[AR] Wintercompetitie ? Koud !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

[AR] Wintercompetitie ? Koud !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-02 02:26

Met goede moed zijn we aan indoormarathons begonnen. Het leek me altijd zo koud, maar het viel reuze mee. Bovendien was het resultaat behoorlijk stimulerend Knipoog

Maar ja.... de volgende wedstrijd is over twee weken en het weer is nu wel wat anders. Om nu te oefenen buiten bijvoorbeeld ... brrrrr.
Hoe houden jullie die boel een beetje in conditie ? Al is conditie niet echt nodig voor een indoor natuurlijk.

Bertus.


eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 09:52

Gewoon buiten gaan rijden met warme schoenen en een skibroek aan. De pony heeft gewoon haar beweging nodig. En conditie moet ze ook wel hebben voor de indoors. Tenminste als je voor de 1e plaats gaat Haha! . Het is even afzien in de winter, maar het heeft ook wel wat.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30608
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 21:04

Mijn kennis rijd nu de indoordressuurwedstrijden. Trainen staat wel op een laag pitje nu. Normaal rijd ik hem onder het zadel, maar de bak is bevroren. En de menlessen die hij rijd gaan niet door. Maar wij hoeven pas weer in januari!!
Succes!!

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 22:21

Voor een indoor is idd conditie niet heel erg belangrijk. Alhoewel een beetje conditie een must is, anders staken ze in de tweede omloop.

Heb ik wel eens gehad, we vlogen door de eerste manche heen en de tweede was tig x langzamer (terwijl het normaal gesproken andersom is Haha! ).

Maar zoals al gezegd, kunnen je paarden onder het zadel, lekker buitenrijden. Ik deed veel werk aan de longe en af en toe mennen. Echt lange ritten maak je in deze kou niet. Niet onder het zadel en aangespannen al helemaal niet!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers