Weeeeeeh

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 19:39

Ik mis iedereen zoooooooooooo Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Niet lachen hoor jongens, maar jeeeeee, wat mis ik iedereen na die gave week in Almelo. Er waren ook minder leuke momenten, maar sjonge wat hebben we een lol gehad. Op een gegeven moment zaten we met z'n 11en van Pampushout in het huisje en we hebben zo gelachen. 's Avonds ook nog met een andere groep die op het campingterrein stond, maar die we ook altijd op de manege spreken.
Iedereen naar huis, lekker nakleppen en ik helemaal remi in mijn eentje op een andere stal, snik Verdrietig Verdrietig
Okee, mijn paardje staat fijn in de wei, die vindt het okee, maar hij mist Makepeace wel weer. Ik heb geen spijt hoor wbt mijn paarden en die stal is heerlijk relaxed als je terugkomt van wedstrijd zonder winstpunt. Maar als je vol bent van verhalen en wel winstpunten hebt maakt het ze ook niet zoveel uit...geven niet zoveel om wedstrijden. Voor mijn paarden is het daar het Walhalla...maar jee..ik mis al mijn maatjes gruwelijk! Huilen Scheve mond\ Verdrietig Huilen Verdrietig

Groetjes Suzanne


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 19:58

ja, het was echt heel tof!!! Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:25

ja meid dat kan ik me reuze goed voorstellen.maar je kan af en toe toch even komen kleppen op pampushout?doe ik ook,ik heb intussen van twee verschillende stallen twee vriendinne over gehouden en af en toe zoek ik ze daar op en kletsen we bij.of ze komen eens bij mij langs.
tja en op mijn stal staan wel gezellige mensen dus ik heb het bij mij wel gezellig!!jammer dat dat bij jou niet zo is Scheve mond\

soms is het beter om te zwijgen

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 21:36

Sja...er staan heus wel leuke mensen op die nieuwe stal, maar toch....het zijn de Pampushoutertjes gewoon niet.
Zoals iedereen wel weet ben ik puur voor de bestwil van Maril, Mat en Phoebe weggegaan, niet omdat ik het voor mezelf zo leuk vindt.
Het is een goede beslissing geweest voor de paarden en er staan ook heus allemaal aardige lui. Maar ik mis iedereen gewoon, zelfs na een maand nog. Scheve mond\
Ik spreek ze nog vaak hoor, ik kom daar nog, ze komen hier, we bellen etc. Maar misschien wel juist daarom: iederee keer denk ik weer...shiiiiiiit...wat was het toch gezellig!
Maar terug ga ik niet meer. Mijn paarden hebben het nu 100 x beter. Lachen Das het positieve dus.
Lekker veel concoursen rijden dus met Pampushoutgangers...want die houden daar wel van. De stal waar ik nu sta is gewoon niet zo wedstrijdgericht.
Dat is meestal juist wel prettig: er ligt geen druk op je. Maar soms is het ook wel jammer. Ze vragen wel hoe je gegaan bent, maar of je nou wel of geen winstpunten hebt...tja...dat maakt ze niet zoveel uit. Geen desinteresse dus, maar het wedstrijdgevoel ontbreekt gewoon.

Groetjes Suzanne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:52

tja das idd voor ieder persoon verschillend.ik sta ook op een stal waar men niet heel erg wedstrijdgericht rijdt(er word wel wedstrijd gereden maar niet elke week 20 ruiters bijv.)ik persoonlijk vind juist dat weer een fijne sfeer,ik kom daar met mijn ponietje en iedereen heeft een paard maar ik ben voor hun niet minder!en ze zijn allemaal geinteresseerd of ik nu aangespannen rijd,of niets doe of van mijn part op mijn kop sta,ieder laat mekaar in zijn/haar waarde welke sport ze ook beoefenen en wat voor paaard ze ook hebben.das juist een rustige sfeer en voor mijzelf is dat prettig.
en soms zijn er dagen en dan zit ik uren te kleppen met een aantal meiden en soms zijn er dagen dat ik voor mezelf kan zijn ,dus er is geen verplichting of geen veroordeleing.
maar goed ik dwaal af ik ben wel blij voor maril,mattie en phoebs dat ze het zo goed hebben!!

