Ik stop met western

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 12:32

Sommigen zullen het al hebben gelezen op het vraag-maar-raak forum, maar ik stop met westernrijden. Huilen Ik vind het aan de ene kant heel jammer, omdat ik best wel verslaafd ben geraakt aan het westernrijden, maar de ontspanning en het plezier hebben met paarden staat voor mij voorop.
Als je nog niet weet wat ik bedoel, moet je maar ff kijken bij het andere forum Party!!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 13:03

westernfreak dit is jammer; maar je mocht? maar 1? uurtje in de vier wkn. vrij rijden?
dat is uiteraard een schande!! en ik wens je heel veelsuc6 bij de andere ( Engels rijdende Stal) hadden we allemaal gedaan )

nogmaals veel succes
Rinus Huilen Huilen Cool

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 13:21

Jammer, maar ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt.
Als je er zoveel tijd insteekt mag je zeker wel wat meer terug verwachten!!

Dus, veel succes met je nieuwe start!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 15:03

Kan ik me heel goed voorstellen. Goede keuze, ik zou ook liever naar buiten gaan enzo!

Veel plezier,

Sonja

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 18:57

Ik kan me voorstellen dat je die keuze hebt gemaakt. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. En het maakt toch niet uit wat je rijd, zolang je lekker met paarden om kan gaan...
Veel succes in ieder geval.
groetjes

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 22:24

Thanx, ik vind het wel een raar idee om weer over te gaan op engels, maar ja...wie weet, ga ik ooit weer westernrijden. En natuurlijk blijf ik lekker hier komen en meegenieten van jullie verhalen *LOL*
Nu moet ik nog op een waardige manier de mensen duidelijk maken dat ik bij hun stal wegga (slik).
In ieder geval ben ik door jullie reacties nog zekerder geworden van mijn besluit.

Thank you!!!