Panty's/Hold-ups/Jarretel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Panty's/Hold-ups/Jarretel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 16:00

Ok, dilemma van de week: Ik heb mooie hold-ups gekocht voor gala (zwarte kousen met kant met plaklijntje, je weet wel..) maar die zitten echt vaaag... de aanhechting kant/kous trekt zodat mijn bovenbeen worstig wordt en dat ziet er dus niet uit (vetrol terwijl ik zo afgevallen ben)
Nou, panty's vind ik 3x niks (die dingen zijn zo lelijk..!)
Maar dan wat? Jarretels? Komt ook een beetje over van 'hallo ik heb plannen voor vanavond'

Dus de vraag aan jullie, is dit worst-effect bij alle holdups zo? Zijn er anders nog alternatieven? Want anders trek ik wel gewoon een broek aan Frusty Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:07

Ik heb ook eens kousen met zo'n plakrand gedragen onder een galajurk. En ik had geen last van een 'worstrand' terwijl ik nou ook niet echt superstrakke benen heb (ja, schijn bedriegt Haha!). Die kousen van mij kwamen van de Bijenkorf, geen idee meer wat voor merk, is alweer heel wat jaartjes geleden. Maar ze zaten gewoon netjes, heb ze volgens mij nog met drie gala's aangehad.

Jarretels lijken me vreselijk zitten en ik zou me constant bewust zijn van die dingen. Panty's ben ik ook geen fan van, maar het is wel de makkelijkste oplossing. Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:14

Je hebt toch verschillende maten? Ik draag ook liever geen panties, die zakken zo af, meestal heb ik onder een rok er een boxershort overheen Pling maarja onder sommige jurken kan dat weer niet. Ik heb ook jarretels, maar als die kousen dan een beetje te klein zijn zakken ze iedere keer af enzo, beetje irritant! En als ze te groot zijn dan lubberen ze weer zo.En als het goed is, hoef je er helemaal niks van te zien (zolang je je jurk naar benden houdt dan Haha! ), dus is er ook niks verleidelijks aan.
Misschien moet je gewoon een grotere maat nemen? Tenzij dit de grootste was natuurlijk.. haha, werkt het trouwens wel.. zo'n plak strip?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:20

Zo'n plakstrip werkt supergoed, je moet m alleen op het juiste stukje been vastmaken en niet op het dikste deel en ook niet helemaal bovenaan. Het is even zoeken naar het juiste punt, maar dan zitten ze het fijnst en staan ze het mooist.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:54

Ik heb altijd hold ups van Dim. Panties zitten nooit, want ze zijn altijd te kort en dan moet je er weer een broekje over heen omdat ze anders afzakken en de taille is altijd hoger dan jouw eigen. Die Dim's zijn echt perfect, door de siliconen (denk ik hoor, weet dus niet zeker) van het plakrandje zakken ze niet af maar ze trekken niet in je benen. Jarretels heb ik nog nooit gedragen omdat die clipjes erg irritant zijn, buitendat zijn die kousen loei duur zijn.