Verschrikkelijk depri...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 07:57

Ik heb vandaag mijn kat in laten slapen, omdat ie zo ziek was. Deze kat (Peppy) heb ik in november van '99 gevonden aan de kant van de weg en heb hem mee naar huis genomen. Het was een cremekleurige perzische kat. Hij heeft vanaf die dag dat ik hem gevonden heb, een geweldig leven gehad. Hij was een kat met een hart van goud. Hij was ontzettend makkelijk en goed gemanierd. Ik zal hem ontzettend missen.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 08:30

agut nou,ik snap dat je nu depri bent.
gelukkig heb jij zijn laatste jaren zo aangenaam mogelijk gemaakt!

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 08:56

Gecondoleerd, ik snap dat je depri bent want het is ook verdrietig. gelukkig maar voor Peppy dat jij hem hebt gevonden.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:26

Denk maar aan de mooie tijden... Dat jij die kat nog een fijn leven hebt gegeven. Hij zal je dankbaar zijn!
Je hebt alle reden om depri te zijn dus leef je maar lekker uit op bokt!

Liefs, Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:27

he wat rot voor je.

Maar je hebt m wel nog een goede tijd gegeven door hem van de straat mee te nemen.

Sterkte

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:25

Hè, getver joh, afscheid nemen is altijd zo akelig, zeker van een dier waar zo'n verleden aan vast zit. Erg moeilijk.

Maar hij heeft het bij jou vast heel goed gehad.

Moet er alleen niet aan denken dat die vier van mij ooit dood zullen gaan... Krijg er kippenvel van...

Sterkte! Mieke

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:34

Ach wat leef ik met je mee.
Ik heb zaterdagochtend mijn lievelingetje in laten slapen.
Hij had een nierkwaal en wilde niet meer verder. Een paar maanden terug geconstateerd en toen twee weken lang elke dag een zak vocht per infuus in zijn lijfje. Daar knapte hij van op en heeft nog een paar maandje veel plezier gehad. Het is (was) een vechtertje en heeft de dierenartsen echt verbaasd. Hij woog nog maar 2,2 kilo op het laatst. (we hebben hem zaterdag gewogen)Vrijdag zat hij de hele middag en avond zielig te mauwen en wilde helemaal niks. Niet eens bij me zitten. Zaterdagochtend wilde hij niet meer eten en zelfs water spuugde hij weer uit. Toen hebben we hem opgepakt en weggebracht. Ik had hem beloofd dat we het niet zouden rekken, dus we hebben hem direct in laten slapen. Ik mis hem heel erg en ben er ook helemaal depri van. Jij ook erg veel sterkte. Je hebt in ieder een goede beslissing genomen. Dieren laten lijden omdat je geen afscheid durft te nemen is veel erger. Mijn grote troost is dat Gijsje zo heerlijk rustig insliep en dat hij me tot het laatst nog bleef aankijken en geaaid wilde worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:47

sterkte er mee
Afbeelding

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 20:20

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes en medeleven. Ik kan het zeker niet aanzien als een dier moet lijden en ik zal ook nooit egoistisch zijn. Peppy was al zo verzwakt dat het ook geen 3 seconden duurde voor hij weg was. Ook ik heb hem constant geaaid en tegen hem gekletst, ondertussen dat de DA hem de injectie gaf. En hij bleef maar spinnen en mij aankijken. En heel langzaam zakte hij in een diepe slaap.
En jij ook heel veel sterkte Banish... Dit soort dingen zijn nooit leuk.
groetjes.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 20:29

Tsja, ondanks het feit dat het voor Peppy het beste was blijft het voor jou natuurlijk toch kl*te... Huilen Huilen Huilen Heel veel sterkte en we leven met je mee hoor!
Groetjes!!!

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 20:54

Das echt Huilen
Hoop dat je je iets beter voelt als je onze berichtjes leest
Maar het zal even wat tijd kosten
Veel sterkte


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:43

Jeetje. Sterkte ermee verder! Verdrietig

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Anoukjuuuhh, brennie85, Koekie73, Lestrange01, Lestria, mokkaboon, Saartjuh_b, SemrushBot, Tigress, Typhoon, xMyrth en 199 bezoekers