soms is het beter om te zwijgen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:52

tja das idd voor ieder persoon verschillend.ik sta ook op een stal waar men niet heel erg wedstrijdgericht rijdt(er word wel wedstrijd gereden maar niet elke week 20 ruiters bijv.)ik persoonlijk vind juist dat weer een fijne sfeer,ik kom daar met mijn ponietje en iedereen heeft een paard maar ik ben voor hun niet minder!en ze zijn allemaal geinteresseerd of ik nu aangespannen rijd,of niets doe of van mijn part op mijn kop sta,ieder laat mekaar in zijn/haar waarde welke sport ze ook beoefenen en wat voor paaard ze ook hebben.das juist een rustige sfeer en voor mijzelf is dat prettig.
en soms zijn er dagen en dan zit ik uren te kleppen met een aantal meiden en soms zijn er dagen dat ik voor mezelf kan zijn ,dus er is geen verplichting of geen veroordeleing.
maar goed ik dwaal af ik ben wel blij voor maril,mattie en phoebs dat ze het zo goed hebben!!

soms is het beter om te zwijgen


Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:20

kan me voorstellen dat je dat mist
maar ach je hebt nu wel iedere keer wat om naar uit te kijken he!
ik er btw echt niet tegen kunnen, zo'n wedstrijd gerichte stal zegmaar.. alhoewel zou misschien wel goed zijn voor de motivatie van mij maar ik vind het juist ontzettend relaxed zo!
ach je wendt ervanzelf wel aan!! en gewoon het contact met de pampushouters sterk houden! haha maar dat zal geen probleem zijn, volgens mij ben je een echte pampushouter in hart en nieren *LOL*

"Some memories are best forgotten"

Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 23:08

Ik had toch ook mindere verhalen gehoord uit Almelo of ????

En je moet er toch maar vast aan wennen, Suuz, voor als je zometeen in Wijhe alleen je eigen stal hebt.

Maar ik kan het me wel voorstellen, ik ben ook nog helemaal in een jubelstemming vanwege Almelo en mijn niet paardrijdende collega's snappen er dus helemaal niets van!
Ik kon dus mijn ei vandaag ook niet kwijt op het werk ...

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 07:01

Ja, er waren absoluut minder leuke dingen, maar dat heeft mijn week niet vergald. Uiteindelijk waren we wel met een hele grote groep natuurlijk en dat was zo ontzettend gaaf en gezellig. Die hele groep staat nu dus op Pampushout en ik in mijn remi...slik,snik Huilen Huilen Huilen Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 09:09

Bij mij op stal zijn ze wel cool. Toen ik selectie reed stonden er nogal wat westernruiters aan de ring, dat waren dus mijn supporters.
Afgelopen zondag ook weer, iedereen leeft mee. Tenminste, de mensen waar ik iets mee heb.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:39

jep onze stal bestaat voornamelijk uit recreatie ruiters Janneke, Karin en ik zijn de enige met een startkaart Janneke vind er geen bal aan start alleen maar voor de hengst en is dit hele jaar ook nog maar 2 keer gestart.Karin rijd L1 en start het liefst alleen de wedstrijden van onze vereniging.Das soms wel jammer zou wel met z'n 2-en of 3-en op wedstrijd willen maar aan de andere kant komt de halve stal wel aanmoedigen en helpt er altijd wel 1 met voorlezen etc.
Ook gaan we buiten stal wel eens met z'n allen weg dus ik kan me goed voorstellen dat je iedereen kan missen zou ik ook erg doen.
Gelukkig heeft mijn paard het super dus ik hoef nog lang niet te verhuizen Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, HopeMyDay, Kalea, Lanoca, lanouska, Liesje89, rien10, sinnekinne, Ubermetrics, Vagabondo, Varenka, Yinka en 9 bezoekers