jongens.... snap er niks van!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

jongens.... snap er niks van!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 16:44

hoi hoi!!
ik wordt hier langzamerhand zwaar gefrustreerd alleen maar om een jongen.....
uitleg::
2 jaar terug heb ik 3 maanden met E gehad. dat was niet lang, maar wel mijn langste relatie tot nu toe (erg he)
maar maakt niet uit, ik ging wel erg om hem geven, na 3 maanden ging het dus uit, vooral zijn schuld, hij zat toen in een 'slechte periode' en sloot zich helemaal af. (slechte jeugd, enz) moeilijke jongen is het.
gepraat enzo, maar toch mee gestopt, hij was totaal dichtgeklapt. nu ben ik altijd om hem blijven geven dat is nooit over gegaan. En heb ik 2 maanden terug weer een maandje met hem gehad, dit keer ging het uit omdat ik met een ander was geweest. heel stom en niet goed te praten maar kwam door de drank had ook verder niks te betekenen.
hij reageerde vrij heftig, heb het hem zelf verteld, maar is die avond nog wel bij mij blijven slapen, maar de week daarna niks gehoord, niet te bereiken, en toen ik naar hem toe ging, was het dus weer uit.
NU, komt ie twee weken terug met excuses, hij heeft te overdreven rereageerd toen, en dat speet hem. hij voelt veel voor me, en moet wat met zijn gevoel doen. hij zei dat ie van me houdt....
Probleem is dat ie daar heel slecht mee om kan gaan.
Nadat hij me eerst twee maanden genegeerd heeft nadat ik was vreemdgegaan en zo opeens met deze verklaring kwam, ben ik weggefietst terwijl ik had gezegd op hem te wachten (stom) maar ja het kwam zo op mijn koude dak vallen.....
hij bellen die nacht en smsen, snapte niet dat ik weg was gegaan.
ik uitgelegd en dat ie zich maar ook eens in mijn gevoel moest verplaatsen.
nu zag ik hem afgelopen zeterdag, had ie iets teveel op, maar ik op hem af (dapperrrr) biertje gegeven en sorry gezegd dat ik weg was gefietst.
Toen zei hij dat ie me zou bellen deze week, omdat ie nu teveel op had.
nouja oke...
ik zeg nog, wel doen he???
en ja .....
nog niks.............
heb al smst, en 3 keer geprobeert te bellen.
niks....... Scheve mond
maar zo makkelijk komt ie er niet vanaf!!
wat zouden jullie doen??
ik weet niet zo goed het verschil meer tussen mijn gevoel en verstand.
maar hier wordt ik gek van, die onzekerheid.......... Verward Verward Frusty Verdrietig
help!! alle advies is welkom!!


Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:47

Ik zou hem laten stikken..

Ik ken dit soort jongens en dat is het hele foute soort..

Zoek een jongen die je wel waard is..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:49

Ga verder met je leven, als hij niet wil reageren is dat zijn probleem. Jullie hebben zo te zien al heel vaak iets geprobeerd maar dat is nooit gelukt. Waarom ga je niet eerst kijken of er andere jongens voor je zijn die zich wel aan de afspraken houden? Je kunt wel eeuwen op hem gaan wachten maar als er niets van zijn kant komt dan zou ik het hierbij laten...

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 16:51

Ik krijg een beetje het idee dat dit niet alleen aan die jongen ligt Knipoog

Jullie maken het in elk geval een stuk moeilijker en ingewikkelder als nodig. Ik zou zeggen: probeer het nog een keer. Hou je aan de afspraken met elkaar en wees voorzichtig met alcohol.

(oma geeft raad Haha!)

Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 21:16

Hij is je niet waard!!!
Jij moet niet op hem blijven wachten,dat is alleen maar zonde van je tijd!
Ga eens lekker met vriendinnen op stap,zaterdagavond ofzo en scoor daar een leuke jongen,helpt je gelijk met over je ex heen komen!
Heel veel succes ermee en laat je niet gek maken!!!!!!!


Dikke kus karin en Collin

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:01

Nou nou, hij is je niet waard vind ik ook een groot woord. Ik ken het fijne er niet van, maar die jongen heeft duidelijk problemen, en hij is niet degene die al een keer vreemd is gegaan. Verliefdheid doet rare dingen met je hoor!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:35

Waarom ga je er niet gewoon langs? Dan weet je meteen hoe de vork in de steel zit....als hij bot is was het zijn laatste kans en kan hij het bekijken. Misschien is hij wel onzeker ergens over en durft je niet te bellen....jij bent ook niet altijd even netjes geweest...ik zou hem nog een kans geven, succes!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 00:24

tja het is toch iets wat jezelf moet ondervinden denk ik. Wij als buitenstaanders kunnen er alleen naar kijken. Net als je ouders, zij kunnen niet bepalen voor je wat het beste is voor jou. Alleen jij kan dat.

Maar, eerlijk gezegt. Die jongen lijkt me een beetje in de knoop zitten met zichzelf. Jullie komen nog nog jong over, dus wat ik zou doen: lekker om je heen kijken voor iets anders.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 19:43

hij is 23 en ik 22.
dus niet zo heel erg jong, inderdaad is langsgaan wel een idee, maar dan moet ik echt heeeeeeeeel dapper zijn.
hij heeft inderdaad trubbels maar ik wil hem daarbij helpen, dat weet ie, waardeert ie, maar ja...
wat een gedoe.
ik voel wel heel veel voor hem, dat maakt het zo moeilijk, hij is niet alleen maar op een ding uit ofzo. daar is het hem niet om te doen.
absoluut niet.
nouja, ik wacht nog even maar op een gegeven moment houd het echt op.
bedankt tot zover!!!!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 21:36

iid wat je vanmiddag al zei ¨ gewoon door gaan ¨
ik denk dat hij het ook eng vind als er iemand dicht bij komt.
het vervelende is dat omdat hij in de knoop zit moet hij eerst aan zich zelf gaan werken voordat jullie echt iets kunnen gaan op bouwen.

okee toedelss ik hoor je wel weer

tja....

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 02:26

ik zou zeggen gewoon nog es proberen en uit kijken Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie