vraag: bruiloft / feest.. welke band/artiest?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

vraag: bruiloft / feest.. welke band/artiest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 11:31

Mede naar aanleiding van aanstaande trouwers was ik benieuwd welke band / zanger /zangeres (live dus!) er geboekt zijn/worden voor de bruiloft.

Maar ook welke bands men al es gezien heeft op feesten/personeelsfeesten/huwelijksfeesten etc.

Ben gewoon nieuwsgierig, maar wil ook weten of er bands e.d. zijn die erg goed dan wel erg slecht zijn, dat kan ik dan weer doorgeven aan mensen die dat willen weten Lachen

Okee, ben benieuwd!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 11:36

Een vriend van mij (hindoestaans) zit in een band en die speelt veel bruiloften. Hij is wel goed geloof ik, maar ik heb de band compleet nog nooit gehoord.
Wij hebben Gerald Troost gevraagd, maar dat is een vriend van ons. En ik denk een ander genre als jij zoekt (Gospel). www.geraldtroost.nl (site hebben wij trouwens gemaakt)

:evaw:

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:26

Ja ben ook wel eens benieuwd, hoe het zit met zulke dingen.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 12:37

We hebben er zoveel geluisterd, zoveel bandjes gehoord, zoveel gesproken maar we konden niets vinden wat we echt goed vonden.
En als we al iets hadden dan was de prijs gewoon niet leuk meer.

Het repertoire is overal beperkt. En als je een speciaal nummer wil dan moeten ze dat instuderen en dat kost ook weer extra.

Dus wij gaan voor een DJ. Heeft veel meer muziek bij zich en kan echt wel voor heel veel sfeer zorgen.
Mijn vriend werkt bij de radio en het is een van zijn collega's geworden!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 13:09

Wij hadden al heel snel een band op het oog, nog voordat ik ten huwelijk werd gevraagd.
Er speelde elk jaar op het kerstdine van mijn vriends werk een schitterende band..To the point heet ie..een formatie van 8 personen geloof ik (maar kon m ook boeken met 5 personen)
We hebben toen informatie opgevraagd maar schrokken erg van de prijs.
Toen kwam mijn vader aan met een band die heeft gespeeld op een feest van vrienden van hun...ik dacht dat is toch niks maar toch gaan luisteren...ik was gelijk verkocht...vriend iets later.
We hebben dus gelijk die band Jump geboekt voor een leuk prijsje.

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:32

Wij hebben geinformeerd bij de zaaleigenaar waar wij ons feest hebben gegeven. Die heeft ons een goede band aangeraden, ben alleen de naam alweer vergeten Frusty . Ging via een bureau in Nijmegen geloof ik.

Sprakeloos

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 17:32

het is al weer bijna 5 jaar geleden, maar wij hebben dus onze hele bruiloft in caribische stijl gehouden.
bij binnenkomst rumpunch ipv koffie met gebak, veel rum en caribische hapjes en een 7-mans raggaeband.
wij zijn gewoon in de gouden gids gaan zoeken naar artiestenburo's en toen kwamen wij er bij eentje die exotische band kon regelen.
je betaalde toen geloof ik al 800 gulden voor 2 bejaarden op accordeon en mondharmonica... Slapen
dan maar wat meer uitgeven en een goede band,
het leuke van onze bad was dat er door iedereen op hun muziek gedanst kon worden, ja zelfs de ouwetjes Haha! gingen uit hun dak en wij hoefden geen danslessen te volgen want dat zou geven ....

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Cerosa, Gaby, Galaika, heidy_wilco, judithM, Saskiaa_, SemrushBot, sofieiets, spookyskippy, Zoolgangster en 58 bezoekers