatje van een pony bij doen Pling . ik vind dat altijd wel prof. staan hoor Party!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:11

ja wel de naam enzo erop! Echt wel! Staat erg duur en bovendien is een beetje reclame nooit mis!
Ff een vraagje: waar is je fokkerij ergens? en heb je welshpony's te koop? kan ik die ergens zien?

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 16:19

Goed idee zeg!
Ik vind het niet zonde. Ik vind het juist een heel goed idee! En als je die stickers er mooi opplakt of op laat plakken dan is het toch ook nog eens goeie reclame?

Mensen die dan een welsh mountain zoeken weten jullie dan snel te vinden!

Veel plezier met je trailer en succes met de letters Lachen

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 17:39

als ik het doe zal ik er dan stal serena welsh mountain pony's of stal serena welsh pony's van maken??? ik heb het al nagevraagd het kost voor 2 kanten bedrukt 250,- incl btw.valt me alles mee. dan worden ze er ook vakkundig door een reclame borden bureau voor je opgezet.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:42

leuk!
ik zou dat mauntain niet doen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 17:59

Fijn voor je Lonneke.. Eindelijk is het dan zover. Je trailer is in aantocht. Ik ga helemaal met je mee wat reclame betreft. Ik heb bij verschillende stallen gereden en weet uit ervaring dat reclame op de trailer behoorlijk wat meer klanten op kan leveren!
Jij fokt toch ook met je pony's? Zo ja, is Stal Serena, Welshpony fokkerij niet een idee? Zo niet, dan zou ik gaan voor welshpony's dus zonder mountain.
Ik ben benieuwd hoe het wordt en eruit ziet!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 18:02

En misschieb wil diegene die ooit je trailer overkoopt wel met de reclame blijven rijden..mooi meegenomen Lachen
Hardstikke cool, en ik zou Stal Serena , Welsh pony's doen en niet mountain, want wat als je een ander soort er tussen heb.... doeidoei!!!

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 18:48

Wowie wat een gaaf idee! Ik ga voor de "Stal Serena Welsh pony's~! Of de Welsh pony fokkerij! Heb ie ooit hulp nodig mail of bel maar dan komt Sanne in actie! Haha!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 20:45

ik zou doen
"stal serena
welsh mountain pony's
voor info bel ........"
ofzo want wie weet wie het allemaal ziet en wat je het oplevert! heey san, meisie wanneer kom je nou naar mij? op vakantie

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 11:11

ik zou de mountain weglaten denk ik, maar ik vind de reclame wel een goed idee, en echt fijn dat ie bijna komt, je eigen trailer, geweldig toch?! en ik denk trouwens niet dat je hem over een paar jaar alweer verkoopt, dus das geen reden om geen reclame te doen. En als je dat(beperkt) verhuren nog van plan bent komt je stalnaam en tel nummer bij nog meer mensen en stallen Haha!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 11:41

ik heb denk ik weer 'es iets gemist, maar heb jij een welsh fokkerij..?
( ik bedoel, ik fok ook, sinds kort haha, maar wil dit nog geen 'fokkerij'/stalhouderij noemen oid..
Heb er btw wel aan gedacht om een stalnaam oid te bedenken, te beginnen bij een t-shirt/sweater oid (nog geen eigen trailer), aangezien het op keuringen al jaren best goed gaat en ik er nu dus zelf eentje bij heb gefokt.
(Maar da's een discussie op zich,wanneeer wel/geen stalnaam en reclame e.d. hier net echt van toepassing Knipoog )
Ik zou t denk ik ook laten bij een stalnaam of evt welsh erbij, maar niet meer ( kan altijd later nog..)
Maar jij fokt er met meederen denk ik..?
Ik ken wel je nieuwe aanwinst, van plaatjesforum ( en de dartmoor en shet)..
Tell me more (pb?)!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leukertje, LisanneMans, maj0, MarieAnne, rien10, vilheide en 36 bezoekers