Weekeinde op de Veluwe afgezegd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 19:17

We zouden dus volgend weekeinde lekker met z'n viertjes naar de Veluwe, om daar Sonja's verjaardag te vieren..... Niet dus.... Het bos achter de pensionstal waar we zouden gaan logeren is helemaal afgesloten. Bovendien hebben ze daar ook koeien, dus is het risico te groot.... snik..... (jaaaaa dames, mannen hebben ook emoties hoor!! <grinnik> )
Iemand anders nog een leuk idee voor het weekeinde?


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 19:20

Jaaahh!!! Naar Ameland gaan met je paard! Hardstikke leuk hier!
Maar ja, het is wel iets duurder dan naar de veluwe ivm de boot!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 20:26

Jeetje Dick, wil je me niet zo laten schrikken? Ik dacht even dat je met je titel het Bokt-weekend bedoelde. Ik begon al bijna treurig te worden dat ik jullie niet zou kunnen zien.

Wel jammer dat jullie nou niet gezellie op de veluwe Sonja's verjaardag kunnen gaan vieren. Balen, maar ja wat doe je ertegen? Niks.

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 19:01

waar zou je heen gaan?
Hier is ook alles afgesloten ik kan het Kroondomein niet in afgesloten vanwege de m&kz en het gelderslandschap ook verdorie!!!! ik mag dus alleen de weg op nou kun je hier dan ook nog wel een blokje om maken maar ik vind het echt 10 keer niets.
Kennisen van ons hebben een kinderboerderij ook afgesloten!Morgen wedstrijd... gaat nog wel door gelukkig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 19:38

Vandaag had ik zin een lekker ritje, Het was wel koud hoor, maar dat geeft niet. In mijn hoofd een route uitgestippeld en toen stond ik voor een afgesloten hek. Gelukkig is er bij ons in Hollandsche Rading bos genoeg. En heb toch nog lekker gereden. Crowny had er ook erge zin in en liep lekker door. Toch is het vervelend nu, maarja ze moeten wat doen.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-01 20:20

he kim,

alledrie de kinderboerderijen zijn dicht.
kan met okki en nordal dus ook nergens heen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-01 09:33

We zouden naar de Tops Ranch gaan, die ligt iets buiten Lunteren. Het bos begint ongeveer aan het hek van de boerderij, heb ik begrepen. Lijkt me nog steeds een mooie stek om te gaan rijden, dus we gaan alsnog als die hele MKZ-toestand is overgewaaid. Wil je overigens meer weten over de Tops Ranch: http://www.tops-ranch.nl !
Gr. Dick


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, knockout1, Mark0919, noordje, sterregoud, SunnyHorse, Vagabondo en 38 bezoekers